• Hoi allemaal,

    Ik loop er al een tijdje over te denken om een hobbitmarathon te organiseren en inmiddels heb ik ondervonden dat er hier wel mensen zijn die dat leuk vinden. Nu vind ik dat best om bij mij thuis te doen – mits er geen twintig mensen komen, maar dat verwacht ik niet. Ik woon vlakbij Schiphol, niet héél centraal maar omdat we ten minste tien uur bij elkaar zijn is men misschien ook bereid om langer te reizen. Nu zal dit pas na de laatste film plaatsvinden, op de nacht van zaterdag 18 april op zondag 19 april.

    Wie komen er nog meer?

    Zeker
    1. Deadshot -24 - Natascha
    2. Mysterieus - 22- Stefanie
    3. Lizor - 17 - Lisa
    4. Evergreen - 22 - Daniela
    5. Lynnblack - 19 - Lynn
    6. Julie Tomato Supertramp - 18 - Lynn
    7. Vibes - 18 - Maegan [Via Dordrecht, Rotterdam CS )


    Misschien
    Leora - 18 - Naomi
    Leonopteryx - 14 - Julia
    Twisty - 17 - Michelle
    Volantis - 17 - Nina
    Michonne - 21 - Nikki
    Dauth - 20 - Mitchell
    Hasufel - 19 - Natasja
    Naesse - 23 - Lisa



    Meenemen :
    Bickeychips - Stefanie
    Wraps - Natas
    Cupcakes - Lisa
    Chocola - Maegan
    Popcorn - Maegan

    Ice tea - Stefanie
    Cola - Daniela
    Fanta - Daniela

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 12:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Haha oké. Ik bedoel gewoon die op het station. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik moet afzeggen van de film! ik heb geen geld ervoor helaas mijn ouders ook niet om helemaal naar utrecht te reizen.
    maar ik wil wel graag voor marathon, alleen ik ben nu heel soms op quizlet omdat ik het heel druk heb met school en een prive thuis situati.
    daardoor zal ik nog moeten kijken of de marathon kan maar de marathon duurt nog wel even toch?


    if this is to end in fire , then we will all burn together

    MT


    You can't touch music but music touch you

    Helaas. Ik kan de 13e niet. Sorry ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Frerin schreef:
    ik moet afzeggen van de film! ik heb geen geld ervoor helaas mijn ouders ook niet om helemaal naar utrecht te reizen.
    maar ik wil wel graag voor marathon, alleen ik ben nu heel soms op quizlet omdat ik het heel druk heb met school en een prive thuis situati.
    daardoor zal ik nog moeten kijken of de marathon kan maar de marathon duurt nog wel even toch?


    Jammer, maar de marathon zal pas in april zijn. Waarschijnlijk de achttiende. ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    JaceLightwood schreef:
    Helaas. Ik kan de 13e niet. Sorry ):


    Jammer!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Mijn topics ^^

    En ik reis vanuit Zeist, klopt het dat de intercity uit nijmegen daar ook stopt?

    Tienerkaart voor mij trouwens, zal het geld komende week overmaken. Moet eerst in mn bank zien te komen, of mn ouders lief aankijken...

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 10:16 ]


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    Mijn topics ^^

    En ik reis vanuit Zeist, klopt het dat de intercity uit nijmegen daar ook stopt?

    Tienerkaart voor mij trouwens, zal het geld komende week overmaken. Moet eerst in mn bank zien te komen, of mn ouders lief aankijken...


    Als jij weet waar we moeten zijn voor het verzamelen, of iemand weet een plattegrond te regelen en aan te kruisen waar de verzamelplek is, dan kan ik een trein later nemen en is de enelaatste stop Driebergen-Zeist, idd :) dan neem ik namelijk wel een treintje later :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    (...)

    Als jij weet waar we moeten zijn voor het verzamelen, of iemand weet een plattegrond te regelen en aan te kruisen waar de verzamelplek is, dan kan ik een trein later nemen en is de enelaatste stop Driebergen-Zeist, idd :) dan neem ik namelijk wel een treintje later :)


    Ik weet precies waar we moeten zijn :Y) De fout van vorige keer ga ik niet weer maken, hehe. Al was Utrecht toen wel echt een zooitje... Valt nu hopelijk weer wat mee.
    But okay, moeten we elkaar alleen wel in de trein kunnen vinden ;') Maar daar verzinnen we wel wat op ^^


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Ik weet precies waar we moeten zijn :Y) De fout van vorige keer ga ik niet weer maken, hehe. Al was Utrecht toen wel echt een zooitje... Valt nu hopelijk weer wat mee.
    But okay, moeten we elkaar alleen wel in de trein kunnen vinden ;') Maar daar verzinnen we wel wat op ^^


    Nou, mooi :3 hoef ik niet als een gek te gaan zoeken :Y)
    Joah, daar verzinnen we wel iets op :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben bang dat ik niet meer kan ):
    Vier sinterklaas met mijn vrienden in de avond (vanaf 5 uur) dus het wordt moeilijk ):

    Nou pff dan kom je daar maar later hoor.(puh)


    Every villain is a hero in his own mind.

    De bioscoop is wel duur zeg bij jullie o.O


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Houdt iedereen er rekening mee dat het soms een paar dagen duurt voordat het geld er is, als je een andere bank hebt dan ik? (En ik heb Rabobank)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Overgemaakt. Heb wel ING, dus kan zijn dat het even duurt voor je het hebt.


    Happy Birthday my Potter!