• Hoi!

    Ik ben op zoek naar een creatieveling die een cover wil maken voor mijn nieuwe verhaal.
    De mooiste zal ik belonen met een gratis spotlight.^^

    Waar het verhaal overgaat:
    Vier jaar na een pandemie, waarbij alle volwassenen het leven hebben gelaten, slaagt Lacey erin om terug te keren naar haar geboortestad. Deze is echter onherkenbaar door het gebrek aan orde en veiligheid. Ze gaat op zoek naar haar broers en ontdekt dat de stad verdeeld is in rivaliserende bendes die allemaal naar de macht willen grijpen.
    In vier jaar is er veel veranderd. Kent ze haar broers en toenmalige vrienden nog terug? Of zijn de gebeurtenissen zo ingrijpend geweest dat ze eigenlijk met de volwassenen gestorven zijn?

    De titel.
    Ik heb op dit moment de titel ‘Orphans’, maar ik weet niet of ik er helemaal tevreden over ben. Een Nederlandse titel zou ik ook wel weer een leuk vinden, maar ‘Wezen’ klinkt weer wat… saai. Heeft iemand nog een leuke suggestie?

    Cover:
    Ik zou graag zien dat er een foto van Willa Holland wordt gebruikt op de cover. Zoek zelf maar een mooie. (:
    Ook zou ik het leuk vinden als er een achtergrond is van bijvoorbeeld een verwaarloosde stad. Gebruik je fantasie, ik denk dat mijn samenvatting wel duidelijk maakt welke kant het verhaal op gaat.^^

    [ bericht aangepast op 12 dec 2014 - 9:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hmm... nieuwe dag, nieuwe kansen?^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ben er echt enorm bagger in, verzeker ik je, maar ik ben ziek dus ik kan wel even wat proberen :Y)


    wat was dit ookalweer

    Is goed! (:
    Beterschap in ieder geval!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik was heel goed bezig, maar toen werd ik net gebeld dat ik nog iets voor sinterklaas moet doen, dus het komt iets later dan ik hoopte :Y)
    Dankjewel!


    wat was dit ookalweer

    Haha, ik heb geen haast hoor. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    -> Titel op aanvraag aangepast. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Top, dank u.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Wanneer moet hij af zijn (de cover)?
    Ik zal straks tijdens huiswerkles wel wat proberen.. Geen flauw idee of het wat gaat worden, maar ach.

    :D

    Ik heb niet zoveel haast. Het hoeft niet per se vandaag, maar als ik er vandaag een tegenkom waar ik helemaal verliefd op word dan is dat natuurlijk mooi meegenomen. :''p


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik heb misschien een paar ideeën voor titels
    misschien zit er wat bij?

    vier jaar te laat
    are you alive?
    waar zijn jullie?
    where are you?
    de wereld van de kinderen
    bendes, verloren broers en ik
    de wezens om ons heen
    alleen met monsters om mij heen

    To find and to be found, als titel. Ze zoekt haar broers en zoekt naar de vanoudse stad die ze zich herinnert maar die er niet meer is (:


    ' Nyctophilia '

    Mag ik misschien gewaarschuwd worden?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    natuurix schreef:
    ik heb misschien een paar ideeën voor titels
    misschien zit er wat bij?

    vier jaar te laat
    are you alive?
    waar zijn jullie?
    where are you?
    de wereld van de kinderen
    bendes, verloren broers en ik
    de wezens om ons heen
    alleen met monsters om mij heen


    Dankjewel! Ik houd van een beetje korte titels, al zijn lange soms ook wel mooi. Maar er zit niet echt iets tussen dat ik denk 'já'.
    Maar het is zo lastig. :C
    In elk geval bedankt voor je suggesties, lief dat je meedenkt. C:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mohn schreef:
    To find and to be found, als titel. Ze zoekt haar broers en zoekt naar de vanoudse stad die ze zich herinnert maar die er niet meer is (:


    Het is inderdaad een mooie titel. De zoektocht zelf is alleen wel binnen een hoofdstuk of tien ten einde en het gaat voor een groot deel over het overleven in de chaos die aanwezig is. Dus het is misschien ietsje te specifiek voor het hele verhaal, maar bedankt voor je suggestie.^^

    Hmm. Misschien dat 'Chaos' ook nog wel een passende titel is dan. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scribe schreef:
    Mag ik misschien gewaarschuwd worden?

    Ja, natuurlijk.^^


    Every villain is a hero in his own mind.