Max Veran Phubar
Lewis lijkt het ook niet te weten, en moet in zijn tas zijn rooster pakken om erachter te komen.
'Transfiguration. Misschien kunnen we beter alvast gaan voordat we te laat komen. Ik neem aan dat je die schijn ruzie nog moet volhouden?' vraagt Lewis.
Ik zucht. O ja, dat ook nog. 'Jup. Ik hoop gewoon dat het snel over is.' Het is echt niet leuk, zo alleen zijn. Mijn medelijden voor Lewis begint te groeien. Helaas zal ik nooit echt zijn vriend kunnen worden. Tommy gaat nou eenmaal voor. Ik slik even, denkend aan hoe boos hij zal zijn.
'Laten we gaan,' zeg ik dus maar. En we lopen samen de trappen af, naar het Transfiguration lokaal. Eenmaal binnen, zie ik Tommy zitten. Zijn gezicht geeft me meteen de neiging om te gaan grijnzen; dat effect heeft Tommy op mensen. Maar wacht eens, Tommy en ik hebben toch geen ruzie?
Ik denk terug aan het ingewikkelde plan. Nee, Tommy en ik volgens mij niet. Dus loop ik op hem af, met het idee naast hem te gaan zitten ofzo. Dan valt het me op dat hij al naast iemand anders zit. Ik heb geen idee wie het is. Tommy is snel met socializen, zeg.
En dus ga ik maar ergens anders zitten.
A queen will always turn pain into power.