• Hoi!

    Ik ben op zoek naar een creatieveling die een cover wil maken voor mijn nieuwe verhaal.
    De mooiste zal ik belonen met een gratis spotlight.^^

    Waar het verhaal overgaat:
    Vier jaar na een pandemie, waarbij alle volwassenen het leven hebben gelaten, slaagt Lacey erin om terug te keren naar haar geboortestad. Deze is echter onherkenbaar door het gebrek aan orde en veiligheid. Ze gaat op zoek naar haar broers en ontdekt dat de stad verdeeld is in rivaliserende bendes die allemaal naar de macht willen grijpen.
    In vier jaar is er veel veranderd. Kent ze haar broers en toenmalige vrienden nog terug? Of zijn de gebeurtenissen zo ingrijpend geweest dat ze eigenlijk met de volwassenen gestorven zijn?

    De titel.
    Ik heb op dit moment de titel ‘Orphans’, maar ik weet niet of ik er helemaal tevreden over ben. Een Nederlandse titel zou ik ook wel weer een leuk vinden, maar ‘Wezen’ klinkt weer wat… saai. Heeft iemand nog een leuke suggestie?

    Cover:
    Ik zou graag zien dat er een foto van Willa Holland wordt gebruikt op de cover. Zoek zelf maar een mooie. (:
    Ook zou ik het leuk vinden als er een achtergrond is van bijvoorbeeld een verwaarloosde stad. Gebruik je fantasie, ik denk dat mijn samenvatting wel duidelijk maakt welke kant het verhaal op gaat.^^

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 9:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    the city of chaos

    sorry, ik verzin makkelijk dingen en als je wilt dat ik stop stop ik

    natuurix schreef:
    the city of chaos

    sorry, ik verzin makkelijk dingen en als je wilt dat ik stop stop ik


    O nee natuurlijk niet! Als ik zelf wat beters wist had ik niet om hulp gevraagd haha. City of chaos klinkt ook heel leuk. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misschien enfants du monde maar dat vind je misschien te lang.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Haha. Frans en ik kunnen niet echt door één deur. :')
    Ik heb al moeite met een Engelse titel omdat het eigenlijk dom is zolang je het verhaal in het Nederlands schrijft, laat staan dat ik nog een andere taal neem. :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    Haha. Frans en ik kunnen niet echt door één deur. :')
    Ik heb al moeite met een Engelse titel omdat het eigenlijk dom is zolang je het verhaal in het Nederlands schrijft, laat staan dat ik nog een andere taal neem. :p

    Haha ja begrijp ik, dat was het eerste dat in me opkwam maar als ik nog iets vind zal ik het laten weten ^-^


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Of gewoon 'De stad die er niet meer is.' Hehe. Zet genoeg vraagtekens bij me op. Oh well.

    Ik ben echt een sucker in het maken van covers, so deze sla ik over if ya dont mind.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Misschien kan ik helpen met de cover, zal wat proberen. (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Wallace schreef:
    Of gewoon 'De stad die er niet meer is.' Hehe. Zet genoeg vraagtekens bij me op. Oh well.

    Ik ben echt een sucker in het maken van covers, so deze sla ik over if ya dont mind.

    Ooh dat vind ik ook een goeie. Hmm. Ik denk dat ik straks maar een poll aanmaak. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Glyceris schreef:
    Misschien kan ik helpen met de cover, zal wat proberen. (:

    Dankjewel.:)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    (...)
    Ooh dat vind ik ook een goeie. Hmm. Ik denk dat ik straks maar een poll aanmaak. :'p

    Is hij niet te lang? Ik zag pas wat later dat je er niet zo dol op bent als 't een lange titel is.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Is hij niet te lang? Ik zag pas wat later dat je er niet zo dol op bent als 't een lange titel is.

    Over het algemeen niet, maar er zijn soms wel lange titels die ik wel mooi vind. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    (...)
    Over het algemeen niet, maar er zijn soms wel lange titels die ik wel mooi vind. ^^

    Ah oke hehe c:
    Wanneer ga je de poll aanmaken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wacht nog even of er nog meer leuke titels langskomen en dan maak ik vanavond rond een uur of acht een poll aan. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lone Towers? Aangezien de stad verlaten is en ze redelijk alleen is, idk.
    World in Chaos.
    Hide and Seek.

    Wel, naja. Titels verzinnen is niet mijn sterkste kant :').

    Lone Towers klinkt ook wel weer... diep. Nice.^^


    Every villain is a hero in his own mind.