• Seattle is de laatste 25 jaar uitgegroeid tot het paradijs van de criminelen. Drugs en alcohol horen in het dagelijks leven. Het geluid van racende auto's vult de nacht en nachtclubs zijn de meest bezochte plaatsen. Dit is juist waarom verschillende bendes zich hier hebben gevestigd, maar slechts twee daarvan hebben overleefd in de straten. Las Serpientes, het thuis van vele Hispanics. The Yesler Gang, geleid door runaways uit heel Amerika. Beide domineren ze de straten, maar geen van beide hebben ze alle macht. Waarom? Door elkaar. Voor totale macht kan er maar één bende zijn en dat is nou juist de reden dat er al een aantal jaar een heuse oorlog tussen de twee is. Felle woede die oplaait als er een confrontatie tussen de leden is, sluwe plannen en het streven om de beste te zijn. Dit zorgt ervoor dat de straten van Seattle in een kleine tijd de gevaarlijkste in Amerika zijn geworden. De oorlog raakt namelijk niet alleen de leden van de bendes, maar ook de mensen die al jaren in Seattle wonen. En de druk stijgt alleen maar als de politie alerter wordt, twee compleet verschillende werelden botsen en de dunne lijn tussen haat en liefde ontdekt wordt...


    † Leden Las Serpientes †
    ~ Tyler Lucás Garcia-Castillo - Falahee
    ~ Moisés Salomón Garcia-Colace - Kayfabe
    ~ Romano Xavier Tellaron - Gally
    ~ Teresa Salome Velazquez - Frary
    ~ Raven Moret - Wallace

    † Leden The Yesler Gang †
    ~ Mikelo Evangelos - Bostick
    ~ Sheng Hu - Fairytalest
    ~ Azealia Charlie Hale - Falahee
    ~ Reservering - Sorridere
    ~ Arabella Yde Wedgon - Cogitatio
    ~ Reservering - CatesBeianus

    † 'Normale' mensen †
    ~ Damon Alessandro Ricci - Falahee
    ~ Joshua Devin Monroe - Anobrain
    ~ Jayden Phoebe Rodriquez - Gently
    ~ Coraline Mathilda Videux - Vivir
    ~ Reservering - Verityy

    † Invullijstje †
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (Minimaal 14):
    Type (Las Serpientes, The Yesler Gang, Normaal):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Extra info:
    Las Serpientes:
    De meeste leden van Las Serpientes zijn hispanic. Ze komen uit de landen van Zuid-Amerika en zijn naar Amerika gekomen voor een beter leven. Tenminste, dat dachten ze. Uiteindelijk zijn ze terecht gekomen in het criminele wereldje en hebben ze een nieuwe familie gevonden bij de bende. Niet alle leden zijn Hispanic, ze zijn bij toeval opgenomen in de Spaanstalige familie. Las Serpientes heeft zich gevestigd in een afgelegen villa waar na een familiedrama nooit meer iemand is geweest.

    The Yesler Gang:
    De meeste leden in The Yesler Gang zijn mensen die niemand meer hadden. Verstoten door hun familie, weggelopen van huis of iedereen achtergelaten ook al weet niemand waarom. Ze komen uit heel Amerika en omstreken. Het idee van een familie die voor je klaar staat bevalt hen allemaal, wat The Yesler Gang zo aantrekkelijk maakt. Ze zijn gevestigd in een oud hotel. Na het faillissement heeft niemand er ooit nog naar omgekeken.


    † Regels †
    ~ 200 woorden per post! Als het soms wat minder is, is het niet erg. Maar zorg dat de ander gewoon kan reageren
    ~ Maximaal 3 personages per persoon. Wel gevarieerd! Bijvoorbeeld niet drie meisjes of drie leden van The Yesler gang.
    ~ Geen ruzie OOC! In de RPG zelf is dit natuurlijk wel gewoon toegestaan
    ~ Off-Topic in het praattopic, of anders tussen haakjes!
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ Denk goed na voor je je aanmeld! Ik wil niet dat er niemand reageert als het topic open is of dat het na een paar dagen al dood loopt
    ~ Géén perfecte personages!
    ~ Dit is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen
    ~ Wees realistisch. Bij een schotwond ben je niet na een paar uur helemaal oké, plannen uitvoeren gaat bijna nooit helemaal perfect. Etc.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 13:52 ]


    El Diablo.

    Maar wat wordt het dan? Want ik ben bezig met de relaties bijwerken, haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    Maar wat wordt het dan? Want ik ben bezig met de relaties bijwerken, haha.


    Voor het geval je het tegen mij hebt... gewoon wat jij zei is wel leuk. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Voor het geval je het tegen mij hebt... gewoon wat jij zei is wel leuk. c:

    Ja :'D. Ik ben nogal moe, dus vandaar de naam vergeten. Ik zal dat er dan bij schrijven c: Hoe lang hadden ze?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Ja :'D. Ik ben nogal moe, dus vandaar de naam vergeten. Ik zal dat er dan bij schrijven c: Hoe lang hadden ze?


    Ligt volledig aan jouw character. Maar jaartje of zo? Half jaartje? x: Als Raven dat tenminste vol zou kunnen houden, gehe.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Ligt volledig aan jouw character. Maar jaartje of zo? Half jaartje? x: Als Raven dat tenminste vol zou kunnen houden, gehe.

    Hahaha, ja, 7 maanden dan? c: Ze is niet zo erg met relaties hoor, ze heeft redelijk lange relaties gehad, maar ja. . . Haar relaties zijn vooral baseert op haar seksuele handelingen/acties. Ik zal het erbij zetten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    okee hier zijn mijn connecties/relaties hoe je het ook wil noemen hahahaha, tot nu toe (ik zet ze ook bij mijn personage erbij ^-^), als je het ergens niet mee eens bent/een beter idee hebt meldt dat dan maar (:
    Las Serpientes
    Tyler Lucás Garcia-Castillo - kennen van gezicht, hij heeft hem vast ooit zien lopen ergens in de stad.
    Moisés Salomón Garcia-Colace - onbekend.
    Romano Xavier Tellaron - oude schoolvriend.
    Teresa Salome Velazquez - vage herkenning, ze is waarschijnlijk een keer op het politiebureau geweest.
    Raven Moret - onbekend.
    Yesler Gang
    Mikelo Evangelos - oude schoolvriend.
    Sheng Hu - onbekend.
    Azealia Charlie Hale - van school; ze waren geen vrienden.
    Arabella Yde Wedgon - onbekend.
    'Normale' mensen
    Damon Alessandro Ricci - onbekend.
    Jayden Phoebe Rodriquez - onbekend.
    Coraline Mathilda Videux - goede schoolvriendin.


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    Mag ik een meisje in de Yesler gang?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Is goed! ^


    El Diablo.

    Heb je al enig idee op welke dag je het speeltopic wilt openen? Dan kan ik daar rekening mee houden. (:

    Ik weet het nog niet precies zeker. Maar het liefst open ik het binnen drie dagen :]


    El Diablo.

    Ik ga zo snel mogelijk mijn rol invullen (:


    -

    I can't wait.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Forman -> CatesBeianus


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Zo. De relatie-updates bijgewerkt. Wie durft nog meer met Karmilla?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik open het topic morgenavond :3


    El Diablo.