• Hallo :)

    Ik zoek iemand die voor mij een leuke en een hele mooie cover kan maken..
    Title: The Prinses
    Mijn verhaal gaat over Raegan. Raegan moet Prinses van Ethena worden. Alleen er is een probleem, ze wil helemaal geen prinses zijn, laat staan koningin worden. Haar ouders, de koning en de koningin veranderen een paar dingen in hun leven zodat Roslin de koningin van Ethena moet worden. Maar alles verandert wanneer ze een ei vind. was ze dan toch het meisje waar sommige mensen op hoopte
    Mijn naam mag ook op de cover : Anouk Vos.
    Ik heb 2 foto van elke dingen eentje mag je keizen, je mag ook zelf zoeken! :D

    Foto 1 Raegan
    foto 2 Raegan
    Background 1
    Background 2
    Dragon 1
    Dragon 2

    Dankjullie wel alvast


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Even een MT. Misschien kan ik er iets mee, maar ik heb mijn laptop nu niet mee.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Even een MT. Misschien kan ik er iets mee, maar ik heb mijn laptop nu niet mee.


    Ik heb geen idee wat MT betekend! Maar dat je je laptop niet bij hebt is niet erg ;) morgen is er ook nog een dag :)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ashtonswife schreef:
    (...)

    Ik heb geen idee wat MT betekend! Maar dat je je laptop niet bij hebt is niet erg ;) morgen is er ook nog een dag :)


    MT betekent mijn topics, zodat ik deze makkelijker terug kan vinden.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Eventjes over je titel, sorry dat ik me ermee bemoei, maar: de titel is een beetje een mengeling van Engels en Nederlands. The is Engels, en prinses is Nederlands. Wil je dat zo houden of zal er The Princess of De Prinses van maken?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dit is wat ik tot nu toe heb gemaakt. De titel staat er nog niet op, vanwege mijn vorige vraag. Laat me weten wat je ervan vindt!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb ook deze gemaakt met een andere foto van de draak:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ik heb ook deze gemaakt met een andere foto van de draak:



    Wauw ik vind deze heel mooi!!! En die andere ook maar deze is mijn favoriet :D
    je hebt gelijk het moet engels zijn!!! ik had het zelf niet gezien...


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Dan is hier je cover met tekst! Ik hoop dat je daar ook tevreden over bent

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 18:51 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Het is helemaal anders dan die van SonOfGondor en ik weet ook echt niet of het is wat je zoekt, maar ik had even tijd, dus here you go. Ik vond het wel wijs om ineen te steken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    SonOfGondor schreef:
    Dan is hier je cover met tekst! Ik hoop dat je daar ook tevreden over bent



    Dankjewel hij is super mooi ;)


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Salam schreef:
    Het is helemaal anders dan die van SonOfGondor en ik weet ook echt niet of het is wat je zoekt, maar ik had even tijd, dus here you go. Ik vond het wel wijs om ineen te steken.



    Woww deze is prachtig... :0


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ashtonswife schreef:
    (...)

    Woww deze is prachtig... :0


    Oooh, dat is echt super leuk om te horen! c: Ik ben echt blij dat je 'm leuk vindt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried