• Hooii wij zijn Rachel(Flo)&Patricia(CookieMurder) en wij hebben een hele hippe quiz gemaakt ^^
    Hier een stukje;

    Patricia Pov.
    Hehe eindelijk ligt TJ te slapen Denk je.''Heey schat'' zegt tom'' heey waar was je de hele dag?'' zeg je'' Uhh *word rood* REPETEREN'' '' Wow je hoeft niet zo te schreeuwen'' zeg je'' Sorry'' zegt tom'' geeft niet'''' zullen we morgen wat doen'' zeg je'' nee moet weg'' zegt tom'' maar waar heen dan?'''' graag een beetje privicy kan dat schat'' zegt tom'' nah wat doe jij raar dan?'' zeg je



    Rachel Pov.
    Kom,Twan. Papa komt zo.’ Twan houdt zijn hoofdje schuin en kijkt me met zijn donkerbruine ogen vragend aan. ‘Kom.’ Ik til hem uit de box en loop naar het raam. Tom komt al aanlopen en gaat voor het raam staan. Twan begint te kraaien van plezier en slaat zijn handjes tegen het raam. Tom loopt naar de voordeur en een paar seconden later staat hij in de kamer. ‘Dag kereltje.’ Zegt Tom en hij neemt Twan van me over. ‘Blijf je tot morgen?’ Vraag ik met mijn liefste glimlach. Tom wordt rood en schudt zijn hoofd. ‘Sorry liefje,morgen moeten we repeteren en ik heb nog met Bill afgesproken.’ ‘Jammer,ik had net zulke leuke ideeën.’ En ik haal speels mijn wenkbrauw op.


    Dus willen jullie hem maken!? er is al 4 delen van ;) http://www.quizlet.nl/quiz/196221/was-it-all-fake-proloog/

    xoxo

    is goed lijkt me leuk!!
    xoxo Shanice


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    dankjee^^


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    graag gedaan ^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    :P


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Cool ^^
    Ik ga hem maken ^^


    Take My Hand Take A Breath ...