• Hoi allemaal,

    Ik loop er al een tijdje over te denken om een hobbitmarathon te organiseren en inmiddels heb ik ondervonden dat er hier wel mensen zijn die dat leuk vinden. Nu vind ik dat best om bij mij thuis te doen – mits er geen twintig mensen komen, maar dat verwacht ik niet. Ik woon vlakbij Schiphol, niet héél centraal maar omdat we ten minste tien uur bij elkaar zijn is men misschien ook bereid om langer te reizen. Nu zal dit pas na de laatste film plaatsvinden, op de nacht van zaterdag 18 april op zondag 19 april.

    Wie komen er nog meer?

    Zeker
    1. Deadshot -24 - Natascha
    2. Mysterieus - 22- Stefanie
    3. Lizor - 17 - Lisa
    4. Evergreen - 22 - Daniela
    5. Lynnblack - 19 - Lynn
    6. Julie Tomato Supertramp - 18 - Lynn
    7. Vibes - 18 - Maegan [Via Dordrecht, Rotterdam CS )


    Misschien
    Leora - 18 - Naomi
    Leonopteryx - 14 - Julia
    Twisty - 17 - Michelle
    Volantis - 17 - Nina
    Michonne - 21 - Nikki
    Dauth - 20 - Mitchell
    Hasufel - 19 - Natasja
    Naesse - 23 - Lisa



    Meenemen :
    Bickeychips - Stefanie
    Wraps - Natas
    Cupcakes - Lisa
    Chocola - Maegan
    Popcorn - Maegan

    Ice tea - Stefanie
    Cola - Daniela
    Fanta - Daniela

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 12:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Murtagh schreef:
    Ik denk overigens dat er niet meer dan twaalf mensen in mijn huiskamer passen, dus wie het eerste komt, wie het eerste maalt... ;)


    Ach joh. We proppen wel gewoon cx


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Kiriel schreef:
    Ik moet nog vragen én kijken of ik die volgende week geen belangrijke toetsen heb, waar ik mijn weekend voor nodig zal hebben...

    Edit: Shitzooi, ik heb die volgende week 4 toetsen :C Mijn school is echt niet lief, want de week ervoor en erna heb ik maar 1 toets...
    Wat zijn de geplande tijden voor dat weekend? Want de eerste toets is wel pas dinsdag en als ik dat weekend (voor/na de marathon) nog wel wat gaatjes zou kunnen vinden om te leren, dan zou het misschien toch kunnen, gezien ik te graag wil, hehe.


    Nou... 's nachts. Dus van 22:00 tot 10:00 uur ongeveer. :p
    Dus tijd zat om erna nog te leren, maar het is natuurlijk de vraag in hoeverre je dan nog energie hebt... Ö


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou, zet mij maar bij zeker. Want dit ga ik natuurlijk NIET missen.

    Oke het is blijkbaar nog een maand te vroeg om mijn ticket te kopen ;p zoals ik het zag kost een rechtstreekse verbinden bijna 70 euro enkel :X
    Maar gelukkig bestaat de trein met overstap, dan kost het maar iets van de helft heen en terug (gelukkig).
    Maar vanuit schiphol, hoe gaat het dan? Want ook al neem ik daar de bus, zowiezo zal ik verkeerd afstappen als ik alleen moet vertrekken xp
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    mysterieus schreef:
    Oke het is blijkbaar nog een maand te vroeg om mijn ticket te kopen ;p zoals ik het zag kost een rechtstreekse verbinden bijna 70 euro enkel :X
    Maar gelukkig bestaat de trein met overstap, dan kost het maar iets van de helft heen en terug (gelukkig).
    Maar vanuit schiphol, hoe gaat het dan? Want ook al neem ik daar de bus, zowiezo zal ik verkeerd afstappen als ik alleen moet vertrekken xp
    x Stefanie.


    Kun je niet met Lynn meereizen? Ik weet niet of ze met de auto of het openbaar vervoer komt, maar dan kunnen jullie vast ergens afspreken.;D
    Vanaf Schiphol moet je naar Hoofddorp (dat is vier minuutjes) met de trein en daar nog vijf minuten met de bus. Een huge nadeel is wel dat die bus één keer per uur gaat, dus hopelijk is te doen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    @Stef
    Ik reis ook via schiphol, dus als we daar dan gewoon afspreken :) ik moet toch die hele reis voor mezelf ook plannen :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sowieso moet iedereen de bus nemen vanaf Hoofddorp. ;D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kanda schreef:
    @Stef
    Ik reis ook via schiphol, dus als we daar dan gewoon afspreken :) ik moet toch die hele reis voor mezelf ook plannen :3


    Ja dat is goed ^^ moeten we gewoon afspreken rond welk uur ongeveer in schiphol dan :)
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Kanda --> Imladris
    Ik had een hele erge neiging hem terug te nemen :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Julie Tomato Supertramp, uit Sint-Denijs, België, 18 jaar zal ook meekomen met mij naar de marathon! ;)


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Ik vond dat ik deze even met jullie moest delen, kijken of we ze kunnen vinden tijdens de marathon :Y)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Ik vond dat ik deze even met jullie moest delen, kijken of we ze kunnen vinden tijdens de marathon :Y)


    Hahahaha, humor x'DD.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Oké oké, zet mij maar op zeker . :'p
    Maar er blijft een minieme kans dat ik niet kan...


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ghehehe, ik heb die bus al 3 x (?) genomen naar Natas, dus het komt vast goed :'D!

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 9:58 ]

    zet mij maar bij zeker :)

    Vibes - Maegan - 18

    Ik reis vanuit Dordrecht, dus dan neem ik vanaf daar eerst de intercity naar Rotterdam en vanaf neem ik de intercity direct die langs Schiphol/Amsterdam centraal station komt :)


    There is a bitter triumph in crashing when you should be soaring