• All I Want For Christmas Is.... Liefde? Familie en vrienden? Misschien een dak boven je hoofd. New York is the place to be met kerstmis. Gekleurde lichten door heel de stad, grote ijsbanen en sneeuw dat de vele straten bedekt. Maar is dat wel genoeg? Wordt dat meisje dat in de kou rond zwerft echt blij van die magische lichten en prachtig gedecoreerde winkels? Kan die steenrijke jongen wel echt genieten van kerst, als de vele cadeaus niet zijn wat hij écht wil. Verschillende mensen willen het dit jaar anders. Ze willen hun tradities verbreken en een kerst hebben die hen echt blij maakt. Ze verlangen naar die perfecte kerst die in al die liedjes te horen zijn en ze zijn vastbesloten om het dit jaar te halen. Zorgt dit voor nieuwe relaties? Nieuwe vijanden? Wordt dit de beste kerst ooit, of draaien hun plannen uit op een regelrechte nachtmerrie...


    ~ Girls
    Cadence "Cadie" Alejandra Aveiro-Garcia ~ Orton
    Lily Dawson ~ WhereITold
    Isabelle "Belle" de Blasio ~ Sempre
    Isilde Mira Haddock ~ Keynes
    Chasey Phoebe Wedge ~ Gently
    Emily June Hale ~ TheHangingTree
    Diony Milgryn ~ DecemberRain
    Joy Fields ~ GusWaters
    Paris Reese Munoz ~ suprisebitch
    Jacelyn Amelia Deveraux ~ Sangster

    ~ Boys
    Tyler Keith Santiago ~ Orton
    Evrest ~ Orochi
    Nathan Matthew Jones ~ NoStranger
    Christopher `Chris` Taylor Campbell ~ Gently
    Jake Julian Harrington ~ Catesbeianus
    Antoine D'Ablaing ~ GusWaters

    ~ Regels
    - Gebruik goede ABN
    - Bestuur niet andermans rollen
    - Hou al je rollen actief!
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties!
    - Blijf actief! Ik wil niet dat dit binnen drie dagen dood is!
    - Alleen ik (Orton) maak de topics aan. Als ik op het moment offline ben wil ik een linkje in mijn GB!

    ~ Begin
    Het is 's avonds rond half acht. Alles is sinds het begin van december nog steeds prachtig verlicht en overal zijn mensen op straat.
    Wat jouw personage aan het doen is, mag je natuurlijk zelf weten. Anderen ontmoeten is nog altijd niet verboden ;]

    [ bericht aangepast op 22 dec 2014 - 19:11 ]


    El Diablo.

    Het was allemaal Thomas schuld ja, als zij gewoon niet mee was gegaan had dit nooit gebeurd – alhoewel ze geweldige seks hadden. Ze was gaan zitten tegen een muurtje en ik bleef voor haar staan, ''sta gewoon op en zet jezelf niet zo voor schut.'' Mijn ogen vielen nu op iemand anders en ik stapte iets achteruit en maakte aanstalten om weg te gaan. Was dat Chris?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Evrest besloot om terug te gaan naar zijn vertrouwde plek. Hij kwam overeind en bibberde van de kou. Langzaam kwam hij overeind en nam de weg naar het station. Wrijvend naar warmte en zijn jas dicht geknoopt.
    Evrest liep nu de straat door en kwam langs het plein waar hij het meisje had gesproken, maar liep vervolgens door naar het station.

    (iemand voor Evrest.)


    Vampire + Servant = Servamp

    Het is niet oneerlijk vond Joy. Het was gewoon niet helemaal eerlijk. Maar dat was niet hetzelfde. Joy liet een klein glimlachje zien. 'Wat fijn voor je dat je je dromen hebt kunnen waarmaken'
    Ze besefte dat het misschien nogal sarcastisch klonk hoe ze het nu zei. 'Het is niet stom', zei ze daarna nog. Even wou ze zeggen dat er niets stom was, dat je nooit iets stom kon zeggen maar eigenlijk was dat niet waar. Er waren enorm veel stomme dingen die je kon zeggen.
    Joy prutste wat aan haar trui. Ze voelde zich een beetje ongemakkelijk.
    'Ik denk dat het nu wel veilig is buiten, ik ga weer terug denk ik'
    'Bedankt', voegde ze er nog even aan toe om Nathan te bedanken voor de warmte van zijn huis.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    "Zo makkelijk is het niet," reageerde Isabelle langzaam waarna ze hem even aankeek. "Ik zou alles kwijt zijn," voegde ze er aan toe voor ze verder liep en het onderwerp liet varen. Met een brede glimlach keek ze om zich heen, er was immers genoeg te zien want heel New York was prachtig verlicht voor kerst. "Het is prachtig Chris." In de verte zag ze twee figuren lopen, hoewel de ene meer leek te zwalken en Belle probeerde er niet te opvallend naar te kijken.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    "Jij hebt mij dronken gemaakt, sukkel." Langzaam kwam Chasey overeind en keek in de richting waar Thomas ook naar keek. Was dat Belle, met een andere man als Jack?.. Ja, ze was een vriendin van Belle en kende haar familie zo een beetje, maar Belle met een andere man? Die man die ernaast liep en die telkens dichterbij kwamen was Chasey niet onbekend. Het was Christopher, één van de beruchtste criminelen en ook Chasey had jammer genoe het probleem hem te een keer te ontmoeten.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    ''Heb ik het nu gedaan?'' Zei hij op een gedempte toon tegen haar en keek vervolgens op bij Chris die Thomas wel had moeten zien aangezien hij bijna tegen hem aanbotste. Thomas veranderde zijn stemming in een ogenblik. ''Chris, long time no see,'' zei hij enthousiast – Chris was wel de laatste persoon waar hij ruzie mee zocht.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Toen Chris Thomas herkende, keek hij met een grijns naar hem. "Kom Belle, ik heb een bekende gezien." Hij pakte haar hand en trok haar mee naar het stille plekje.
    Zijn blik veranderde wel bij het zien toen een meisje naar hem zeurde en Thomas het terug deed. Ook het meisje was hem bekend, een erg slimme beginnende crimineel. Uit haar zou zeker wat kunnen worden.
    Hij liet Belle los en klopte op Thomas schouder, terwijl hij hem wegtrok van 'Chae' en Belle.
    "Zo, wat vergeeft jou de eer met haar? Mooie blondine." Grijnsde Christopher.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Chris klopte op zijn schouder om hem vervolgens mee te slepen weg van Chasey en Belle. ''Zo, wat vergeeft jou de eer met haar? Mooie blondine.'' Zijn grijns was niet van zijn gezicht af te slaan. ''Luister, je mag haar hebben. Het was een fout, een one-night stand, niks meer. Hoe zit het bij jou?'' Zei Thomas voordat hij een blik op het meisje wierp wat met hem mee was gelopen.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Chris trok afwachtend zijn wenkbrauwen op, vreemd maar ja. "Ik hoef háár niet te hebben," antwoordde hij wat koeltjes. Het was niet dat ze niet mooi is, meer 'zakelijk.' Hij kende haar, maar hij kende niet haar trucs en Chrisopher wist dat ze niet zonder was.
    "Met mij loopt alles goed en haar laat ik New York bij nacht zien. Jij bent bovendien erg van de nou ja, verschillende meiden?." Grijnsde Chris.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Belle werd door Chris meegesleurd naar de twee en haar glimlach werd breed toen ze Chasey zag. Het verminderde echter toen ze haar toestand door had en ze hield snel Chasey om haar middel vast voor het meisje nog meer begon te wankelen.
    "Goedeavond Chase," zei Isabelle met een glimlach terwijl ze op een afstandje naar de twee jongens keek. Ze had geen idee waar de twee het over hadden, maar haar aandacht ging eigenlijk ook meer uit naar haar vriendin. "Toevallig dat je met een vriend van Chris bent."

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 15:01 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Thomas fronste net als Chris, had hij haar nou meegenomen op een soort van date? ''Verschillende meiden?'' Herhaalde ik hem en ik schudde mijn hoofd, ''ik kwam haar tegen op straat, geen jas, niks. Dus had ik haar mee naar huis genomen en van het een kwam het ander.''


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Chasey keek Belle dankbaar aan en vertrok na haar opmerkig gelijk haar gezicht. "Ik ga niet met hem, hij nam me alleen mee naar een bar toen hij zag dat ik alleen een vest droeg en daarna ging ik gewoon met hem mee," grijnsde en legde Chasey zo ongeveer uit. Chasey keek even naar de kant van Christopher en Thomas, maar keek al snel weer serieus naar Belle. Chris js onheilspellend. "Wat doe jij met Ch.. die man? Was het niet ergens iets met Jack?" Onzeker keek Chasey haar aan.

    _______

    "Ik snap je niet, van het een tot het ander?" Grijsnde Chris. Het was hem bekend dat Chae met hem is mee gegaan, maar hij was wel nieuwsgierig wat ze zo gedaan hadden.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Chasey beschrijving van haar ontmoeting met een van Chris' zijn vrienden was wat vaag, maar Isabelle had niet anders verwacht aangezien ze niet veel wist over Chae's leven. "En, was het leuk met hem?" Vroeg ze terwijl ze haar vriendin even onderzoekend aankeek.
    Belle trok een wenkbrauw op toen ze Chasey zich hoorde verspreken maar ze zei er niks over, ze zou het wel een andere keer opbrengen. "Jack is naar huis gegaan vanavond en Chris was door mijn vader uitgenodigd bij het eten, waarna we hier naartoe zijn gelopen samen." Ze probeerde niet te veel te denken aan de gevolgen als Jack dit te horen zou krijgen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Antoine kreeg geen inspiratie en het frustreerde hem. Het lukte hem niet. Snel en zonder na te denken gooide hij door een bruuske beweging met zijn hand, zijn glas op de grond. Meteen nadat hij dat gedaan had, voelde hij zich stom. Hij legde snel wat geld op de toonbank en snelde er van door. Hij dacht dat mensen hem gingen aanzien als een bruut of als een dronkaard ook al had hij maar een biertje op en als zijn ouders zoiets te weten zouden komen, vreesde hij dat hij een jaar lang opgesloten zou worden in hun loft. Want zijn ouders konden een slechte naam missen als kiespijn.
    Dat was ook een van de redenen waarom Antoine geen schrijver mocht worden. Een schrijver was een niet-gewaardeerd iemand volgens zijn vader en dat zou hen dus ook een slechte naam opleveren.
    Kwaad op zijn ouders en gefrustreerd liep hij verder door.

    (iemand voor Antoinie (Antoine dus))


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    (Ik heb Evrest.)


    Vampire + Servant = Servamp