Hennig schreef:
(...)
Natuurlijk word ik er boos om. Het was al vrij lang bekend dat het vandaag af moest zijn en dan nog presteren sommige het om het dan niet af te hebben, dan is het logisch dat ik er boos om word, want diegene die er dan wel voor hebben gezorgd om het vandaag af te hebben daar is het gewoon jammer voor. Die doen er wel moeite voor om het vandaag te kunnen geven en dan gebeurd er zoiets. Maar sorry hoor, ik snap dat het druk is met school en al dat soort, maar dat blijf ik geen goed excuus vinden.
Nee, eigenlijk is dat niet logisch. Dat is ons eigen probleem als wij het niet af hebben, waarom zou jij daar boos om worden? En ook onzin dat het jammer is voor de rest want er is maar 1 iemand die een lootje van me krijgt en alleen voor diegene is het jammer en aan haar heb ik ook al sorry gezegd.
Oke dan, wil je mijn gemiddelde dag weten? Blijkbaar is het nodig.
- Ik ga naar school.
- Na school ben ik thuis en ga ik even tv kijken en wat drinken en zo. Soms even op de laptop of een boek lezen en andere keren (meestal) werken.
- Na mijn werk ga ik eten.
- Na het eten ga ik huiswerk maken en leren.
- Dan ga ik slapen.
Snap je het nu wel? Sorry hoor, maar ik weet niet wat er nog meer nodig is om mijn/onze redenen te begrijpen en anders gewoon te accepteren. Ik heb het even helemaal gehad
The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.