• Hoi allemaal,

    Ik loop er al een tijdje over te denken om een hobbitmarathon te organiseren en inmiddels heb ik ondervonden dat er hier wel mensen zijn die dat leuk vinden. Nu vind ik dat best om bij mij thuis te doen – mits er geen twintig mensen komen, maar dat verwacht ik niet. Ik woon vlakbij Schiphol, niet héél centraal maar omdat we ten minste tien uur bij elkaar zijn is men misschien ook bereid om langer te reizen. Nu zal dit pas na de laatste film plaatsvinden, op de nacht van zaterdag 18 april op zondag 19 april.

    Wie komen er nog meer?

    Zeker
    1. Deadshot -24 - Natascha
    2. Mysterieus - 22- Stefanie
    3. Lizor - 17 - Lisa
    4. Evergreen - 22 - Daniela
    5. Lynnblack - 19 - Lynn
    6. Julie Tomato Supertramp - 18 - Lynn
    7. Vibes - 18 - Maegan [Via Dordrecht, Rotterdam CS )


    Misschien
    Leora - 18 - Naomi
    Leonopteryx - 14 - Julia
    Twisty - 17 - Michelle
    Volantis - 17 - Nina
    Michonne - 21 - Nikki
    Dauth - 20 - Mitchell
    Hasufel - 19 - Natasja
    Naesse - 23 - Lisa



    Meenemen :
    Bickeychips - Stefanie
    Wraps - Natas
    Cupcakes - Lisa
    Chocola - Maegan
    Popcorn - Maegan

    Ice tea - Stefanie
    Cola - Daniela
    Fanta - Daniela

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 12:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hee. Ik bin trouwens al twintig ondertussen x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Rhosgobel schreef:
    (...)

    Tegen de taalgrens in België. :'D Da's, eh, nogal ver, haha, zelfs om met de trein te doen, haha.

    Hmm misschien kun je met Lynn mee rijden ofzo.. you never know :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Numenor schreef:
    (...)

    Tegen de taalgrens in België. :'D Da's, eh, nogal ver, haha, zelfs om met de trein te doen, haha.


    En ik kom vanuit Midden-België haha :D Kunnen misschien dan kijken of we ergens samen kunnen opstappen, als je toch komt (ik ga zowiezo met de trein)?
    Zet er mij ook maar op, ik ben in dat weekend thuis en tot nu toe is er niets op gepland ^^ Dus gaan met die banaan, zou ik zeggen hehe :D!

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Numenor schreef:
    Euh, Schiphol is nogal ver van hier, jammer genoeg. Anders was ik graag gekomen!


    Ik verplicht je te komen. Anders voel ik me echt een jonkie daar *piep*
    En aangezien jij even oud bent.... ^^


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    dubbele post, sorry :$

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 1:58 ]


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Hehe ik kijk er allesinds naar uit ^^ wel eerst bekijken wat de tickets kosten haha tot in schiphol :p

    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    mysterieus schreef:
    (...)

    En ik kom vanuit Midden-België haha :D Kunnen misschien dan kijken of we ergens samen kunnen opstappen, als je toch komt (ik ga zowiezo met de trein)?
    Zet er mij ook maar op, ik ben in dat weekend thuis en tot nu toe is er niets op gepland ^^ Dus gaan met die banaan, zou ik zeggen hehe :D!

    x Stefanie.


    Oehh dat vind ik echt leuk Stef. *O*


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik denk overigens dat er niet meer dan twaalf mensen in mijn huiskamer passen, dus wie het eerste komt, wie het eerste maalt... ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Murtagh schreef:
    Ik denk overigens dat er niet meer dan twaalf mensen in mijn huiskamer passen, dus wie het eerste komt, wie het eerste maalt... ;)


    Zet mij er maar bij. Ik zorg gewoon dat dat weekend vrij blijft :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Okee, gezellig.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kom sowieso! ;)


    Those who don't believe in magic will never find it!

    I hereby officially ask for a place on your list, I will cause no trouble, i'm no ork, goblin, rude dwarf or homeless wizard, I'm just a fine hobbit so don't be afraid ;p


    Those who don't believe in magic will never find it!

    Ik kom misschien (:


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    LynnBlack schreef:
    I hereby officially ask for a place on your list, I will cause no trouble, i'm no ork, goblin, rude dwarf or homeless wizard, I'm just a fine hobbit so don't be afraid ;p


    Nou, vooruit. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik moet nog vragen én kijken of ik die volgende week geen belangrijke toetsen heb, waar ik mijn weekend voor nodig zal hebben...

    Edit: Shitzooi, ik heb die volgende week 4 toetsen :C Mijn school is echt niet lief, want de week ervoor en erna heb ik maar 1 toets...
    Wat zijn de geplande tijden voor dat weekend? Want de eerste toets is wel pas dinsdag en als ik dat weekend (voor/na de marathon) nog wel wat gaatjes zou kunnen vinden om te leren, dan zou het misschien toch kunnen, gezien ik te graag wil, hehe.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2014 - 12:33 ]


    Stenenlikker