• Zo verschrikkelijk knettergek dat het me ook niks meer kan schelen dat dit topic niets nuttiger is dan het doorsnee zeiktopic, want dit is gewoon het doorsnee zeiktopic. (cat)

    Ik heb jeuk. Echte, die-hard, verschrikkelijke jeuk. Al vanaf dat ik een baby'tje was heb ik last van honderdtachtig allergieën, waarvan meer dan de helft op mijn huid sloegen, met daarnaast nog een koppig gevalletje eczeem. Geloof me maar als ik zeg dat mijn babyfoto's niet bepaald het toonbeeld van charmant zijn, met die opengekrabde wangetjes. :') Maar goed, na een paar jaar was het al een stuk minder doordat we er langzaam achter kwamen voor wat voor dingen ik allemaal allergisch was en doordat mijn moeder bovendien met een of andere hardnekkige hormoonzalf aan de slag ging. Voor jáááren heb ik er niet veel meer last van gehad dan af en toe wat kriebel rond mijn enkels, wat altijd weer wegtrok.
    Tot nu, blijkbaar, want nu mijn weerstand al een langere tijd laag is en ik niet echt lekker in mijn vel zit, heeft dat vel er blijkbaar ook schijt aan, want oh mijn God wat jeukt dit. Mijn armen zitten onder de rode plekjes, mijn polsen gaan er nu langzaam ook aan en over mijn voeten zal ik maar niet beginnen. Ik ben nu eindeloos zo'n homeopathisch middel aan het smeren, maar eigenlijk geeft dat alleen maar verlichting voor een paar uur naar mijn ervaring. Bovendien moet je daarvoor eerst nog door dat akelige uurtje heen dat alles nog tien keer zo erg jeukt, want het is en blijft natuurlijk homeopathisch. ><

    Kortom, nu kan ik niet slapen omdat ik constant blijf krabben. Mijn enige hoop voor nu is dat als ik zo door blijf gaan, ik morgen geen huid meer over heb om open te krabben. (cat)

    Niet dat dat veel uit zal halen, want het voelt alsof deze jeuk doorgaat tot in mijn ziel. Aaaah. Ik verdrink in het zelfmedelijden. En de fucking jeuk.

    Dus, waarom zijn jullie nu nog wakker? Ook om zo'n lekker nuttige reden?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Assassin schreef:
    (...)

    Er zijn niet echt veel comfortabele keuzes. D: De hele week kanten slipjes dragen is ook niet echt prettig. Same voor andere stoffen.
    Oh, dat is echt vervelend, zeg. Misschien toch eens tijd voor een grondig onderzoek?


    Maybe, maar ik ben er nog nooit mee naar de huisarts geweest. Mijn moeder is namelijk thuiszorgwerkster en wist wat dit was, de huisartsen hadden alleen plek bij een man en tja.....Ik zag het niet zitten om met mijn benen wijd te gaan liggen voor een man...of wie dan ook eigenlijk.:') dus wij die zalf gewoon gekregen en daarmee ging het weg, dus ja. Sindsdien bestellen we die zalf gewoon via de huisarts als het terug is. Ik ben nogal eh....preuts als het om showen gaat.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Oei. Nou, ik heb nog altijd liever overal eczeem dan zo'n infectie. D: Hopelijk gaat het snel beter na dat bezoekje aan de dokter, want ik kan me voorstellen dat dat gewoon nog duizendmaal kutter is. Letterlijk en figuurlijk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SPECS schreef:
    (...)

    Maybe, maar ik ben er nog nooit mee naar de huisarts geweest. Mijn moeder is namelijk thuiszorgwerkster en wist wat dit was, de huisartsen hadden alleen plek bij een man en tja.....Ik zag het niet zitten om met mijn benen wijd te gaan liggen voor een man...of wie dan ook eigenlijk.:') dus wij die zalf gewoon gekregen en daarmee ging het weg, dus ja. Sindsdien bestellen we die zalf gewoon via de huisarts als het terug is. Ik ben nogal eh....preuts als het om showen gaat.:'D


    Ja, dat kan ik wel begrijpen hoor, zou ik ook liever niet doen, zeker als het een man zou zijn. Het slaat eigenlijk nergens op, want ze zien het wel vaker en kijken er heel anders naar, haha. Maar wij doen het niet vaker dus voor ons is het natuurlijk niet zo. Als ik jou was, zou ik toch wel proberen om eventjes te gaan, want zo vaak is natuurlijk echt niet prettig.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    Oei. Nou, ik heb nog altijd liever overal eczeem dan zo'n infectie. D: Hopelijk gaat het snel beter na dat bezoekje aan de dokter, want ik kan me voorstellen dat dat gewoon nog duizendmaal kutter is. Letterlijk en figuurlijk.


    Quizletters hebben duidelijk geen originele humor.(cat)
    Maar bedankt haha, dat hoop ik ook.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat kan ik wel begrijpen hoor, zou ik ook liever niet doen, zeker als het een man zou zijn. Het slaat eigenlijk nergens op, want ze zien het wel vaker en kijken er heel anders naar, haha. Maar wij doen het niet vaker dus voor ons is het natuurlijk niet zo. Als ik jou was, zou ik toch wel proberen om eventjes te gaan, want zo vaak is natuurlijk echt niet prettig.


    Ja....misschien. Ik zal er over nadenken.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Quizletters hebben duidelijk geen originele humor.(cat)
    Maar bedankt haha, dat hoop ik ook.:')


    Je hebt gelijk. We maken wel echt kutgrapjes. :')

    Sorry, die was echt extreem flauw. Het lijkt me echt heel naar. :c Sowieso het hele zalfsmeerproces ook, lijkt me, maar misschien valt dat ook mee. Geen ervaring mee. Het klinkt in ieder geval niet erg prettig.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk. We maken wel echt kutgrapjes. :')

    Sorry, die was echt extreem flauw. Het lijkt me echt heel naar. :c Sowieso het hele zalfsmeerproces ook, lijkt me, maar misschien valt dat ook mee. Geen ervaring mee. Het klinkt in ieder geval niet erg prettig.


    Het zalfsmeerproces is niet echt fraai nee. Je trekt een buisje met zelf op en duwt hem in het juiste gaatje en guess what happens next.

    No it ain't pretty.(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Trouwens, ik word knettergek van mezelf omdat ik eigenlijk nu ongeveer wilde gaan slapen, maar ik ben zo hyper dat ik rond wil springen en heel hard gillen en dansen en zingen en fangirlen en heel hard lachen. Ja.

    Kutleven. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Frickfrack schreef:
    Trouwens, ik word knettergek van mezelf omdat ik eigenlijk nu ongeveer wilde gaan slapen, maar ik ben zo hyper dat ik rond wil springen en heel hard gillen en dansen en zingen en fangirlen en heel hard lachen. Ja.

    Kutleven. :')


    Ik wou 1,5 uur geleden al slapen.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ah. Ik hoop dat het nu al wat beter gaat? c:
    Ik heb een allergische reactie voor parfum in zeep, in babymiddels en al dat soort spul.
    Dan koop je eens een lekker nieuw zeepje, bahm. Kan de prullenbak in. Zit dan iets in waarvoor ik allergisch ben.
    En ik ben ook allergisch voor wasverzachter. Niks is zo kut vast wel als met ruwe handdoeken je afdrogen.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb hiervoor koelzalf! dat verlicht geweldig! (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Anatidaephobia schreef:
    Ah. Ik hoop dat het nu al wat beter gaat? c:
    Ik heb een allergische reactie voor parfum in zeep, in babymiddels en al dat soort spul.
    Dan koop je eens een lekker nieuw zeepje, bahm. Kan de prullenbak in. Zit dan iets in waarvoor ik allergisch ben.
    En ik ben ook allergisch voor wasverzachter. Niks is zo kut vast wel als met ruwe handdoeken je afdrogen.


    Mijn zusje is ook allergisch voor wasverzachter, maar onze handdoeken zijn nooit hard. Ligt er ook aan hoe je ze laat drogen.


    Your make-up is terrible

    Ah naar. Jeuk is zo hatelijk. Ikzelf ben allergisch voor stof, zowat alle pollen, appels en aardappelen. En een klein beetje voor honden, maar dat valt in het niets bij de andere dingen en ik heb ook een hond dus tja. Anyways, stof is overal dus ik moet het zoveel mogelijk reduceren en slik anti allergie pillen, omdat ik anders echt dood ga van de jeuk en ik het nu nog kan negeren. Ben je al met je allergieën naar de dokter geweest?


    Happy Birthday my Potter!

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn zusje is ook allergisch voor wasverzachter, maar onze handdoeken zijn nooit hard. Ligt er ook aan hoe je ze laat drogen.


    Wij hebben een droger.
    Ik zou niet weten waar het anders aan zou kunnen liggen, maar ze zijn in ieder geval enorm ruw :'p


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Anatidaephobia schreef:
    (...)

    Wij hebben een droger.
    Ik zou niet weten waar het anders aan zou kunnen liggen, maar ze zijn in ieder geval enorm ruw :'p


    Volgens mij gebruikt mijn moeder azijn, de handdoeken ruiken niet superlekker naar bloemetjes, maar ze zijn wel lekker zacht. ;3


    Your make-up is terrible