• Hoi!

    Ik ben op zoek naar een creatieveling die een cover wil maken voor mijn nieuwe verhaal.
    De mooiste zal ik belonen met een gratis spotlight.^^

    Waar het verhaal overgaat:
    Vier jaar na een pandemie, waarbij alle volwassenen het leven hebben gelaten, slaagt Lacey erin om terug te keren naar haar geboortestad. Deze is echter onherkenbaar door het gebrek aan orde en veiligheid. Ze gaat op zoek naar haar broers en ontdekt dat de stad verdeeld is in rivaliserende bendes die allemaal naar de macht willen grijpen.
    In vier jaar is er veel veranderd. Kent ze haar broers en toenmalige vrienden nog terug? Of zijn de gebeurtenissen zo ingrijpend geweest dat ze eigenlijk met de volwassenen gestorven zijn?

    De titel.
    Ik heb op dit moment de titel ‘Orphans’, maar ik weet niet of ik er helemaal tevreden over ben. Een Nederlandse titel zou ik ook wel weer een leuk vinden, maar ‘Wezen’ klinkt weer wat… saai. Heeft iemand nog een leuke suggestie?

    Cover:
    Ik zou graag zien dat er een foto van Willa Holland wordt gebruikt op de cover. Zoek zelf maar een mooie. (:
    Ook zou ik het leuk vinden als er een achtergrond is van bijvoorbeeld een verwaarloosde stad. Gebruik je fantasie, ik denk dat mijn samenvatting wel duidelijk maakt welke kant het verhaal op gaat.^^

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 9:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben ook heel slecht in titels, maar zou je mij willen waarschuwen?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    Ik ben ook heel slecht in titels, maar zou je mij willen waarschuwen?


    Uiteraard. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wil je perse dat meisje erop hebben? Ik had namelijk een idee maar haar foto's werken niet mee :c


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Wil je perse dat meisje erop hebben? Ik had namelijk een idee maar haar foto's werken niet mee :c


    Ik zou het leuk vinden als ze erop staat, maar als je een ander idee hebt... verras me maar ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    natuurix schreef:
    the city of chaos

    sorry, ik verzin makkelijk dingen en als je wilt dat ik stop stop ik


    Of Stad van chaos, als je liever een Nederlandse titel hebt (:

    Ik zal eens kijken of ik een cover kan maken!

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Of Stad van chaos, als je liever een Nederlandse titel hebt (:

    Ik zal eens kijken of ik een cover kan maken!


    Dat klinkt dan toch weer... minder.
    Stomme Nederlandse taal. :')

    En bedankt, ik ben benieuwd.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zou het gewoon Chaos noemen.
    Kort, klinkt leuk en maakt je nieuwsgierig genoeg (;

    Al moet ik zeggen dat De stad die er niet meer is ook echt heel leuk klinkt. Echt heel leuk :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anatidaephobia schreef:
    Ik zou het gewoon Chaos noemen.
    Kort, klinkt leuk en maakt je nieuwsgierig genoeg (;

    Al moet ik zeggen dat De stad die er niet meer is ook echt heel leuk klinkt. Echt heel leuk :3


    Thanks. (:
    Ik vind dat inderdaad een van de leukste. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oeeh (: Gaaf verhaal. Ik kijk of ik vandaag nog wat kan bedenken/maken qua cover
    Er komt dan geen titel op, aangezien deze nog niet is vastgesteld. Die kan er natuurlijk altijd nog op gezet worden


    I aspire to inspire before I expire

    Ja, degenen die 'm vandaag indienen hoeven er nog geen titel op te doen. Maar het liefste wel daarna, als ik 'm zou kiezen.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zou je mij ook willen melden als het verhaal begint? c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anatidaephobia schreef:
    Zou je mij ook willen melden als het verhaal begint? c:

    Uiteraard.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh vandaag... Erm.. Doorwerken Tamara :Y)


    wat was dit ookalweer

    TomRiddle schreef:
    Oh vandaag... Erm.. Doorwerken Tamara :Y)


    Ja, schiet op Tamara (cat)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anatidaephobia schreef:
    (...)

    Ja, schiet op Tamara (cat)


    Kssssht Julia. Je maakt het niet beter :c


    wat was dit ookalweer