• Seattle is de laatste 25 jaar uitgegroeid tot het paradijs van de criminelen. Drugs en alcohol horen in het dagelijks leven. Het geluid van racende auto's vult de nacht en nachtclubs zijn de meest bezochte plaatsen. Dit is juist waarom verschillende bendes zich hier hebben gevestigd, maar slechts twee daarvan hebben overleefd in de straten. Las Serpientes, het thuis van vele Hispanics. The Yesler Gang, geleid door runaways uit heel Amerika. Beide domineren ze de straten, maar geen van beide hebben ze alle macht. Waarom? Door elkaar. Voor totale macht kan er maar één bende zijn en dat is nou juist de reden dat er al een aantal jaar een heuse oorlog tussen de twee is. Felle woede die oplaait als er een confrontatie tussen de leden is, sluwe plannen en het streven om de beste te zijn. Dit zorgt ervoor dat de straten van Seattle in een kleine tijd de gevaarlijkste in Amerika zijn geworden. De oorlog raakt namelijk niet alleen de leden van de bendes, maar ook de mensen die al jaren in Seattle wonen. En de druk stijgt alleen maar als de politie alerter wordt, twee compleet verschillende werelden botsen en de dunne lijn tussen haat en liefde ontdekt wordt...


    † Leden Las Serpientes †
    ~ Tyler Lucás Garcia-Castillo - Falahee
    ~ Moisés Salomón Garcia-Colace - Kayfabe
    ~ Romano Xavier Tellaron - Gally
    ~ Teresa Salome Velazquez - Frary
    ~ Raven Moret - Wallace

    † Leden The Yesler Gang †
    ~ Mikelo Evangelos - Bostick
    ~ Sheng Hu - Fairytalest
    ~ Azealia Charlie Hale - Falahee
    ~ Reservering - Sorridere
    ~ Arabella Yde Wedgon - Cogitatio
    ~ Reservering - CatesBeianus

    † 'Normale' mensen †
    ~ Damon Alessandro Ricci - Falahee
    ~ Joshua Devin Monroe - Anobrain
    ~ Jayden Phoebe Rodriquez - Gently
    ~ Coraline Mathilda Videux - Vivir
    ~ Reservering - Verityy

    † Invullijstje †
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (Minimaal 14):
    Type (Las Serpientes, The Yesler Gang, Normaal):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Extra info:
    Las Serpientes:
    De meeste leden van Las Serpientes zijn hispanic. Ze komen uit de landen van Zuid-Amerika en zijn naar Amerika gekomen voor een beter leven. Tenminste, dat dachten ze. Uiteindelijk zijn ze terecht gekomen in het criminele wereldje en hebben ze een nieuwe familie gevonden bij de bende. Niet alle leden zijn Hispanic, ze zijn bij toeval opgenomen in de Spaanstalige familie. Las Serpientes heeft zich gevestigd in een afgelegen villa waar na een familiedrama nooit meer iemand is geweest.

    The Yesler Gang:
    De meeste leden in The Yesler Gang zijn mensen die niemand meer hadden. Verstoten door hun familie, weggelopen van huis of iedereen achtergelaten ook al weet niemand waarom. Ze komen uit heel Amerika en omstreken. Het idee van een familie die voor je klaar staat bevalt hen allemaal, wat The Yesler Gang zo aantrekkelijk maakt. Ze zijn gevestigd in een oud hotel. Na het faillissement heeft niemand er ooit nog naar omgekeken.


    † Regels †
    ~ 200 woorden per post! Als het soms wat minder is, is het niet erg. Maar zorg dat de ander gewoon kan reageren
    ~ Maximaal 3 personages per persoon. Wel gevarieerd! Bijvoorbeeld niet drie meisjes of drie leden van The Yesler gang.
    ~ Geen ruzie OOC! In de RPG zelf is dit natuurlijk wel gewoon toegestaan
    ~ Off-Topic in het praattopic, of anders tussen haakjes!
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ Denk goed na voor je je aanmeld! Ik wil niet dat er niemand reageert als het topic open is of dat het na een paar dagen al dood loopt
    ~ Géén perfecte personages!
    ~ Dit is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen
    ~ Wees realistisch. Bij een schotwond ben je niet na een paar uur helemaal oké, plannen uitvoeren gaat bijna nooit helemaal perfect. Etc.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 13:52 ]


    El Diablo.

    Dan ben ik er niet D:
    Ik ben het hele weekend niet aanwezig denk ik, ik ga naar mijn vriend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Falahee schreef:
    Ik open het topic morgenavond :3


    Heel leuk, maar net zoals @Bostick ben ik er van vrijdag tot zondagavond niet.
    :x


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Oh.. Nou ja, het gaat denk ik niet zo snel en het is redelijk makkelijk inspringen.
    Ik hoop dat het niet erg is? Ik hou er trouwens rekening mee!


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Oh.. Nou ja, het gaat denk ik niet zo snel en het is redelijk makkelijk inspringen.
    Ik hoop dat het niet erg is? Ik hou er trouwens rekening mee!


    Nee hoor !
    :-)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Falahee schreef:
    Ik open het topic morgenavond :3

    Yessss. :3 Weet je ongeveer hoe laat dat is?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Yessss. :3 Weet je ongeveer hoe laat dat is?


    Ik kan het niet met zekerheid zeggen.
    Ik ga gelijk uit school weg met vrienden en weet niet hoe laat ik terug ben. Maar ik denk tussen 7 en 9.


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Ik open het topic morgenavond :3

    ah yay excited!!! maar zoals sommige anderen ben ik er dit weekend niet veel, maar het is vrij makkelijk inspringen denk ik! alle personages zijn zo leuk jongens


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    Falahee schreef:
    (...)

    Ik kan het niet met zekerheid zeggen.
    Ik ga gelijk uit school weg met vrienden en weet niet hoe laat ik terug ben. Maar ik denk tussen 7 en 9.

    Okay ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Speeltopic


    El Diablo.

    Praattopic


    El Diablo.

    Yess ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.