• hey.
    ' ik ben verliefd,
    al zowat 2 of 3 jaar,
    op een echte idioot, alee, geen idioot,
    maar een grote-player, jaa, ik weet wat je gaat zeggen ; vergeten
    maar dat is het nu juist het lukt me nieT.
    ik probeer hget al zolang.
    het lukt me egt niet.
    iemand een idee wat ik kan doen?


    wel een beetje zielig dit te zegge? boejent. geef dan geen reactie. ö x

    En je weet dat het een player is?
    Ik snap dat je hem niet kan vergeten.
    En je hebt het al geprobeert, merk ik ?
    Dan moet je een ander oplossing verzinnen.
    Ik zou eigelijk toch op hem afstappen en zeggen dat je verliefd bent, maar geen relatie wil?
    Dan heb je je hart toch gelucht.
    Of wil je een relatie met een player?
    Je moet het allemaal zelf weten meis, ik heb hier dus echt geen verstand van..
    Misschien je BFF raadplegen?


    Kus


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Aah,
    heb net hetzelfde gehad.
    Dus ik kan je niet echt helpen.
    Sorry!

    Hmm, ik ben verliefd, smoorverliefd al ongeveer twee maanden [/da's het langst dat ik ooit al op iemand verliefd was] en hij werkt al. Like, ook niet echt leuk ^^
    Ga met hem praten, stuur hem een brief of eender wat maar kom er achter of hij werkelijk een player is. Of pols even bij zijn vrienden?

    meis, ik denk dat je beter eens goed rond moet kijken, er zijn toch ook wel andere leuke jongens daar bij jou in de buurt?
    ik zou niet willen dat je hart gebroken wordt, als je met die jongen zou nemen. je kan misschien proberen om films te kijken waar hot boys in spelen? of gewoon veel meer dingen met je bf('s) doen?
    xxx


    i like cookies :Y)

    Ik heb zelf in deze situatie gezeten... ook 2/3 jaar lang, maar je vergeet hem vanzelf wel. Niet proberen te vergeten, want als je denkt: Ik moet hem vergeten, ik moet hem vergeten. Dan denk je natuurlijk nogsteeds aan hem.


    Als je maar een ananas hebt..

    Play de player


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Hmm, ik ben verliefd, smoorverliefd al ongeveer twee maanden [/da's het langst dat ik ooit al op iemand verliefd was] en hij werkt al. Like, ook niet echt leuk ^^
    Ga met hem praten, stuur hem een brief of eender wat maar kom er achter of hij werkelijk een player is. Of pols even bij zijn vrienden?


    nja, ik heb met hem gepraat, ik merk het ook dat hij altijd een andr heeft enz, en hoe hij ze dumpt ook niet egt netjes. dus hij is het werkelijk. nu, momenteel heeft hij weer een nieuwe vriendin ik ik eet mezelf bijna op vande jaloezie, mensen zegge dan laat het niet zien, maars egt ni gemakklijk..=s

    Ik heb zelf in deze situatie gezeten... ook 2/3 jaar lang, maar je vergeet hem vanzelf wel. Niet proberen te vergeten, want als je denkt: Ik moet hem vergeten, ik moet hem vergeten. Dan denk je natuurlijk nogsteeds aan hem.


    kan ik proberen.
    dankje (:

    En je weet dat het een player is?
    Ik snap dat je hem niet kan vergeten.
    En je hebt het al geprobeert, merk ik ?
    Dan moet je een ander oplossing verzinnen.
    Ik zou eigelijk toch op hem afstappen en zeggen dat je verliefd bent, maar geen relatie wil?
    Dan heb je je hart toch gelucht.
    Of wil je een relatie met een player?
    Je moet het allemaal zelf weten meis, ik heb hier dus echt geen verstand van..
    Misschien je BFF raadplegen?


    Kus


    hij wist het,
    maar hij heeft een vriendin nu.
    dusja.. je merkt goed dat hij een player is S=
    ik hebet hem ook verteld, maar het raakt hem egt niets er knaagt bij hem egt nix, meot wel makklijk zijn <<' .. kvindet eigelijk ne klootzak, en telkes zeg ik , kben erovr, maar wnr ik hem weer ize val ik altijd terug in zwijm ]':
    btw: dankje voor je reactie :)

    dankje voor jullie reacties tot nog toe [:
    kzou bij iedereen 'quote' en dankje zegge
    maar [: daar begin ik niet aan. (A)

    (...)

    nja, ik heb met hem gepraat, ik merk het ook dat hij altijd een andr heeft enz, en hoe hij ze dumpt ook niet egt netjes. dus hij is het werkelijk. nu, momenteel heeft hij weer een nieuwe vriendin ik ik eet mezelf bijna op vande jaloezie, mensen zegge dan laat het niet zien, maars egt ni gemakklijk..=s


    Oké, dan zit het moeilijk. Wat ik zou doen is niets. Ik ben daar like té verlegen voor. Ik was vanmorgen aan het denken:'Zou ik mijn crush een brief sturen met wat ik voor hem voel etc etc?' En dan zei ik tegen mezelf: 'Niet doen, da's like kinderachtig.' Echt, ik weet zelf niet wat ik in zo'n situatie moet doen. Vraag aan iedereen die ik ken: Ik kan geen weg meer met mezelf. Het is echt serieus de eerste keer dat ik zó verliefd op iemand ben.
    Maar goed, dit gaat over jou en niet over mij. Als hij een vriendin heeft en hij is een player, dan drop je hem maar. Ja, dit is niet makkelijk dat weet ik écht wel hoor ^^ Ik moet de mijne ook laten vallen en dat lukt voor geen meter. Maar in jou geval zou ik hem proberen laten vallen omdat je weet wat hij is en zo. Schrijf zijn negatieve kanten op en denk bij jezelf dat je beter af bent met iemand anders die wél van je houd en niet play met andere meisjes?

    (...)

    Oké, dan zit het moeilijk. Wat ik zou doen is niets. Ik ben daar like té verlegen voor. Ik was vanmorgen aan het denken:'Zou ik mijn crush een brief sturen met wat ik voor hem voel etc etc?' En dan zei ik tegen mezelf: 'Niet doen, da's like kinderachtig.' Echt, ik weet zelf niet wat ik in zo'n situatie moet doen. Vraag aan iedereen die ik ken: Ik kan geen weg meer met mezelf. Het is echt serieus de eerste keer dat ik zó verliefd op iemand ben.
    Maar goed, dit gaat over jou en niet over mij. Als hij een vriendin heeft en hij is een player, dan drop je hem maar. Ja, dit is niet makkelijk dat weet ik écht wel hoor ^^ Ik moet de mijne ook laten vallen en dat lukt voor geen meter. Maar in jou geval zou ik hem proberen laten vallen omdat je weet wat hij is en zo. Schrijf zijn negatieve kanten op en denk bij jezelf dat je beter af bent met iemand anders die wél van je houd en niet play met andere meisjes?


    mhm.. jaa das een idee, das eigelijk een best goed idee,. dankje,
    btw; een brief schrijfven te kinderachtig, ach welnee! [: toen ik de vraag vn liefdesverdriet hierop zette dacht ik ook ; hoe zielig ben ik wel nie, ma boeje. [:
    mercii ! <3<3