• Hi,
    Ik weet niet of ik dit topic op het goede forum zet xD
    Maar ik heb een vraag over de Hongerspelen.
    Hoe vaak zit je naam in de ton/ pot/ hoe je het mag noemen tijdens de boete als je in een gezin zit met 4 kinderen 2 ouders en je bent net 17?
    Weet iemand dit misschien hoe je dit zou kunnen uitrekenen en als je het antwoord al weet, zou je die dan willen vertelen? xD

    Dankje
    X'jes le me

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    What do you see? Everything. That is my curse.

    Hangt ervan af hoeveel graan/olie etc je wilt.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Dat ligt eraan, als je in een welvarend gezin zit dan zit je naam 5 keer in de pot, maar als je je hebt opgegeven voor bonnen is dat meteen een stuk meer. Ongeveer 35. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zes keer voor die ene die zeventien is.
    Tenzij er nog extra dingen bij zijn. Dus plus zes, dat maakt twaalf keer in totaal.

    Toch?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Zes keer voor die ene die zeventien is.
    Tenzij er nog extra dingen bij zijn. Dus plus zes, dat maakt twaalf keer in totaal.

    Toch?


    Als je jouw inschrijft voor bonnen en dan neem ik aan vanaf je 12e? Dan moet er dus elk jaar 6 bij, dus dat is 6 keer per jaar?
    (6 x 6) + 6 = 42 keer je naam in de pot. Lekkere mis berekening van mij hierboven, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cartwright schreef:
    (...)

    Als je jouw inschrijft voor bonnen en dan neem ik aan vanaf je 12e? Dan moet er dus elk jaar 6 bij, dus dat is 6 keer per jaar?
    (6 x 6) + 6 = 42 keer je naam in de pot. Lekkere mis berekening van mij hierboven, hahaha.


    Huh, ik snap het niet meer.
    Lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Huh, ik snap het niet meer.
    Lol.


    Je kan elk jaar bonnen opvragen voor granen en zo. Het meisje/jongen heeft 6 familieleden, dus als ze niet al te rijk zijn, dan zal ze waarschijnlijk vanaf haar twaalfde bonnen zijn gaan halen, zodat ze graan krijgen. In ruil voor de bonnen komt je naam meer in de kom. Één bon staat voor één keer je naam in de kom.
          Dus, als ze dat al 6 jaar doet, dan is het 6x6=36, plus nog eens de 6 jaar dat het verplicht is dat haar naam in de kom gaat. 36+6=42 (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Cartwright schreef:
    (...)

    Je kan elk jaar bonnen opvragen voor granen en zo. Het meisje/jongen heeft 6 familieleden, dus als ze niet al te rijk zijn, dan zal ze waarschijnlijk vanaf haar twaalfde bonnen zijn gaan halen, zodat ze graan krijgen. In ruil voor de bonnen komt je naam meer in de kom. Één bon staat voor één keer je naam in de kom.
          Dus, als ze dat al 6 jaar doet, dan is het 6x6=36, plus nog eens de 6 jaar dat het verplicht is dat haar naam in de kom gaat. 36+6=42 (:


    Maar is het niet zo dat alleen de leeftijd doortelt, en niet de bonnen?
    Want nu tel jij ook nog mee als ze als 12-jarige bonnen heeft gekregen, maar dat hoort toch juist niet?

    Want ik reken zo: Ze is zeventien, dus zes jaar doet ze al mee. Dus dat worden zes kaartjes.
    Plus nog een zes bonnen voor de familieleden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Maar is het niet zo dat alleen de leeftijd doortelt, en niet de bonnen?
    Want nu tel jij ook nog mee als ze als 12-jarige bonnen heeft gekregen, maar dat hoort toch juist niet?

    Want ik reken zo: Ze is zeventien, dus zes jaar doet ze al mee. Dus dat worden zes kaartjes.
    Plus nog een zes bonnen voor de familieleden.


    Nope, het is x want anders zou Gale al lang niet zoveel keer meedoen en Katniss ook niet :')


    SLOAN.

    Als je alleen naar haar leeftijd kijkt: 6 keer
    Als ze elk jaar ook nog voor haar familie bonnen heeft ingewisseld voor graan: 6 + (6*6) = 42 keer


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Amused schreef:
    Als je alleen naar haar leeftijd kijkt: 6 keer
    Als ze elk jaar ook nog voor haar familie bonnen heeft ingewisseld voor graan: 6 + (6*6) = 42 keer


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.