• Hoi allemaal,

    Ik loop er al een tijdje over te denken om een hobbitmarathon te organiseren en inmiddels heb ik ondervonden dat er hier wel mensen zijn die dat leuk vinden. Nu vind ik dat best om bij mij thuis te doen – mits er geen twintig mensen komen, maar dat verwacht ik niet. Ik woon vlakbij Schiphol, niet héél centraal maar omdat we ten minste tien uur bij elkaar zijn is men misschien ook bereid om langer te reizen. Nu zal dit pas na de laatste film plaatsvinden, op de nacht van zaterdag 18 april op zondag 19 april.

    Wie komen er nog meer?

    Zeker
    1. Deadshot -24 - Natascha
    2. Mysterieus - 22- Stefanie
    3. Lizor - 17 - Lisa
    4. Evergreen - 22 - Daniela
    5. Lynnblack - 19 - Lynn
    6. Julie Tomato Supertramp - 18 - Lynn
    7. Vibes - 18 - Maegan [Via Dordrecht, Rotterdam CS )


    Misschien
    Leora - 18 - Naomi
    Leonopteryx - 14 - Julia
    Twisty - 17 - Michelle
    Volantis - 17 - Nina
    Michonne - 21 - Nikki
    Dauth - 20 - Mitchell
    Hasufel - 19 - Natasja
    Naesse - 23 - Lisa



    Meenemen :
    Bickeychips - Stefanie
    Wraps - Natas
    Cupcakes - Lisa
    Chocola - Maegan
    Popcorn - Maegan

    Ice tea - Stefanie
    Cola - Daniela
    Fanta - Daniela

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 12:12 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    ik kan iig niet mee naar de film dus hierbij meld ik me dan af =[ voor de marathon weet ik nog niet maar ik heb geen idee wanneer die is xd (dus dan zie ik dat dan wel..)

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 19:47 ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    mysterieus schreef:
    Count me in, heb net het bedrag overgemaakt ^^ Ik kan niet wachten tot dan ^^ !!!
    Ow ja ik kom vanuit Oost-vlaanderen, maar moet zowiezo via Antwerpen passeren als ik naar Utrecht wil :)
    x Stefanie.


    Ik heb het geld ontvangen.^^

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 9:51 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    ChetUbetcha schreef:
    ik kan iig niet mee naar de film dus hierbij meld ik me dan af =[ voor de marathon weet ik nog niet maar ik heb geen idee wanneer die is xd (dus dan zie ik dat dan wel..)


    Jammer zeg!
    De datum voor de marathon wordt de nacht van 18 april op 19 april, gezien de andere weekenden gevuld zijn met Pasen, Elfia en nog een evenement. ;D

    [ bericht aangepast op 5 dec 2014 - 10:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb betaald! Voor een kaart onder de 18 en ik moet nog even kijken of ik met de marathon kan :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    En heb sinds vandaag mijn treinticket ook ontvangen dus komt in orde ^^ Yeey kijk er naar uit zaterdag, nu enkel hopen dat ze hier in België niet plots gaan staken (alweer *zucht*)
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Nee dat mogen ze niet. Dat kunnen ze niet maken. Ö


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik hoop het ook, normaal niet in een weekend maar die vakbondslui zijn hier niet normaal xD staken en andere mensen ophouden die wel willen werken --' is echt zielig ;O Anders ontvoer ik een van die vakbondslui en moet die maar mijn chauffeur spelen en onze snacks plus drinken betalen :D
    x Stefanie.


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Haha. Ik zeg doeeeen. :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zal niemand erg vinden denk ik haha xD


    'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}

    Op verzoek je titel veranderd. Zo goed? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ja, super. (Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oki ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Euh, Schiphol is nogal ver van hier, jammer genoeg. Anders was ik graag gekomen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aah jammer. D:
    Waar woon je dan? De meesten wonen niet bepaald om de hoek :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Scorpion schreef:
    Aah jammer. D:
    Waar woon je dan? De meesten wonen niet bepaald om de hoek :p


    Tegen de taalgrens in België. :'D Da's, eh, nogal ver, haha, zelfs om met de trein te doen, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried