• Hoi!

    Ik ben op zoek naar een creatieveling die een cover wil maken voor mijn nieuwe verhaal.
    De mooiste zal ik belonen met een gratis spotlight.^^

    Waar het verhaal overgaat:
    Vier jaar na een pandemie, waarbij alle volwassenen het leven hebben gelaten, slaagt Lacey erin om terug te keren naar haar geboortestad. Deze is echter onherkenbaar door het gebrek aan orde en veiligheid. Ze gaat op zoek naar haar broers en ontdekt dat de stad verdeeld is in rivaliserende bendes die allemaal naar de macht willen grijpen.
    In vier jaar is er veel veranderd. Kent ze haar broers en toenmalige vrienden nog terug? Of zijn de gebeurtenissen zo ingrijpend geweest dat ze eigenlijk met de volwassenen gestorven zijn?

    De titel.
    Ik heb op dit moment de titel ‘Orphans’, maar ik weet niet of ik er helemaal tevreden over ben. Een Nederlandse titel zou ik ook wel weer een leuk vinden, maar ‘Wezen’ klinkt weer wat… saai. Heeft iemand nog een leuke suggestie?

    Cover:
    Ik zou graag zien dat er een foto van Willa Holland wordt gebruikt op de cover. Zoek zelf maar een mooie. (:
    Ook zou ik het leuk vinden als er een achtergrond is van bijvoorbeeld een verwaarloosde stad. Gebruik je fantasie, ik denk dat mijn samenvatting wel duidelijk maakt welke kant het verhaal op gaat.^^

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 9:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    TomRiddle schreef:
    Oh vandaag... Erm.. Doorwerken Tamara :Y)


    .... die hoeven er geen titel op te doen.
    Hij hoeft niet per se vandaag af. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    (...)

    .... die hoeven er geen titel op te doen.
    Hij hoeft niet per se vandaag af. ;D


    Ik ben heel slecht met teksten, dus als ik ergens wil dat hij leuk word, moet ik hem wel vandaag afhebben. :Y)


    wat was dit ookalweer

    Zijn er nog wapens die er gebruikt worden? Of andere kleine voorwerp-details? :3
    Ik maak een cover trouwens.
    Ik heb hem al half af, maar wil er nog wel iets bij zodat het iets minder leeg word. Vandaar deze vraag over details.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    Dit is hoe ik hem tot nu toe heb.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Dit is het thuis dat ik geen thuis meer kan noemen....


    Heh~

    Anatidaephobia schreef:


    Dit is hoe ik hem tot nu toe heb.


    Ik vind hem heel gaaf, maar hij is inderdaad nog een beetje kaal. Ze gebruiken een soort armband waaruit een straal komt die mensen uitschakelt, maar ik kan geen foto ervan vinden. xD

    Ik ga nog even over een ander voorwerp denken! Je mag ook een ander wapen kiezen, dan zorg ik er gewoon voor dat ze die meeneemt naar de stad. ;'3

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 19:09 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    (...)

    Ik vind hem heel gaaf, maar hij is inderdaad nog een beetje kaal. Ze gebruiken een soort armband waaruit een straal komt die mensen uitschakelt, maar ik kan geen foto ervan vinden. xD

    Ik ga nog even over een ander voorwerp denken! Je mag ook een ander wapen kiezen, dan zorg ik er gewoon voor dat ze die meeneemt naar de stad. ;'3


    Pistool? Mes? Errhhh xd
    En een armband waaruit een straal komt? Oeh.
    Als je niks vind, wil ik wel iets proberen te maken. Al is er echt een kleine kans dat het me lukt hoor :'p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Als je dit filmpje even kijkt op 2:47 zie je het wapen dat ik bedoel. :')
    Als het niet lukt dan is een pistool ook goed. Dat is ook wel weer een interessante wending. (:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 19:26 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Klinkt interessant. Kan je me waarschuwen als je begint?


    Think of all the horrors that I promised you I'd bring

    Sharknado schreef:
    Klinkt interessant. Kan je me waarschuwen als je begint?

    Ga ik doen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Voor wie hun stem nog willen laten horen, hier vind je de poll voor de titel. (:
    Bedankt voor alle suggesties. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    (...)
    Ga ik doen.^^


    Great! Ik ga nog even kijken voor foto's, misschien kan ik iets in elkaar flansen :3 Ben jij trouwens degene die ook dat topic over The Tribes had geopend? Het komt me namelijk bekend voor.


    Think of all the horrors that I promised you I'd bring

    Sharknado schreef:
    (...)

    Great! Ik ga nog even kijken voor foto's, misschien kan ik iets in elkaar flansen :3 Ben jij trouwens degene die ook dat topic over The Tribes had geopend? Het komt me namelijk bekend voor.


    Ja, dat klopt. Ik wilde dat inderdaad nog in de beginpost zetten maar dat ben ik uiteindelijk vergeten. xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Uhm, ja. Ik deed maar wat :3


    Think of all the horrors that I promised you I'd bring

    Sharknado schreef:
    Uhm, ja. Ik deed maar wat :3



    Ooh gaaf ^^


    Every villain is a hero in his own mind.