• Laat ik nieuwschierig zijn;
    wa hebde in u tas zitte [en nee dn geen schooltas he :'D]
    bij mij;
    Gsm,portemonee,arafatsjaal[xD],snoeppapierkes,2 zonnebrille,fototoestel,3kettinge, armband Oo,tampons,bik,vestje,deo!
    en dan te gelove da ik echt geen grote tas heb xD

    Ik heb Ongeveer het zelfde in mijn tas zitten als die van JouwxD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    niks... alleen een bonnetje van de C&A

    portemonee, gsm, make-up, cola, ubber coole stylo, schrijfblokje, oortjes van mijn gsm, en nog van alles (vooral brol)

    Sallukkes


    |Stop stop stop talking that Blah blah blah|

    Portemonee,eyeliner,mascara,balpen,mp3,zakdoekjes,deo,tampons,snoepjes,elastieken,Gsm,sleutelbos,...

    mp3 en/of Ipod,, portemonnee,, arafat-sjaal,, spiegel,, soms gsm (hangt er vanaf wat ik aan heb),, soms oogpotlood,, soms borstel,, rekker,, sleutels

    ehm.. gsm, lipglos,eye liner,oogpotlood,oogschaduw,beurs,kammetje,camera, nagellak,hello kitty knuffel,mp3,elastiekje,zonnebrillen,ketingen,armbandjes,blikje coca cola zero,red bull, mijn uber sexy badeend, watervaste stift^^


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Ik haat tassen ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Veel rommel


    Live life limitless.

    zakdoekpapier, maandverband [ge weet maar nooit wnr dat gij da trug ga krijgen he!:P], water, sleutel, gameboy xD! nog van vroeger!:D, portemonee, waaier xD, treinkaart!:P, borstel, balpen.
    xD
    haha!:P
    x

    portomonee,sleutels,lolly's,mobiel,zonnebril.mobiel,mp3,deo,tampons,lippenbalsem,oogpotlood,mascara, pepermuntjes,agenda en een fotlijstje me fototje van roman(A) en een pen:P


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    portomonnee, gsm, mp3, sleutel, tampons, deo, mascara, zonnebril en als ik geluk heb zakdoekjes ><


    Tanya is de beste.

    ongeveer hetzelfde :
    GSM, portefeuille, foto's, fototoestel, Mp3, een USB-sick met muziek op, sleutels, tampons, notaboekje, 3 balpennen, mascara en een lekker geutje ^^.
    hij's goed gevult xD


    Groezrock was AWESOME! <3

    Gsm, Portomonee, MP4, Maandverband/Tampons, En staalte geur ^^

    Zoow mijn tas is wel klein he ^^
    x33


    He's the reason for the teardrops

    echt HEEL veel

    Geld, gsm, regenjas, paraplu, tampons, papieren zakdoejes, gewone zakdoek, sleuteld, mps, balpennen, vitel of Evian, Fototoestel, oorbellen,plastiek zakje, Nog een ander vestje voor als het kouder word, 2 zonnebrillen jah ik heb wel een grote tas ^^

    gsm mp3, euhmmandverband of tampons, meestal stylo, beetje papier, en mn zakmes^^ awjah soms sleutel^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay