• Zie de titel;
    Die 2 liedjes zijn toch het zelfde? Want als dat niet zo is ken ik; 'Wenn nichts mehr geht' niet en dat is een schande voor mezelf x'D
    Hilf mir!
    xoxo


    Tears are crashing out of my eyes

    die sijn niet hetselfde

    mis. ken je wenn nichts merh geht als Engel ??
    wnt so kun je hm downloade op limewirex3


    We can only learn to love by loving.

    sorry sgat ik heb geen idee :p

    xxx

    miss effe op songteksten.nl kijken dan zie je het verschil :p


    Uzumaki Naruto<3

    Ze zijn niet hetzelfde xD
    Je kent ze dus niet ofzo? :P


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Die zijn niet het zelfde XD


    I do not hook up.

    Het is niet hetzelfde hoor xD

    Wenn nichts mehr geht:
    http://nl.youtube.com/watch?v=RYPM0xBZXbM
    Geh:
    http://nl.youtube.com/watch?v=yskxLKNjoEk


    Let the Night embrace you

    WHAAH!
    Dat is erg vn mij! Ö Als ik thuis kom download ik hem meteen! Dankuu
    xoxo


    Tears are crashing out of my eyes

    'Geh' ken ik wel maar 'Wenn nichts mehr geht' niet. x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    .. nou uhm.. als je wenn nichts mehr geht niet kent xD?.. uhm.. welk album hem je dan van ze of heb je er geen? Hij staat gewoon op Schrei so laut du kannst xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik hb nog geen album --'
    Myn ouders vonden het geld verspilling omdat ik ze toch op mijn iPod stonden, maar hun nieuwe album in '09 ga ik wel kopen! =D


    Tears are crashing out of my eyes

    BTW;
    Ik bn monsoontrut (zo noemt iedereen de kinderkes die fan zijn geworden door monsoon), en hb toen eigenlijk 'Schrei so laut du kannst' niet gekocht ofzo... Netzo als Zimmer483 xS


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik ben dan ook een monsoontrut, vind dat op niets slaan want ik ben een hele grote fan (vind ik zelf toch :$) xD

    Ik heb alle albums en megaveel spullen, ken megaveel dingen over de jungs & kan elk liedje zo meezingen..


    Let the Night embrace you

    BTW;
    Ik bn monsoontrut (zo noemt iedereen de kinderkes die fan zijn geworden door monsoon), en hb toen eigenlijk 'Schrei so laut du kannst' niet gekocht ofzo... Netzo als Zimmer483 xS


    Noem jezelf geen monsoontrut schat.
    Meer dan de helft van belgische en nederlandse fans zijn fan geworden door 'monsoon'.
    Al willen sommigen de waarheid tegenwoordig verdraaien en zeggen ze dat ze net vóór 'monsoon' fan geworden zijn.
    en fans die anderen monsoontrutten noemen zijn meestal zelf fan geworden door monsoon.
    dus zij zijn ook monsoontrutten.
    snap je lieffie?
    en by the way : monsoontrutten vind ik écht het domste woord die je maar kan roepen naar een fan.


    xx


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    Wenn nichts mehr geht staat op 'Schrei - So laut du kansst. En het is dus niet hetzelfde.


    -

    (...)

    Noem jezelf geen monsoontrut schat.
    Meer dan de helft van belgische en nederlandse fans zijn fan geworden door 'monsoon'.
    Al willen sommigen de waarheid tegenwoordig verdraaien en zeggen ze dat ze net vóór 'monsoon' fan geworden zijn.
    en fans die anderen monsoontrutten noemen zijn meestal zelf fan geworden door monsoon.
    dus zij zijn ook monsoontrutten.
    snap je lieffie?
    en by the way : monsoontrutten vind ik écht het domste woord die je maar kan roepen naar een fan.


    xx

    Ik weet, alleen word i ker vaak voor uitgescholden x'D


    Tears are crashing out of my eyes

    Het zijn niet dezelfde nummers :'D


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]