• Seattle is de laatste 25 jaar uitgegroeid tot het paradijs van de criminelen. Drugs en alcohol horen in het dagelijks leven. Het geluid van racende auto's vult de nacht en nachtclubs zijn de meest bezochte plaatsen. Dit is juist waarom verschillende bendes zich hier hebben gevestigd, maar slechts twee daarvan hebben overleefd in de straten. Las Serpientes, het thuis van vele Hispanics. The Yesler Gang, geleid door runaways uit heel Amerika. Beide domineren ze de straten, maar geen van beide hebben ze alle macht. Waarom? Door elkaar. Voor totale macht kan er maar één bende zijn en dat is nou juist de reden dat er al een aantal jaar een heuse oorlog tussen de twee is. Felle woede die oplaait als er een confrontatie tussen de leden is, sluwe plannen en het streven om de beste te zijn. Dit zorgt ervoor dat de straten van Seattle in een kleine tijd de gevaarlijkste in Amerika zijn geworden. De oorlog raakt namelijk niet alleen de leden van de bendes, maar ook de mensen die al jaren in Seattle wonen. En de druk stijgt alleen maar als de politie alerter wordt, twee compleet verschillende werelden botsen en de dunne lijn tussen haat en liefde ontdekt wordt...


    † Leden Las Serpientes †
    ~ Tyler Lucás Garcia-Castillo - Falahee
    ~ Moisés Salomón Garcia-Colace - Kayfabe
    ~ Romano Xavier Tellaron - Gally
    ~ Teresa Salome Velazquez - Frary
    ~ Raven Moret - Wallace

    † Leden The Yesler Gang †
    ~ Mikelo Evangelos - Bostick
    ~ Sheng Hu - Fairytalest
    ~ Azealia Charlie Hale - Falahee
    ~ Reservering - Sorridere
    ~ Arabella Yde Wedgon - Cogitatio
    ~ Reservering - CatesBeianus

    † 'Normale' mensen †
    ~ Damon Alessandro Ricci - Falahee
    ~ Joshua Devin Monroe - Anobrain
    ~ Jayden Phoebe Rodriquez - Gently
    ~ Coraline Mathilda Videux - Vivir
    ~ Reservering - Verityy

    † Invullijstje †
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (Minimaal 14):
    Type (Las Serpientes, The Yesler Gang, Normaal):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Extra info:
    Las Serpientes:
    De meeste leden van Las Serpientes zijn hispanic. Ze komen uit de landen van Zuid-Amerika en zijn naar Amerika gekomen voor een beter leven. Tenminste, dat dachten ze. Uiteindelijk zijn ze terecht gekomen in het criminele wereldje en hebben ze een nieuwe familie gevonden bij de bende. Niet alle leden zijn Hispanic, ze zijn bij toeval opgenomen in de Spaanstalige familie. Las Serpientes heeft zich gevestigd in een afgelegen villa waar na een familiedrama nooit meer iemand is geweest.

    The Yesler Gang:
    De meeste leden in The Yesler Gang zijn mensen die niemand meer hadden. Verstoten door hun familie, weggelopen van huis of iedereen achtergelaten ook al weet niemand waarom. Ze komen uit heel Amerika en omstreken. Het idee van een familie die voor je klaar staat bevalt hen allemaal, wat The Yesler Gang zo aantrekkelijk maakt. Ze zijn gevestigd in een oud hotel. Na het faillissement heeft niemand er ooit nog naar omgekeken.


    † Regels †
    ~ 200 woorden per post! Als het soms wat minder is, is het niet erg. Maar zorg dat de ander gewoon kan reageren
    ~ Maximaal 3 personages per persoon. Wel gevarieerd! Bijvoorbeeld niet drie meisjes of drie leden van The Yesler gang.
    ~ Geen ruzie OOC! In de RPG zelf is dit natuurlijk wel gewoon toegestaan
    ~ Off-Topic in het praattopic, of anders tussen haakjes!
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ Denk goed na voor je je aanmeld! Ik wil niet dat er niemand reageert als het topic open is of dat het na een paar dagen al dood loopt
    ~ Géén perfecte personages!
    ~ Dit is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen
    ~ Wees realistisch. Bij een schotwond ben je niet na een paar uur helemaal oké, plannen uitvoeren gaat bijna nooit helemaal perfect. Etc.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2014 - 13:52 ]


    El Diablo.

    Frary schreef:
    (...)

    Fleuuuuuuuuuur, dan schrijven we voor het eerst in 384385385 jaar weer eens samen.

    IK WEET HET ik heb al eeuwen geen RPG's meer gedaan dus heb me maar even bij twee 'ingeschreven'.


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~


    Naam
    Joshua Devin Monroe
    Bijnaam
    Josh, Yoshi (de laatste alleen door zijn moeder, hij vindt het ontzettend beschamend).
    Leeftijd
    17 jaar oud.
    Type
    Normaal.
    Nationaliteit
    Zijn moeder is Brits, zijn vader Amerikaans. Hij heeft dus een mix van beide accenten.
    Karakter
    Joshua is ontzettend lieve en vriendelijke jongen die voor iedereen klaarstaat. Hij heeft een goed hart en ziet liever het goede dan het slechte in mensen, wat hem niet altijd ten goede komt. Hij is een Grade A student, hij doet het ontzettend goed op school. Hij is dus ook erg intelligent. Toch is hij heel bescheiden en verlegen. Onzeker niet. Hij is ontzettend klunzig en laat vaak dingen vallen. Ook heeft hij de neiging zich compleet te isoleren van de buitenwereld als deze om hem heen hem te veel wordt; bij momenten van drukte of stress raakt hij in paniek.
    Ondanks al dit heeft hij humor en is hij af en toe ontzettend dorky.
    Uiterlijk
    Hij is 180cm lang, redelijk slank gebouwd maar wel genoeg spieren. Hij heeft een bleek, dun gezicht met hoge jukbeenderen. Zijn ogen veranderen met de lichtval, bij donker zijn ze donkerbruin tot bijna zwart en bij zon lichtbruin tot goudkleurig. Zijn haar is goudblond.
    Zijn kledingstijl is casual. Spijkerbroeken en cargobroeken, All Stars of DocMartens en tshirts met daarover een trui of een flanellen overhemd. Ook is hij een grote fan van te grote vesten en leren jasjes.
    Extra
    - Zijn vader is hoofd van recherche in Seattle.
    - Joshua kan niet zonder zijn muziek, dus zijn mobiele telefoon en oortjes heeft hij altijd bij zich.
    Relaties/connecties
    Las Serpientes
    Tyler Lucás Garcia-Castillo - kennen van gezicht, hij heeft hem vast ooit zien lopen ergens in de stad.
    Moisés Salomón Garcia-Colace - onbekend.
    Romano Xavier Tellaron - oude schoolvriend.
    Teresa Salome Velazquez - vage herkenning, ze is waarschijnlijk een keer op het politiebureau geweest.
    Raven Moret - onbekend.
    Yesler Gang
    Mikelo Evangelos - oude schoolvriend.
    Sheng Hu - onbekend.
    Azealia Charlie Hale - van school; ze waren geen vrienden.
    Arabella Yde Wedgon - onbekend.
    'Normale' mensen
    Damon Alessandro Ricci - onbekend.
    Jayden Phoebe Rodriquez - onbekend.
    Coraline Mathilda Videux - goede schoolvriendin.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 18:58 ]


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Moisés en Raven goede vrienden/eventueel exen? Idk... ben slecht in relaties bedenken eigenlijk.

    Haha, sounds good. Op welke pagina staat jouw personage? Misschien dat ik iets kan bedenken.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 22:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wallace schreef:
    (...)
    Haha, sounds good. Op welke pagina staat jouw personage? Misschien dat ik iets kan bedenken.


    Twee. c: En thanks. Haha... ik ben niet zo'n held daarin. Er worden ook niet vaak relaties voorgesteld aan mij omdat ik geloof ik nog niet bekend genoeg ben hier in de RPG wereld, dus meestal sta ik erbuiten. x:


    I'm your little ray of pitch black.

    Las Serpientes

    ° Tyler ; Romano kijkt eigenlijk best op naar hem, gezien Tyler nooit gepakt lijkt te worden en een natuurtalent lijkt te zijn met vrouwen charmeren. Roman komt dan ook goed overeen met Tyler en kan hem wel zeker een goede vriend noemen.
    °Moisés; Of Sal zoals Roman hem liever noemt. Roman mag Moisés wel al heeft hij toch veel liever zijn vriendelijke kant dan de sadistische. Moisés is dus ook wel een goede vriend, maar Roman weet ook wel wanneer en wanneer niet.
    ° Teresa : Romano vind Teresa erg interessant, qua karakter. Hij kan het ook wel goed met haar vinden en weet dat hij niet te ver mag gaan met zijn drukte rondom haar.
    ° Raven; een zeer bijzondere dame en toch wel het kijken waard. Romano lijkt erg gefascineerd te zijn over de tekeningen die haar lichaam sieren. Ze passen erg bij haar karakter en dat vind hij erg fijn. Hij respecteert haar zeker en probeert ook niets verkeerds te doen in haar buurt.

    The Yesler Gang

    Romano kent enkele van deze bende van zien en weet dus ook maar al te goed dat ze een gevaar zijn. Hij mag hen dus niet, en probeert dan ook zo goed mogelijk uit de problemen te geraken.

    °Mikelo; Romano kent de jongeman niet maar weet wel de uiterlijke kenmerken; Wit haar, rond zijn leeftijd en erg blank. Over het algemeen geen gevaar, maar kan wel zijn klanten afpakken. Kortom mag hem niet.
    °Sheng; Romano heeft totaal geen idee wie dit zou kunnen zijn, maar is zeker gewaarschuwd voor deze naam. Helaas lopen er zoveel Aziaten rond, dat hij zich zelf geen beeld voor ogen kan halen. Romano let wel goed op moest er een verdacht iemand in zijn buurt zijn en natuurlijk mag hij hem niet.
    °Azealia; Nog nooit van gehoort, dus weet hij ook niets over haar of haar bestaan.
    °Arabella: De naam is wel al eens in een gesprek gevallen, maar meer weet hij niet over haar. Enkel iets met dealen.
    °

    Normale mensjes :3

    °Damon; Is hem niet bekend
    °Joshua; Romano herkent hem wel van zien, misschien zelf op school geweest (ze kunnen oude school vrienden zijn als je wilt ? :3)
    °Jayden; Hij herinnert zich haar wel nog van nachtclubs waar hij naartoe ging. Hij vind haar zeker niet mis en een goede danser, maar houd beter zijn mond over haar met Moisés in de buurt.
    °Coraline, Roman herkent haar wel van op school, het lieve maar toch eigenwijze meisje. Ze is best wel interresant als hij haar kantjes bekijkt, maar ondertussen heeft hij wel andere dingen aan zijn hoofd.
    °

    Romano's lijstje tot nu toe, als er mensen niet akkoord zijn of een ander soort relatie willen, just ask ^^

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 22:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Wat voor klanten (wbw)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Wat voor klanten (wbw)


    Hahah de drugsklantjes ;'3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    (...)

    Hahah de drugsklantjes ;'3


    Haha ikr! Mikelo laat zijn klanten niet zo snel afnemen (;


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Raven Moret.
    Bijnaam: Karmilla – dit is de naam die men van haar weet. Raven heeft zij niet bekend gemaakt. Alleen degenen die met haar zijn opgegroeid weten deze.
    Leeftijd (Minimaal 14): 20 jaar.
    Type: Las Serpientes.
    Nationaliteit: Italiaanse.

    Karakter:
    “Als je sterft zie je, je hele leven aan je voorbij gaan. Nu snap ik waarom mensen niet dood willen gaan,” zegt zij vaak.


    Raven is een pittig doch ietwat arrogant persoon. Ze staat bekend bij haar vrienden en familie als iemand die het minst ernstig is, vanwege haar neiging om grappen te maken met iedereen waar zij mee in contact komt en ze wordt gezien als de grootste flirt en jongensdeskundige.
          Raven is een ondoorgrondelijke vrouw, waarbinnen het bruist van de gevoelens en gedachten. In tegenstelling tot anderen die dit niet laten zien – laat zij dit wel zien. Of je dit nu leuk vindt of niet. Al is ze wel goed in het maskeren van haar eigen emoties – wat moet ze anders in zo'n leven die zij leeft. Nee, even serieus – niemand neemt je serieus als je aan het janken bent van de pijn.
          Voor Raven bestaat het leven vooral uit het overleven. Ze leeft van dag tot dag en plant niets vooruit. Ze is wel degelijk kwetsbaar, maar dit laat zij pas zien als zij zeker weet dat ze in haar eentje is. Je zult haar dan ook niet zien huilen of andere pijnlijke emoties vertonen. Omdat Raven haar eigen pijnlijke gevoelens onderdrukt, is ze een meester geworden in het opsporen van de gevoelens van een ander. Dit geldt dus ook voor de geheimen. Ze heeft er een radar voor om achter de geheimen te komen.
          Heb je Raven gekwetst? Dan vergeeft ze je, maar vergeet ze het niet. Ze zal je geen poot uitdraaien of iets flikken. Maar gebeurd het een tweede keer zul je merken dat ze wraak neemt, want als ze dit doet, is zij niet de persoon die het stil houdt – maar degene die er trots voor uit komt. De wraak die zij neemt is dan keihard en onverbiddelijk.
          Raven vergeet niets: niet waar ze haar sleutels heeft laten slingeren, niet wie iemand wat heeft aangedaan. Ze kan zichzelf erg goed in de hand houden, maar laat niet over zich heen lopen. Ze ziet alles nogal negatief, maakt graag sarcastische, humoristische opmerkingen en is voor zo goed als alles wat met autoriteit te maken heeft nogal ongeïnteresseerd en onontvankelijk. Raven is niet vergevingsgezind, maar stelt wel duidelijke eisen aan mensen. Daarnaast vindt ze haar eigen grappen komisch, zelfs als een ander ze niks vindt.
          Alhoewel ze een hard en wilde karakter heeft, betekend dit niet dat zij geen gevoelige kant heeft. Ze heeft alleen de juiste persoon nodig om dit aan te tonen. Ze kan goed naar mensen luisteren, maar is ondertussen zo verdoofd dat zij niks van de verdriet van de persoon zelf aanvoelt. Haar leven is een grote puinhoop, maar zijzelf is de grootste puinhoop die rondloopt op een wereldbol vol met mensen – die haar langslopen zonder dat ze het zelf doorheeft. Ze is verdronken in een diepe menigte, maar probeert elke dag door te zetten.
          Ze heeft een grote eetlust en is bijna altijd aan het eten en/of heeft altijd honger, dus ze bevind zich dan ook meestal dichtbij een keuken of supermarkt.
          Ondanks haar ondoorgrondelijke karakter, is ze niet vies van wat seksuele actie en is haar liefdesleven vooral bestaand uit haar seksuele, uitdagende acties. Ze is totaal niet preuts, maar heeft wel respect voor haar eigen lichaam en weet haar grenzen – die ze zelden over zal gaan.
    Uiterlijk:
          Karmilla heeft donker, lang haar dat net tot onder haar volle borsten siert. Ze heeft wijde, lichtbruine ogen met een andere donkere tint bruin er doorheen.
    Ze heeft haar blanke, iets getinte, huid getatoeëerd op sommige plekken – haar armen, nek, onderrug zijn een paar benoemingen en heeft dit op jonge leeftijd gedaan. Hier heeft ze nog tot op de dag van vandaag geen spijt van. Ze heeft niet alleen tatoeages, maar ook simpel oorbellen – voor de rest heeft ze geen piercings, ze is meer van de tatoeages.
          Ze zorgt goed voor haar huid en lichaam. Zo sport ze dan ook vaak en ze is niet bang om haar lichaam te laten zien – dit doet ze omdat ze er trots op is, niet vanwege andere redenen.
    Ze doet haar make-up hoe ze haar kleding draagt. Dit kan zowel natuurlijk als smokey zijn. Haar kleding is vooral uitdagend en ze vind het leuk kom mensen te plagen en een geintje mee uit te halen.
    Geschiedenis:
          Karmilla is geboren en getogen in Italia. Ze was opgegroeid in een gezin, als enigskind, waar haar vader een duidelijke mening had over criminaliteit. Hij werkte namelijk bij de politie en was extra voorzichtig met zijn dochter: Karmilla. Haar vader was een drukbezette man, maar liet zijn liefde wel zien aan zijn gezin. Echter, was haar moeder vroeg gestorven – wat wil zeggen: toen Karmilla werd geboren. Ze had haar moeder dus nooit leren kennen en had nog dat lege gevoel van een moeder aan haar zijde.
    Ze had natuurlijk wel wat verhalen over haar moeder gehoord van haar vader, maar dit was niet het echte. Ze wilde haar moeders armen om zich heen als ze weer eens ruzie had of wat moederlijke liefde. Daarom nam ze een huisdier om alles aan te vertellen – een slang.
          Haar vader leerde op een gegeven moment een andere vrouw kennen toen Karmilla 14 jaar was. Het was een erg moeilijke periode voor haar. Ze mocht haar stiefmoeder niet en ging steeds meer naar buiten, ondanks dat haar vader er tegen was. Ze deed de dingen die hij haar had verboden en begon opstandig te worden, tegen hem en haar stiefmoeder – maar vooral tegen zichzelf in. Ze wilde het niet, maar ze wilde een punt maken. Nu heeft het haar gemaakt tot wie ze is en zou ze het niet anders willen doen.
          Een nacht was ze weggelopen midden in de nacht en verbleef ze bij een vriend, Jason. Hij wilde dingen doen die zij niet wilde. Ze moest seksuele handelingen verrichten – hier kwam ze erachter dat ze helemaal niet goed bezig was. Zeker niet toen ze zag hoe Jason later die nacht tot bloedens toe in elkaar werd geslagen door twee andere jongens, door drugszaken die verkeerd liepen. Ze wilde daar weg en kwam jankend thuis. Haar vader was erachter gekomen en werd woedend – razend als hij was belde hij zijn collega's.
          Karmilla echter bleef achter bij haar stiefmoeder, die ronduit opmerkingen en verwijten naar haar hoofd gooide. Woedend als Karmilla was, vooral gebroken door alles in de afgelopen jaren, sloeg ze haar stiefmoeder uit woede en liep vervolgens vol met razernij weg met haar spullen.

    Okay, I'm ready. Nog gegadigden voor een relatie met Karmilla?

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 22:44 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb Tyler of Damon voor je?


    El Diablo.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Twee. c: En thanks. Haha... ik ben niet zo'n held daarin. Er worden ook niet vaak relaties voorgesteld aan mij omdat ik geloof ik nog niet bekend genoeg ben hier in de RPG wereld, dus meestal sta ik erbuiten. x:

    Haha, geen zorgen hoor ^^ Daar kijk ik niet naar of je hier bekend ben of niet. Als je maar goed kan schrijven en lekker lange posts kan schrijven ^^ Then it's fine by me.
          Ik heb gekeken. Wat bedoel je precies met 'Dat is de onzekere kant – dit heeft vooral met vrouwen te maken'? Dat hij grote praat heeft tegen de vrouwtjes, maar het tegendeel waar is en hij snel dichtklapt als het eraan toekomt? Of snap ik dit nu verkeerd?
          Hehe. Ik zou het wel grappig vinden als zij friends with benefits zijn of iets. Zo'n aparte relatie dat ze nog exen zijn, maar friends with benefits zijn - is wel iets voor Raven.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 22:50 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @ Falahee: Tyler kan iemand zijn die Karmilla telkens uit de shit moet halen? Ze is namelijk wel zo'n hoogmoedig iemand dat zij geen hulp nodig heeft, maar als puntje bij paaltje komt. .
          Damon kan een jeugdvriend zijn en dus de enige, echte naam van Karmilla (Raven) weten. Als jij het goed vindt :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is goed hoor! ^^
    Dus Damon jeugdvriend en dat Tyler haar meer als een 'klein' zusje ziet? Haha, lijkt me wel leuk ^^


    El Diablo.

    Wallace schreef:
    (...)
    Haha, geen zorgen hoor ^^ Daar kijk ik niet naar of je hier bekend ben of niet. Als je maar goed kan schrijven en lekker lange posts kan schrijven ^^ Then it's fine by me.
          Ik heb gekeken. Wat bedoel je precies met 'Dat is de onzekere kant – dit heeft vooral met vrouwen te maken'? Dat hij grote praat heeft tegen de vrouwtjes, maar het tegendeel waar is en hij snel dichtklapt als het eraan toekomt? Of snap ik dit nu verkeerd?
          Hehe. Ik zou het wel grappig vinden als zij friends with benefits zijn of iets. Zo'n aparte relatie dat ze nog exen zijn, maar friends with benefits zijn - is wel iets voor Raven.


    Jaa, zoiets. Daarom is Raven wel een goede vriendin voor hem eigenlijk - iemand die hem meesleurt, zo komt ze immers over op mij. Ze heeft schijt en zo. Maar exen en friends with benefits is goed. Al komt Jayden in beeld, dus dat gaat interessant worden. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Falahee schreef:
    Is goed hoor! ^^
    Dus Damon jeugdvriend en dat Tyler haar meer als een 'klein' zusje ziet? Haha, lijkt me wel leuk ^^

    Ja, zoiets ja, haha ^^ Okay, so dat dus? Dan ga ik het zo even bijwerken bij haar relaties ^^

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Jaa, zoiets. Daarom is Raven wel een goede vriendin voor hem eigenlijk - iemand die hem meesleurt, zo komt ze immers over op mij. Ze heeft schijt en zo. Maar exen en friends with benefits is goed. Al komt Jayden in beeld, dus dat gaat interessant worden. ;D

    Haha, lolol. Ja, ze heeft 'schijt'. :'D Ze is nogal het laid-back, komische, sarcastische type that just goes with the flow. Oooh, okay. Didn't know he had a girl. Ik heb geen andere personages gelezen namelijk :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.