• Hoi allemaal,

    Ik loop er al een tijdje over te denken om een hobbitmarathon te organiseren en inmiddels heb ik ondervonden dat er hier wel mensen zijn die dat leuk vinden. Nu vind ik dat best om bij mij thuis te doen – mits er geen twintig mensen komen, maar dat verwacht ik niet. Ik woon vlakbij Schiphol, niet héél centraal maar omdat we ten minste tien uur bij elkaar zijn is men misschien ook bereid om langer te reizen. Nu zal dit pas na de laatste film plaatsvinden, op de nacht van zaterdag 18 april op zondag 19 april.

    Wie komen er nog meer?

    Zeker
    1. Deadshot -24 - Natascha
    2. Mysterieus - 22- Stefanie
    3. Lizor - 17 - Lisa
    4. Evergreen - 22 - Daniela
    5. Lynnblack - 19 - Lynn
    6. Julie Tomato Supertramp - 18 - Lynn
    7. Vibes - 18 - Maegan [Via Dordrecht, Rotterdam CS )


    Misschien
    Leora - 18 - Naomi
    Leonopteryx - 14 - Julia
    Twisty - 17 - Michelle
    Volantis - 17 - Nina
    Michonne - 21 - Nikki
    Dauth - 20 - Mitchell
    Hasufel - 19 - Natasja
    Naesse - 23 - Lisa



    Meenemen :
    Bickeychips - Stefanie
    Wraps - Natas
    Cupcakes - Lisa
    Chocola - Maegan
    Popcorn - Maegan

    Ice tea - Stefanie
    Cola - Daniela
    Fanta - Daniela

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 12:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Als het goed is, heb je mijn kaartgegevens nog. Als niet, moet je het even zeggen :3 ik hoef geen geld over te maken, want ik ga 'gratis' - gezien mijn kaarttype niet bij de prijzen en tickets in het topic staat
    Wel awesome dat je het wilt doen :3

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 16:07 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Volgens mij heb jij een toeslag van 2,50.
    Maar dat weet ik niet zeker en ik vind het ook geen probleem omdat op de dag zelf te ontvangen. ;D

    Je gegevens heb ik inderdaad.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hoe laat zijn we van plan om te verzamelen? En zou iedereen kunnen laten weten wie waarlangs reist? Dan kunnen sommigen miss samen reizen!

    Het is denk ik niet zo leuk om meteen de bios in te duiken, dus zullen we om 13:00 verzamelen? Wie weet een handige plaats? De grote Starbucks?
    En roep inderdaad maar langs welke stations jullie komen, dan zet ik het erbij. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Volgens mij heb jij een toeslag van 2,50.
    Maar dat weet ik niet zeker en ik vind het ook geen probleem omdat op de dag zelf te ontvangen. ;D

    Je gegevens heb ik inderdaad.^^


    Nope. Je hebt Unlimited en Unlimited Gold. De eerste betaald 19 per maand en betaald toeslag voor al die extra zooi. Gold betaald 26 per maand en gaat overal gratis in. Ook 3D, HFR en IMAX. Ik heb ook een pathe 3d bril, waarvan ik elk jaar een nieuwe mag ophalen. Dus geen toeslag voor mij, want ik heb gold :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    (...)

    Nope. Je hebt Unlimited en Unlimited Gold. De eerste betaald 19 per maand en betaald toeslag voor al die extra zooi. Gold betaald 26 per maand en gaat overal gratis in. Ook 3D, HFR en IMAX. Ik heb ook een pathe 3d bril, waarvan ik elk jaar een nieuwe mag ophalen. Dus geen toeslag voor mij, want ik heb gold :Y)


    Oh, goed dat je het dan zegt. :')
    Ik ga even kijken of ik die optie ertussen ziet staan, want ik hoop dan wel dat ik dan een kaartje voor je kan 'kopen'.

    Edit: ik denk dat ik daar de vorige keer gewoon overheen heb gekeken.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2014 - 16:23 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Armitage schreef:
    Hoe laat zijn we van plan om te verzamelen? En zou iedereen kunnen laten weten wie waarlangs reist? Dan kunnen sommigen miss samen reizen!


    Ik neem de trein Nijmegen-Utrecht. Dwz Nijmegen.-.Arnhem.-.Ede-Wageningen.-.Veenendaal-De Klomp.-.Utrecht. Wss neem ik de trein van 11:42 vanuit nijmegen en dan 12:37 utrecht. Gezien Utrecht voor mijn gevoel verdwaalbaar is. Het station dan. En als we om 13:00 afspreken, heb ik genoeg tijd om te zoeken :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Mijn topics (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Elladan schreef:
    Het is denk ik niet zo leuk om meteen de bios in te duiken, dus zullen we om 13:00 verzamelen? Wie weet een handige plaats? De grote Starbucks?
    En roep inderdaad maar langs welke stations jullie komen, dan zet ik het erbij. (:


    Lijkt me een goed idee, kan iedereen die elkaar nog niet kent elkaar ook leren kennen enzo :3
    Bweh mijn 9292 ligt er uit -_- Maar volgens mij gaat vanuit A'foort een sprinter meteen naar Utrecht centraal, dus zet maar alvast Amersfoort neer en dan kijk ik later nog even

    Elladan schreef:
    (...)

    Oh, goed dat je het dan zegt. :')
    Ik ga even kijken of ik die optie ertussen ziet staan, want ik hoop dan wel dat ik dan een kaartje voor je kan 'kopen'.

    Edit: ik denk dat ik daar de vorige keer gewoon overheen heb gekeken.


    Geen probleem, kan gebeuren :3 daarom zei ik het gewoon nog even :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh, vergeten te melden! Ik kan niet komen, want ik mag niet van m'n ouders. Ze vinden Utrecht te ver. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aah jammer zeg!
    Nou ja, volgende keer beter.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT

    Welke Starbucks is de grote Starbucks? Die ene op station of die ene buiten station (centrumzijde) tegenover de coolcat? :X

    Oh en ik kom langs deze stations:
    Uitgeest (Sprinter naar Amsterdam Centraal of Rotterdam Centraal)
    Kromenie-Assendelft
    Wormerveer
    Koog Zaandijk
    Koog Bloemwijk
    Zaandam (hier stap ik over op de intercity naar Maastricht of Nijmegen)
    Amsterdam Sloterdijk
    Amsterdam Centraal
    Amsterdam Amstel


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    MT

    Welke Starbucks is de grote Starbucks? Die ene op station of die ene buiten station (centrumzijde) tegenover de coolcat? :X

    Oh en ik kom langs deze stations:
    Uitgeest (Sprinter naar Amsterdam Centraal of Rotterdam Centraal)
    Kromenie-Assendelft
    Wormerveer
    Koog Zaandijk
    Koog Bloemwijk
    Zaandam (hier stap ik over op de intercity naar Maastricht of Nijmegen)
    Amsterdam Sloterdijk
    Amsterdam Centraal
    Amsterdam Amstel


    Dat ik er laatst was, waren er twee starbucks op het station en daarvan bedoel ik de grote.:'D
    Ik heb geen idee of daar een coolcat tegenover is.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    (...)

    Dat ik er laatst was, waren er twee starbucks op het station en daarvan bedoel ik de grote.:'D
    Ik heb geen idee of daar een coolcat tegenover is.


    Nee, die is in de stad, maar als je de grote op station bedoelt, weet ik wat je bedoelt, haha.


    Happy Birthday my Potter!