Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Heel je leven lang in Nederland wonen, beter Nederlands kunnen spreken dan je eigen taal, enkel een Nederlands paspoort bezitten, maar tóch nog behandeld worden als grof vuil - of beter gezegd "buitenlander" - aangezien je een tint hebt. Wat een kutland woon ik toch in.
Ambrose schreef:
Heel je leven lang in Nederland wonen, beter Nederlands kunnen spreken dan je eigen taal, enkel een Nederlands paspoort bezitten, maar tóch nog behandeld worden als grof vuil - of beter gezegd "buitenlander" - aangezien je een tint hebt. Wat een kutland woon ik toch in.
Ja hoor, nu mot jij ook saus. Man, meestal wil je helemaal geen saus bij 't vreten. Als je maar van me vlees afblijft, je mag dan wel 'vegetariër' zijn, maar je gaat niet zeiken met dat 't vlees weg mot. Want dan tief ik jou naar buiten.
Onze twee witte herders zijn echt heel bang voor onze kruising labrador/Friese stabij, terwijl ze én met z'n tweeën zijn én minstens twee keer zo groot zijn. Sukkels :')