Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Hehe. Ik wil echt weten waarom mensen mij zomaar toevoegen, want het is niet de eerste keer. Altijd als ik ernaar vraag doen ze of hun neus bloed of geven ze zo'n antwoord met 'weet ik eigenlijk ook niet.' Voeg me dan ook niet toe -,-"
Wallace schreef:
(...)
Hehe. Ik wil echt weten waarom mensen mij zomaar toevoegen, want het is niet de eerste keer. Altijd als ik ernaar vraag doen ze of hun neus bloed of geven ze zo'n antwoord met 'weet ik eigenlijk ook niet.' Voeg me dan ook niet toe -,-"
Ik vraag er niet eens meer naar joh, hahah. Eigenljjk zou er een functie moeten komen van: ... wil je toevoegen als vriend, ga je akkoord?
Kuvira schreef: Jezus, moeder. Ik ben vijftien, ik kan best alleen met de trein naar Oostende gaan. Het is niet alsof ik ga verkracht worden in een volle trein of zo.
Same.
i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys
JasperJordan schreef:
(...)
Ik vraag er niet eens meer naar joh, hahah. Eigenljjk zou er een functie moeten komen van: ... wil je toevoegen als vriend, ga je akkoord?
Eigenlijk zou die functie er gewoon moeten komen, haha.