• hey.
    ' ik ben verliefd,
    al zowat 2 of 3 jaar,
    op een echte idioot, alee, geen idioot,
    maar een grote-player, jaa, ik weet wat je gaat zeggen ; vergeten
    maar dat is het nu juist het lukt me nieT.
    ik probeer hget al zolang.
    het lukt me egt niet.
    iemand een idee wat ik kan doen?


    wel een beetje zielig dit te zegge? boejent. geef dan geen reactie. ö x

    En je weet dat het een player is?
    Ik snap dat je hem niet kan vergeten.
    En je hebt het al geprobeert, merk ik ?
    Dan moet je een ander oplossing verzinnen.
    Ik zou eigelijk toch op hem afstappen en zeggen dat je verliefd bent, maar geen relatie wil?
    Dan heb je je hart toch gelucht.
    Of wil je een relatie met een player?
    Je moet het allemaal zelf weten meis, ik heb hier dus echt geen verstand van..
    Misschien je BFF raadplegen?


    Kus


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Aah,
    heb net hetzelfde gehad.
    Dus ik kan je niet echt helpen.
    Sorry!

    Hmm, ik ben verliefd, smoorverliefd al ongeveer twee maanden [/da's het langst dat ik ooit al op iemand verliefd was] en hij werkt al. Like, ook niet echt leuk ^^
    Ga met hem praten, stuur hem een brief of eender wat maar kom er achter of hij werkelijk een player is. Of pols even bij zijn vrienden?

    meis, ik denk dat je beter eens goed rond moet kijken, er zijn toch ook wel andere leuke jongens daar bij jou in de buurt?
    ik zou niet willen dat je hart gebroken wordt, als je met die jongen zou nemen. je kan misschien proberen om films te kijken waar hot boys in spelen? of gewoon veel meer dingen met je bf('s) doen?
    xxx


    i like cookies :Y)

    Ik heb zelf in deze situatie gezeten... ook 2/3 jaar lang, maar je vergeet hem vanzelf wel. Niet proberen te vergeten, want als je denkt: Ik moet hem vergeten, ik moet hem vergeten. Dan denk je natuurlijk nogsteeds aan hem.


    Als je maar een ananas hebt..

    Play de player