• Seattle is de laatste 25 jaar uitgegroeid tot het paradijs van de criminelen. Drugs en alcohol horen in het dagelijks leven. Het geluid van racende auto's vult de nacht en nachtclubs zijn de meest bezochte plaatsen. Dit is juist waarom verschillende bendes zich hier hebben gevestigd, maar slechts twee daarvan hebben overleefd in de straten. Las Serpientes, het thuis van vele Hispanics. The Yesler Gang, geleid door runaways uit heel Amerika. Beide domineren ze de straten, maar geen van beide hebben ze alle macht. Waarom? Door elkaar. Voor totale macht kan er maar één bende zijn en dat is nou juist de reden dat er al een aantal jaar een heuse oorlog tussen de twee is. Felle woede die oplaait als er een confrontatie tussen de leden is, sluwe plannen en het streven om de beste te zijn. Dit zorgt ervoor dat de straten van Seattle in een kleine tijd de gevaarlijkste in Amerika zijn geworden. De oorlog raakt namelijk niet alleen de leden van de bendes, maar ook de mensen die al jaren in Seattle wonen. En de druk stijgt alleen maar als de politie alerter wordt, twee compleet verschillende werelden botsen en de dunne lijn tussen haat en liefde ontdekt wordt...


    † Leden Las Serpientes †
    ~ Tyler Lucás Garcia-Castillo - Falahee
    ~ Moisés Salomón Garcia-Colace - Kayfabe
    ~ Romano Xavier Tellaron - Gally
    ~ Teresa Salome Velazquez - Frary
    ~ Raven Moret - Wallace

    † Leden The Yesler Gang †
    ~ Mikelo Evangelos - Bostick
    ~ Sheng Hu - Fairytalest
    ~ Azealia Charlie Hale - Falahee
    ~ Reservering - Sorridere
    ~ Arabella Yde Wedgon - Cogitatio
    ~ Reservering - CatesBeianus

    † 'Normale' mensen †
    ~ Damon Alessandro Ricci - Falahee
    ~ Joshua Devin Monroe - Anobrain
    ~ Jayden Phoebe Rodriquez - Gently
    ~ Coraline Mathilda Videux - Vivir
    ~ Reservering - Verityy

    † Invullijstje †
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (Minimaal 14):
    Type (Las Serpientes, The Yesler Gang, Normaal):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Extra info:
    Las Serpientes:
    De meeste leden van Las Serpientes zijn hispanic. Ze komen uit de landen van Zuid-Amerika en zijn naar Amerika gekomen voor een beter leven. Tenminste, dat dachten ze. Uiteindelijk zijn ze terecht gekomen in het criminele wereldje en hebben ze een nieuwe familie gevonden bij de bende. Niet alle leden zijn Hispanic, ze zijn bij toeval opgenomen in de Spaanstalige familie. Las Serpientes heeft zich gevestigd in een afgelegen villa waar na een familiedrama nooit meer iemand is geweest.

    The Yesler Gang:
    De meeste leden in The Yesler Gang zijn mensen die niemand meer hadden. Verstoten door hun familie, weggelopen van huis of iedereen achtergelaten ook al weet niemand waarom. Ze komen uit heel Amerika en omstreken. Het idee van een familie die voor je klaar staat bevalt hen allemaal, wat The Yesler Gang zo aantrekkelijk maakt. Ze zijn gevestigd in een oud hotel. Na het faillissement heeft niemand er ooit nog naar omgekeken.


    † Regels †
    ~ 200 woorden per post! Als het soms wat minder is, is het niet erg. Maar zorg dat de ander gewoon kan reageren
    ~ Maximaal 3 personages per persoon. Wel gevarieerd! Bijvoorbeeld niet drie meisjes of drie leden van The Yesler gang.
    ~ Geen ruzie OOC! In de RPG zelf is dit natuurlijk wel gewoon toegestaan
    ~ Off-Topic in het praattopic, of anders tussen haakjes!
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ Denk goed na voor je je aanmeld! Ik wil niet dat er niemand reageert als het topic open is of dat het na een paar dagen al dood loopt
    ~ Géén perfecte personages!
    ~ Dit is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen
    ~ Wees realistisch. Bij een schotwond ben je niet na een paar uur helemaal oké, plannen uitvoeren gaat bijna nooit helemaal perfect. Etc.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 13:52 ]


    El Diablo.

    Naam:


    Coraline "Cora" Mathilda Videux
    Bijnaam:
    Ze wilt door iedereen altijd Cora worden genoemd. Coraline vindt ze echt verschrikkelijk. Ze vindt het ook niet erg als er een andere afkorting wordt gemaakt van haar naam.
    Leeftijd:
    Zeventien jaar oud. Ze verjaard op 18 Augustus.
    Type:
    Normaal meisje.
    Nationaliteit:
    Amerikaans.
    Karakter:
    Cora doet graag wat ze zelf wilt en kan zich nog wel eens keren tegen mensen die zeggen dat ze iets moet doen. Ze is dan ook erg eigenwijs en probeert altijd onder haar verplichtingen uit te komen, gewoonweg omdat ze er geen zin in heeft om iets te doen. Ze zou eerder iets uit zichzelf doen dan wanneer iemand het van haar verwacht. Ze doet niet graag wat iemand haar opdraagdt en volgt liever haar eigen weg. Zij is immers degene die over haar leven beslist.
    Ze is redelijk naïf al zal ze dat niet snel toegeven. Ze gelooft het zelf dan ook niet. Ze gelooft gelijk in alles wat iemand zegt, ze is dan ook gemakkelijk over te halen. Zodra je zegt dat ze je kan vertrouwen zal ze dat ook doen, zonder er maar over na te denken dat je misschien wel hebt gelogen. Dat maakt haar ergens ook kwetsbaar en ze kan zich niet voorstellen dat iemand ooit op zo'n manier zou liegen. Zelf liegt ze ook haast nooit tegen degenen waarvan zij zegt dat ze haar kunnen vertrouwen. Ze vindt dat je dat gewoon niet hoort te doen, niet nadat je iemand jouw vertrouwen hebt gegeven. Voor haar is de waarheid dan ook erg belangrijk. Ze zou iemand het nooit kunnen vergeven om te liegen. Eerst moet je haar vertrouwen wel winnen, maar als je dat eenmaal hebt gelooft ze je in alles.
    Ze is echt een supergoede vriendin als jij dat ook bent voor haar. Soms kan ze wel alles letterlijk opnemen en dingen geloven die niet waar zijn. De betekenis van sarcasme kent ze niet. Ze hoort niet op welke toon iemand praat, dat kan ze niet onderscheiden. Daardoor kan ze soms ook een beetje in de war zijn, doordat ze waarheden on onjuistheden door elkaar haalt.
    Ze is best ambitieus en verwacht veel van haarzelf. Ze doet erg haar best met haar studie en is vastbesloten om daarin te slagen. Ze doet erg haar best in de dingen die ze leuk vindt om te doen, maar laat de dingen waar ze geen zin in heeft totaal vallen. Ze doet dan ook echt alleen de dingen waar ze zelf zin in heeft.
    Soms voelt ze zich redelijk eenzaam en alleen. Vaak verveelt ze zich ook.
    Later zou ze graag een tijdje willen reizen en helemaal zelfstandig zijn. Daar spaart ze dan ook goed voor, want dat is haar droom. Dan is ze eindelijk op zichzelf.
    Uiterlijk:
    (FC: Lily Collins)
    Extra:
    Cora woont bij haar rijke ouders, die haar altijd alles hebben gegeven wat ze wilt, behalve hun aandacht. Ze zijn altijd erg druk bezig met hun werk en niet met hun dochter. Hierdoor voelt ze zich eenzaam.


    She was always looking for more..

    Iemand intresse in Cora?


    She was always looking for more..

    Ik zal later waarschijnlijk een lijstje maken met wat Arabella eventueel van iedereen zou kunnen zijn. Dat vind ik makkelijker. (:

    Fairytalest schreef:
    (...)

    Sheng kan wel een of ander familielid vermoord hebben waardoor ze elkaar niet helemaal liggen? ^^
    Of iets anders haha


    Oeh, I like.
    c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    (...)

    Oeh, I like.
    c:


    Yay ^-^
    Nog suggesties voor wat voor een familielid? haha

    Cogitatio schreef:
    Ik zal later waarschijnlijk een lijstje maken met wat Arabella eventueel van iedereen zou kunnen zijn. Dat vind ik makkelijker. (:


    hetzelfde voor mn Aziaat

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 17:25 ]


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    (...)

    hetzelfde voor mn Aziaat


    Misschien haar zus ?
    Hard, maar ja.
    c;<


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    (...)

    Misschien haar zus ?
    Hard, maar ja.
    c;<


    Prima, als jij bedenkt hoe ze is vermoord met een of ander vaag exotisch vergif, vul ik daarna het verhaal wel aan vanuit Shengs perspectief ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Mij leek het wel een leuk idee als Moisés met een meisje buiten de bende een relatie aan zou gaan? Dat het dan erg ingewikkeld zou worden? c: Iemand?


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Mij leek het wel een leuk idee als Moisés met een meisje buiten de bende een relatie aan zou gaan? Dat het dan erg ingewikkeld zou worden? c: Iemand?


    Maybe Jay, al is ze gewoon `normaaltjes.`


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Wie wil nog relaties met een van mijn personages? Ik sta voor alles open :'D


    El Diablo.

    Gently schreef:
    (...)

    Maybe Jay, al is ze gewoon `normaaltjes.`


    Jaa, dat is prima. c: Ze klinkt leuk.

    Falahee schreef:
    Wie wil nog relaties met een van mijn personages? Ik sta voor alles open :'D


    Moisés beste vrienden met Tyler maybe?


    I'm your little ray of pitch black.

    Falahee schreef:
    Wie wil nog relaties met een van mijn personages? Ik sta voor alles open :'D


    Goede vrienden ?
    c:


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    @Kayfabe Ik vind het helemaal goed! ^^
    @Gently Met Damon neem ik aan? Is goed c:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 17:55 ]


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    @Kayfabe Ik vind het helemaal goed! ^^
    @Gently Met Damon neem ik aan? Is goed c:


    Ja, met Damon - haha.
    Ik ben dom, om dat niet te vermelden.
    x0


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Romano staat ook open voor relaties :3 (Ik ga hem zo meteen afwerken en wss ook een lijstje maken ^^ ) (Eerst schoolwerk maken helaas :c)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH