Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Zij woont niet in een stad, dus er is minder licht waardoor ze de sterren sowieso beter kan zien. Misschien ligt het daaraan (als je in een stad woont, natuurlijk)?
Ik woon in een van de donkerste gedeelten van Purmerend en zie de hemel duidelijk, de sterren zijn goed zichtbaar. Mijn probleem is alleen dat ik Pollux (waar de sterrenregen uit komt) niet kan vinden :'(
Ik woon in een van de donkerste gedeelten van Purmerend en zie de hemel duidelijk, de sterren zijn goed zichtbaar. Mijn probleem is alleen dat ik Pollux (waar de sterrenregen uit komt) niet kan vinden :'(
Oh Dan zou ik ook niet weten hoe het zou komen. Succes nog met 'zoeken', haha.
ot: Sylas (mijn hond) nam net heel subtiel zijn voerbak mee naar zijn mand en ging er aan likken. Volgens mij heeft er iemand honger.
UUUH! Mijn kitten heeft last van winderigheid! Het stinkt echt verschrikkelijk!
Dan lig je gezellig op de bank, het poesje helemaal tegen je opgekruld, aai je haar kopje voorzichtig omdat ze slaapt en dan laat ze gewoon alles los.
En dat voor een dame! :'D
Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.
Je kunt zeggen wat je wilt over bakvisverliefdheid, maar ik vind 'm gewoon echt heel erg leuk. Ugh. En dat terwijl-ie niet eens zo'n ongelofelijke "hottie" of "eyecandy" is zoals alle meisjes vinden dat jongens eruit moeten zien.
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it