Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Ik schoot net per ongeluk uit met mn mes. Maar het feit dat ik de drang kreeg om dat nog eens te doen, en dat daadwerkelijk (niet hard) ook deed, verontrust me heel erg...
Mischien maar een idee om mn zakmes ergens anders op te bergen, zolang ik me zo kut voel...
Nu voel ik me een aandachtstrekker, maar ik moet het ergens kwijt :C
Kiriel schreef:
Ik schoot net per ongeluk uit met mn mes. Maar het feit dat ik de drang kreeg om dat nog eens te doen, en dat daadwerkelijk (niet hard) ook deed, verontrust me heel erg...
Mischien maar een idee om mn zakmes ergens anders op te bergen, zolang ik me zo kut voel...
Jep, dat is idd verontrustend.
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.
Kiriel schreef:
Je bent er in ieder geval van bewust dat zoiets niet normaal is om te doen en je, je zakmes hebt opgeborgen. Zolang je jezelf hiervoor waarschuwt en verteld 'nee,' dan lukt het je om ervan af te blijven door die duistere tijden. En anders kun je mij altijd nog een berichtje sturen als je (gewoon) wil praten (: Nee. Je bent geen aandachtstrekker.