• Hoi hoi,

    Ik ben op zaterdagmiddag (3 december) uitgenodigd voor een boekpresentatie in Zeist. Ik wil er graag heen, maar vind het wat ver voor twee uurtjes.
    Nu ligt Zeist zo onderhand tegen Amersfoort aan en weet ik dat daar best wat Q'ers (in de buurt) wonen, dus ik dacht, waarom geen mini-meeting? Dan kunnen we rond een uur of vier/vijf meeten, wat eten en daarna misschien naar de film? Mensen die dat leuk vinden? c;

    Yay
    Luotisade || Natas || 26

    Maybee
    FIorian || Danique || 23
    ProngsPotter || Froukje || 16
    Jaylah || Veerle || 19
    Kian || Naomi ||

    [ bericht aangepast op 14 nov 2016 - 20:05 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Damnit. Dat is na mijn verjaardag, dus dan kan ik niet. Want dan heb ik nog visite hier. :c Buh


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is voor mij ook weer superdichtbij!
    Waar is die boekprestatie? Ik heb die dag wel scouting, dus weet niet in hoeverre er dingen voor mij mogelijk zijn, maar ik wil je toch wel graag zien, als je toch zo dichtbij bent ^^

    Is het toevallig die van Kiezen of Daten in het binnenbos? Want dan verplicht ik jou om bij me langs te komen :'P

    [ bericht aangepast op 11 nov 2016 - 11:01 ]


    Stenenlikker

    Maethor schreef:
    Dat is voor mij ook weer superdichtbij!
    Waar is die boekprestatie? Ik heb die dag wel scouting, dus weet niet in hoeverre er dingen voor mij mogelijk zijn, maar ik wil je toch wel graag zien, als je toch zo dichtbij bent ^^

    Is het toevallig die van Kiezen of Daten in het binnenbos? Want dan verplicht ik jou om bij me langs te komen :'P

    Haha jaa die is het! ^^
    Ik dacht al dat je scouting had, maar als we wat kunnen regelen dan moeten we dat zeker doen! :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tracker schreef:
    (...)
    Haha jaa die is het! ^^
    Ik dacht al dat je scouting had, maar als we wat kunnen regelen dan moeten we dat zeker doen! :Y)


    Moeten we dan nog even overleggen, want ik heb die avond helaas mijn eigen opkomst, dus kan niet naar amersfoort komen.
    Ik weet niet hoe vroeg je in Zeist wil zijn en eventueel kom ik voor de opkomst overdag wat later of niet naar de voorbereiding. Kunnen we denk ik het beste in privé bespreken wat voor ieder van ons handig is :')


    Stenenlikker

    Gibbs schreef:
    Damnit. Dat is na mijn verjaardag, dus dan kan ik niet. Want dan heb ik nog visite hier. :c Buh


    Damn it dat heb ik dus ook, maar niet visite daarna maar een etentje :3


    26 - 02 - '16

    Maethor schreef:
    (...)

    Moeten we dan nog even overleggen, want ik heb die avond helaas mijn eigen opkomst, dus kan niet naar amersfoort komen.
    Ik weet niet hoe vroeg je in Zeist wil zijn en eventueel kom ik voor de opkomst overdag wat later of niet naar de voorbereiding. Kunnen we denk ik het beste in privé bespreken wat voor ieder van ons handig is :')

    Is goed. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gibbs schreef:
    Damnit. Dat is na mijn verjaardag, dus dan kan ik niet. Want dan heb ik nog visite hier. :c Buh


    Yoosung schreef:
    (...)

    Damn it dat heb ik dus ook, maar niet visite daarna maar een etentje :3


    Aaah jammer! Al is dat wel een leuke reden om niet te kunnen komen, haha. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik zal eens kijken of ik moet werken :Y)
    Zo niet, leuk idee!


    It's never gonna happen, Guys.

    YesYesYessss Meee ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Tracker schreef:
    (...)

    Aaah jammer! Al is dat wel een leuke reden om niet te kunnen komen, haha. ^^


    Buh. Het enige leuke is dat mijn vriend er zijn zal. Maar anders had ik echt wel willen skippen en naar jou toe willen gaan. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Buh. Het enige leuke is dat mijn vriend er zijn zal. Maar anders had ik echt wel willen skippen en naar jou toe willen gaan. x)


    Neem hem mee! Nee ik begrijp wel dat dat een beetje moeilijk gaat :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Neem hem mee! Nee ik begrijp wel dat dat een beetje moeilijk gaat :'D



    Hahahah het gaat inderdaad moeilijk. Want oma is er hoogstwaarschijnlijk en ik wil niet direct mijn verjaardagsgeld gaan uitgeven aan reiskosten. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik woon wel in Amersfoort haha. Weet alleen niet of ik tijd heb. Zal het even in de gaten houden.


    The truth is out there.

    Tracker schreef:
    (...)

    Aaah jammer! Al is dat wel een leuke reden om niet te kunnen komen, haha. ^^


    Idk dat etentje is leuk, maar om mijn verjaardag geef ik niet veel tbh. Van mij mogen ze 't ook wel overslaan hahahah


    26 - 02 - '16

    Even dus MT c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya