• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe


    [ bericht aangepast op 16 dec 2014 - 21:11 ]


    Your make-up is terrible

    En ik heb er blijkbaar over gekeken. OMG Nana --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wat is het hier dood... :C
    Ik heb gisteren het meest perfecte vest ooit gekocht. Hij is lichtblauw, lang, warm en zacht. Volgens mij ga ik erin wonen, zo lekker zit-ie.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben hier ander lekker met een monoloog bezig.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ben ik de enige die If I Stay een ontzettend dom boek vind? Ik ben zo blij dat het eindelijk uit is. Zonde van mn geld gewoon.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ben ik de enige die If I Stay een ontzettend dom boek vind? Ik ben zo blij dat het eindelijk uit is. Zonde van mn geld gewoon.

    Ik heb de film gezien en ik vond het zo verschrikkelijk cliché. :'D Dag dag, 7,50.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vond de film wel meevallen en dacht ik lees het boek eens, want boeken zijn beter dan films. Nou dit boek valt dus niet in deze categorie.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 9:34 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Underestimated --> Incendium


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik voel me leeg en nutteloos. Fringe is voorbij. Mijn leven heeft weer een nieuw doel nodig. :C
    Yes, ik overdrijf graag.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Hoi mensen :D
    Wat is jullie lievelings zanger(es)/band?


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Lacey Sturm en Flyleaf

    Pfff ik zie oudejaar eigenlijk echt niet zitten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    wrm niet?


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Omdat we met veel te veel zijn. Oorspronkelijk zijn we met 6 vrienden nieuwjaar beginnen vieren en nu zijn we met een man of 14-16. En ze zijn bijna allemaal even druk en hypocriet geworden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat is inderdaad best druk. ;o Ik vier het altijd gewoon met mijn ouders.


    Your make-up is terrible

    Sinds een paar jaar terug doe ik het dus met vrienden. Elk om zn beurt en dat was ontzettend gezellig, maja iedereen begon zichzelf gewoon uit te nodigen wat echt ontzettend dom is. En nu beginnen er ook al mensen achter te komen omdat ze eerst nog thuis willen eten. Dat stoort me nog het meest. Ze komen gewoon om te drinken. Wij moeten betalen voor het eten en de drank, wat logisch is, maar ik weet totaal niet of zij dus ook moeten betalen dan. En ik heb echt geen zin om 40 euro te leggen als een ander voor niks zit te drinken. Want meestal krijgen we geld terug als er veel drank over is. Dan 'kopen' de organisatoren dat gewoon terug over.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ah, dat is echt vervelend. Het zijn dus een beetje profiteurs.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Well, well. Look who we've got here!"