• Dit moest ik toch even posten. :Y)

    Normaal gesproken lijkt mijn verjaardag altijd een beetje vergeten te worden, ik krijg weinig en er komen weinig mensen op visite. Dit jaar was het tot mijn verbazing echt helemaal anders! Ik heb enorm veel gehad, geld en cadeaus, maar ook kaarten, die normaal gesproken behoorlijk uitblijven, haha. Dus ik ben nu enorm blij.
    Dit heb ik allemaal gehad.


    Etnies


    Een setje van Boedha


    Classique van Jean-Paul Gaultier


    Bluetoothhorloge


    En een doos chocola, haha.
    Helaas ga ik het bluetooth horloge weer terug brengen, ik snap er niks van, hij kan niet op mijn telefoon en ik ga maar kijken voor een ander voor dat geld. Helaas pindakaas.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 21:06 ]


    Your make-up is terrible

    Volgensmij ben ik je helemaal vergeten te feliciteren op Facebook :X


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Die schoenen zijn echt leuk D:


    26 - 02 - '16

    Super!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Die schoenen :3


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    Die schoenen :3


    Had dit eerder gezegd, dan had ik die schoenen ook gevraagd;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Die schoenen heb j van mij gehad! Blij dat je ze leuk vind *happydance*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Fisher schreef:
    Die schoenen :3


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Leuk (:


    16 - 09 - '17

    Leuk dat je toch iets gekregen hebt voor je verjaardag! Hopelijk heb je het ook gezellig gehad (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een bluetooth horloge? Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord. Maar wat leuk dat het dit jaar anders was!


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Lucky you.=) Maar een tip: wen er niet aan want anders kun je diep teleurgesteld worden, iets wat mij al vaker is overkomen.


    You were born original, don't die as a copy.

    Fijn voor je, ziet er goed uit allemaal! En gefeliciteerd ;D


    All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost.