• All I Want For Christmas Is.... Liefde? Familie en vrienden? Misschien een dak boven je hoofd. New York is the place to be met kerstmis. Gekleurde lichten door heel de stad, grote ijsbanen en sneeuw dat de vele straten bedekt. Maar is dat wel genoeg? Wordt dat meisje dat in de kou rond zwerft echt blij van die magische lichten en prachtig gedecoreerde winkels? Kan die steenrijke jongen wel echt genieten van kerst, als de vele cadeaus niet zijn wat hij écht wil. Verschillende mensen willen het dit jaar anders. Ze willen hun tradities verbreken en een kerst hebben die hen echt blij maakt. Ze verlangen naar die perfecte kerst die in al die liedjes te horen zijn en ze zijn vastbesloten om het dit jaar te halen. Zorgt dit voor nieuwe relaties? Nieuwe vijanden? Wordt dit de beste kerst ooit, of draaien hun plannen uit op een regelrechte nachtmerrie...


    ~ Girls
    Cadence "Cadie" Alejandra Aveiro-Garcia ~ Orton
    Lily Dawson ~ WhereITold
    Isabelle "Belle" de Blasio ~ Sempre
    Isilde Mira Haddock ~ Keynes
    Chasey Phoebe Wedge ~ Gently
    Emily June Hale ~ TheHangingTree
    Diony Milgryn ~ DecemberRain
    Izabella ‘‘Izzy’’ Fhearson ~ ~ MusicAndPeace
    Joy Fields ~ GusWaters
    Paris Reese Munoz ~ suprisebitch
    Jacelyn Amelia Deveraux ~ Sangster

    ~ Boys
    Tyler Keith Santiago ~ Orton
    Evrest ~ Seto
    ~ Californication
    Nathan Matthew Jones ~ NoStranger
    Christopher `Chris` Taylor Campbell ~ Gently
    Jake Julian Harrington ~ Catesbeianus
    Antoine D'Ablaing ~ GusWaters

    ~ Lijstje
    Naam:
    Leeftijd:
    Type(Rich, Criminal, Famous, Poor, etc.):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    ~ Regels
    - Gebruik goede ABN
    - Bestuur niet andermans rollen
    - Hou al je rollen actief!
    - Geen Mary Sue's en Gary Stu's. Iedereen heeft imperfecties!
    - Blijf actief! Ik wil niet dat dit binnen drie dagen dood is!
    - Alleen ik (Falahee) maak de topics aan. Als ik op het moment offline ben wil ik een linkje in mijn GB!

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 15:57 ]


    El Diablo.

    heey zou je een meisje voor me willen reserveren? moet nu weg haha


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Natuurlijk :]


    El Diablo.

    When do we start ?
    c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Als alle rollen zijn ingevuld :Y) En er hopelijk meer jongens zijn..


    El Diablo.

    Ik wil wel nog een jongen maken, maar ik kan garanderen dat ik meer rollen invul van meisjes.
    (hoera)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Hahaha, is goed hoor :]


    El Diablo.

    • Naam:


    Christopher `Chris` Taylor Campbell.
    • Leeftijd:
    Christopher is vijfentwintig, geboren op de 8e dag van december.
    • Type:
    Sinds vanaf kleins af aan is Chris een verwend nest, een betere omschrijving bestaat niet. Hierdoor heeft hij ook een ego van Londen tot naar Tokyo en het heeft heel veel nadelen voor mensen die hij gewoon niet mag. Zijn ouders gaven hem al altijd wat hij wilde en doordat hij enigst kind was en ze in een villa woonden, had Christopher ongeveer het derde van het hele huis voor zich. Het werd er niet beter op toen hij naar de Highschool ging, waar hij vele meisjes het hart brak en daarna ging studeren - want tot het nadeel van velen is Chris heel erg intelligent en doorschouwt al gauw genoeg leugens of gemene spelletjes. Vervolgens vond hij werk als advocaat, maar het `verveelde` hem en hij ging iets anders zoeken. In de tijd stootte hij op mensen die in de criminaliteit bezig waren met dingen zoals drugs, vrouwen en al dat. Chris werd er algauw in meegesleept en nu is hij naast, manager, een beruchte crimineel.
    • Karakter:
    Christopher is een jonge man die weet wat hij wilt en ook krijgt wat hij wil, kortom zelfzeker en erg arrogant. Als manager hoort hij orde te hebben en ook zeker intelligent te zijn, wat Chris is. In de andere wereld waarin hij leeft, de criminele wereld, is hij erg berucht vooral om zijn intelligentie. Hij kan behoorlijk gevaarlijk worden, als je zijn weg doorkruist met name gevaarlijk.
    Chris weet wat hij doet en binnen no-time heeft hij iemand al in zijn val zitten, veel criminelen doen dingen voor hem - waar hij het niet op heeft. Het wonderbaarlijke is, dat bijna niemand uit van de criminelen - hem ooit gezien heeft. Alleen een enkel weten hoe hij eruit ziet, maa dat alleen met zonnebril en een hoed. Christopher is zo slim om zijn identiteit verborgen te houden en alleen de minderheid heeft hem echt zonder hoed of wat dan ook gezien.
    Hij weet dat hij slim is en hij weet dat hij in de smaak bij velen valt, door zijn charmes. Christopher kan veel mensen om zijn vinger wikkelen en ze `verleiden`, maar hij kan veel mensen pijnigen zowel vanbuiten en vanbinnen.
    Natuurlijk is hij ook ergens van goede ziel, zoals voor vrienden en familie. Dat wil niet zeggen dat hij veel vertrouwt, maar als iemand aan mensen komt - waarvan hij door het vuur gaat, hebben diegenen een probleem. Een groot probleem. Want Chris is een erg zorgzame man, maar jammer genoeg ook erg gevaarlijk.
    • Uiterlijk:
    Christopher weet dat veel vrouwen voor hem vallen, deels om zijn uiterlijk en deels om zijn charmes. Hij weet precies wat te doen om goed uit te komen en er perfect uit te zien, ergens is hij daarom ook wel een ijdeltuit - maar als iemand dat ooit tegen hem durft te zeggen heeft diegene het geluk gehad als die niets zou zeggen.
    Met zijn 1m89 is hij een lange man. Doordat Chris ook iets aan sport doet, zoals af en toe trainen - heeft hij ook een goede conditie én spieren, die ook best wel opvallen wanneer hij een simpel shirt aan heeft. Vooral zijn bovenlichaam is erg gespierd, zowel armen als buik. Met zijn gehele lengte en zijn kille blik kan hij dan wel behoorlijk intimiderend overkomen.
    Zijn ogen nemen vaak een kille blik aan en laten daardoor op een vreemde manier zijn kleur nog meer uitkomen. Het is een aparte kleur en komt zeker niet vaak voor, wat Christopher helemaal niet zo slecht vindt. Zijn ogen hebben een grijze kleur, met de neiging naar blauw en bruine vlekjes. De donkere wimpers die erom heen zitten, laten het nog meer zien. Ook de donkere, volle wenkbrauwen van Chris geven zijn oogkleur nog meer contrast. Christopher heeft wanneer hij nadenkt een diepe frons, wat hem een zakelijk aanzien geeft.
    Chris heeft een rechte, een beetje te grote neus - maar die valt eerder weg door de opvallende jukbeenderen en zijn volle lippen. Hij laat ook vaak een 3-dagen baard groeien wat eigenlijk mooi past tot zijn donkere lokken.
    Vaak haalt Christopher er alleen een hand door en klaar is het, zelfs geen gel moet erin. Geen sprake van. Zijn donkerbruine verkleuren snel en meestal houdt Chris hierdoor lichtbruine plukken eraan erover.
    • Extra:
    X.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2014 - 18:26 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik hoop hij is een beetje goed ? ^


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Sorry, alweer crimineel - maar ik hou van zulke mensen.
    ( Niet echt, maar Rpg` gezien. )
    :$


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Hahaha, bad types are fun ^^ (In RPG dan xd)


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Hahaha, bad types are fun ^^ (In RPG dan xd)


    Daarom, Tyler en Chris kunnen partners worden via werk.
    Oké, grapje.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Hahaha, kan inderdaad wel (;


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Hahaha, kan inderdaad wel (;


    :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ugh, Jon – hij is zo knap :9~


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    Ugh, Jon – hij is zo knap :9~


    Google. (yeah)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."