• Hoi!

    Ik ben op zoek naar een creatieveling die een cover wil maken voor mijn nieuwe verhaal.
    De mooiste zal ik belonen met een gratis spotlight.^^

    Waar het verhaal overgaat:
    Vier jaar na een pandemie, waarbij alle volwassenen het leven hebben gelaten, slaagt Lacey erin om terug te keren naar haar geboortestad. Deze is echter onherkenbaar door het gebrek aan orde en veiligheid. Ze gaat op zoek naar haar broers en ontdekt dat de stad verdeeld is in rivaliserende bendes die allemaal naar de macht willen grijpen.
    In vier jaar is er veel veranderd. Kent ze haar broers en toenmalige vrienden nog terug? Of zijn de gebeurtenissen zo ingrijpend geweest dat ze eigenlijk met de volwassenen gestorven zijn?

    De titel.
    Ik heb op dit moment de titel ‘Orphans’, maar ik weet niet of ik er helemaal tevreden over ben. Een Nederlandse titel zou ik ook wel weer een leuk vinden, maar ‘Wezen’ klinkt weer wat… saai. Heeft iemand nog een leuke suggestie?

    Cover:
    Ik zou graag zien dat er een foto van Willa Holland wordt gebruikt op de cover. Zoek zelf maar een mooie. (:
    Ook zou ik het leuk vinden als er een achtergrond is van bijvoorbeeld een verwaarloosde stad. Gebruik je fantasie, ik denk dat mijn samenvatting wel duidelijk maakt welke kant het verhaal op gaat.^^

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 9:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Biblio schreef:
    (...)

    Ik gebruik photoshop elements 11 maar er was iets fout gaan tijdens de installatie en nu gebruiken we de proefversie inplaats van de permanente èchte dus kan ik m maar 30 dagen gebruiken ): dus ik ben al een beetje aan het oefenen met andere programma's (GIMP blijkt goed te werken maar ik kan er totaal niet mee overweg :x)

    Als andere nog tips hebben voorgoed werkende programma's, ik hoor ze graag!


    Voor alles in elkaar flansen/blenden + effecten gebruik ik een makkelijk, gratis online programma: ipiccy
    Voor het uitknippen gebruik ik Paint.net. Dat is een gratis en erg handig programma, een soort geavanceerde paint waar je tot op de pixel in kan zoomen om een plaatje uit te knippen. Erg handig (: In het begin is het natuurlijk wel even oefenen, maar je pikt al gauw op hoe alles werkt. Ook kun je een plaatje zelf in Paint.net bewerken, maar hier ben ik nog niet geweldig in, dus momenteel bewerk ik alles tot een geheel in ipiccy (:


    I aspire to inspire before I expire

    Sapienza schreef:
    (...)

    Eigenlijk heb ik niet echt iets voor in de spotlight, dus die gratis spotlight mag wel naar Piaffe gaan, aangezien dat je 2e keus was (:
    Het is al een hele eer dat je mijn cover hebt gekozen (:
    En ik ga zeker weten je story lezen ^^


    Aah dat is heel lief van je. Nou Piaffe, welk verhaal wil jij dan in de spotlight (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    (...)

    Aah dat is heel lief van je. Nou Piaffe, welk verhaal wil jij dan in de spotlight (:


    Ahh wat lief Sapienza!
    Ehm. The Snake and the Badger, van mij en Rosea als dat kan? Echt lief!


    take me back to the basics and the simple life

    Biblio schreef:
    (...)

    Hahaha moet ik toch een keer m'n best gaan doen er mee om te gaan, ben met GIMP een echte sukkel. Maar ja aangezien mijn photoshop verloopt (balen) ga ik maar alvast oefenen hahaha kan ik je ook evt. dingen vragen over te gebruik?


    Ja hoor, al doe ik het ook nog niet zo lang hoor xd
    Gewoon veel oefenen, tutorials kijken en een beetje andere dingen na proberen te maken.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Piaffe schreef:
    (...)

    Ahh wat lief Sapienza!
    Ehm. The Snake and the Badger, van mij en Rosea als dat kan? Echt lief!


    Hij staat erin!(:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    (...)

    Hij staat erin!(:


    Ahh. Dankje!


    take me back to the basics and the simple life

    Volgens mij ben ik echt ongelofelijk laat, sorry.
    Ik kan helaas geen cover maken( geen idee hoe dat moet), maar ik kan misschien wel helpen met een titel.
    Aangezien ze haar oude herinneringen heeft, en niet weet wat er nu speelt in die stad, zou ik iets denken met "Lost Memories".
    In het Nederlands zou iets anders weer cool klinken. "Verloren Herinneringen" klinkt ook nice, maar stel nou dat je de titel baseert op de naam van die plek, zou je het verhaal misschien naar de stad kunnen noemen, of "Lacey's {stadnaam}".
    Als je de titel meer wilt baseren op letterlijk Lacey en de stad, kan je misschien knutselen, plakken en knippen met de woorden 'mis', 'stad', 'leeg', 'verloren', of iets in die richting. Klinkt allemaal nu heel depressief en creepy, maar als je er een cool of heftig woord bij zet( voor de bendeoorlog) kan je er bijvoorbeeld twee namen bij zetten. Eén voor de 'serie' en een ander voor het 'deel'. Dat doe ik tenminste heel vaak. Zo kan je bijvoorbeeld de 'serie' Verloren Herinneringen noemen, en het 'deel' Bendeoorlog. Zoiets
    Voor ik een heel verhaal opplak stop ik maar :) Als je nog hulp nodig hebt wil ik best helpen hoor ;) Je kan gewoon een privé bericht sturen( of heel simpel hierop reageren wat ook veel logischer is (ik probeer eigenlijk gewoon heel vriendelijk en open over te komen)).

    Ik hoop dat ik een beetje heb geholpenn


    I am a dreamer... So sue me

    Hee dankjewel! Inmiddels heb ik al een titel en een cover. De titel is Chaos geworden. Maar ik vind het wel heel lief dat je me alsnog probeerde te helpen. (:


    Every villain is a hero in his own mind.