• New York, de perfecte stad om je dromen waar te maken. Maar het is ook een stad met veel voordelen voor de jongeren uit de bekende privéschool 'Upper East Side'. De jongeren zijn er heel rijk, en zijn tot alles in staat. Iedereen is anders en heeft zijn eigen gewoontes : de dealers, de queen bees, de badboys, de heartbreakers, de bitch, de daydreamers, de nerds ... Ze zijn er allemaal ! Hun leven draait alleen maar om hun status en de bekende site 'Gossip Girl'.
    Gossip girl is een anonieme vrouw die alles weet over iedereen. Alles wat ze weet komt ook meteen op haar bekende site terecht. Je diepste geheimen worden aan heel de wereld verteld. Kan jij het aan ? Welke status heb jij ?

    Gebaseerd om de serie 'Gossip Girl' [Je hoeft de serie niet gezien te hebben].

    Invullijstje
    Naam :
    Leeftijd :
    Status : [Dealer, queen, hartbreaker,..]
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's : [Bespreken]
    Extra :

    Rollen :
    Meisjes VOL
    • Amelia Aurora Waldorf ~ Dancal [Queen]
    • Abigaile "Abby" Schneider ~ Deers [Queen]
    • Cassandra Marià Santiago ~ Falahee [Dealer]
    • Vivian Delores ~ Vivir [Queen]
    • Aure Carlyn Salpa ~ Djibriel [New/hippie]
    • Lillith Phoebe Jackson ~ Gently [Bitch]
    • Stacey Mariannah Jhons ~ Dancal [Victim]
    • Lauren Adeline Harrington ~ Forman [Perfect girl, socializer]
    • Lily Rose Hale ~ Verityy [Bitch]
    Jongens
    • Nolan Liam Fitzgerald ~ Kayfabe [Heartbreaker]
    • Tyler Jay Montoya ~ Falahee [Bad Boy]
    • Edward Warren Marrez ~ Vivir [Nerd]
    • Frederick "Freddie" ~ Eloquentiae [Dealer]
    • Sean Adams ~ Californication [Bully]
    • Samual Rick Green ~ Kayfabe [Outsider]
    • Logan ~ Aoreolus [Good Guy]
    • Dylon Stuart ~ Dashed [Loner Boy]
    • Gereserveerd ~ Luke_Pinguin
    Regels
    • Minimum 200 woorden
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand buitensluiten !
    • Geen perfecte personnages
    • Geen andere personnages bespelen, tenzij je toestemming hebt

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 17:56 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    LOGAN


    Leeftijd
          Zeventien, geboren op de dertiende van Augustus.

    Status
          Logan is eigenlijk net nieuw op school, maar hij weet zich gemakkelijk een weg omhoog in de rangen te banen. Hij is een echte grapjas die door vele mensen gemogen word en hij staat dan ook regelmatig bekend als "de goodguy". Hij krijgt het op magische wijze zelfs voor elkaar docenten te vriend te houden terwijl hij zichzelf toch altijd in de problemen werkt.

    Innerlijk
          Logan zou als het ware elk meisje kunnen krijgen met zijn uiterlijk, maar zijn karakter doet er niet onder. De jongen is een getalenteerde prater die altijd zijn woorden weet te vinden zonder er ook maar over na te moeten denken met een sarcastische maar vriendelijke manier van humor. Hij heeft altijd zijn mening klaar die hij ook maar al te graag laat horen, maar hij word ondanks alles nooit als arrogant bestempeld.
          Logan is van zichzelf erg positief en is graag in de buurt van mensen. Zelfs van de grootste bitch van school weet hij de goede kanten te vinden, iets waar hij zich erg aan vast klampt. Dit maakt het er toe dat hij regelmatig de slechte bedoelingen van mensen over het hoofd ziet en zich daar door nog wel eens onbewust wilt laten gebruiken, maar wanneer hij er achter komt zet hij er vrijwel direct een stop achter.
          Logan word over het algemeen erg gemogen, door zowel leerlingen als docenten. Het feit dat hij met de grootste nerdjes van de school om gaat maakt hem niet ongewild bij de populaire kliek en eigenlijk hoort hij dan ook niet bij een standaard groep. Ondanks het idee dat hij erg impulsief is en zich daarmee regelmatig in de nesten werk gezien hij wel van een grapje houd, maakt hem ook niet minder gewild bij docenten. Logan is een intelligente en nieuwsgierige jongen die overal zijn antwoorden op wilt hebben. -- En deze gaat hij zelfstandig zoeken ook.
          Logan is dan ook erg zelfverzekerd. Wat anderen van hem denken doet hem weinig, hij vind de groepjes die ontstaan en het stoer doen om gemogen te worden maar niets en laat dit duidelijk merken door gewoon iedereen aan te spreken waarmee hij wilt praten. -- Het maakt hem tenslotte toch niets uit als er achter zijn rug om over hem gepraat word. Vaak is hij dan ook in de buurt van de wat minder populaire mensen, maar soms kan hij in de les er gezamenlijk met de andere uit worden gestuurd omdat hij samen met hun iets te erg aan het kloten was. Het ligt er maar net aan in wat voor bui hij is en met wie hij zin heeft om te praten.
          Logan heeft overigens wel een erg grote mond, hij is een echte alleskunner en is er niet weg van duidelijk te maken dat hij dit kan, iets wat hem in de ogen van sommige erg arrogant maakt. Daar in tegen weet hij ook prima welke dingen (Al zijn het er weinig) hij niet kan en maakt hij er geen probleem van dit aan iemand te vertellen. Vaak zijn dit dan ook dingen waar iedereen goed in is behalve hij.

    Uiterlijk
          [Fc: Logan Lerman]

    Relatie's
          Who?

    Extra
          Logan rookt en drinkt niet, waar door mensen hem nog wel eens uit willen maken voor een softie, wat hij eigenlijk ook is. Gezien hij altijd eigenlijk wel elk meisje knuffelt en troost wanneer het nodig is wilt hij ook nog wel eens overkomen als een player, al zijn dit niet zijn bedoelingen.
          En hij kan absoluut niet koken, gewoon niet. Hij is geweldig met sport, woorden en muziek, kan een aardig handje van tekenen en dansen, maar ook paardrijden is iets waar hij zo onhandig in is als de pest. Een vriend had ooit een poging gedaan het hem te leren, maar hij kon het absoluut niet ondanks het feit dat hij dieren altijd geweldig vond.



    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Ik kan maar niet bedenken watvoor jongen ik zal maken. Watvoor type zal ik doen?


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:
    Ik kan maar niet bedenken watvoor jongen ik zal maken. Watvoor type zal ik doen?


    Misschien een dealer ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mag ik ook een jongen? Ik krijg net een idee

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:09 ]


    -

    Welke FC zou ik gebruiken voor mijn 'Victim'







    .


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Dancal schreef:
    Welke FC zou ik gebruiken voor mijn 'Victim'







    .


    Ik zou voor de derde gaan, maar het is jouw keuze.


    She was always looking for more..

    Dancal schreef:
    (...)

    Misschien een dealer ?


    Hmm... ik ga dan denk ik voor een soort careless dealer. Ben zo thuis en dan vul ik het lijstje wel jn


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Dancal schreef:
    (...)

    Amelia of het volgende meisje dat ik ga maken ?


    Vivir schreef:
    (...)

    Ik heb Vivian en Edward voor je ;]

    Zoek je nog iets speciaals?


    Ik vind het helemaal goed :]
    Ik zoek niet persé iets speciaals dus.. Wat en met wie? Ik sta voor alles open. :]


    El Diablo.

    Dancal schreef:
    (...)


    Weet ik eigenlijk niet zo goed, heb jij dan een idee (: ?


    Misschien kan hij wel één van haar negen vriendjes zijn geweest of iets in die richting? (:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:45 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Californication schreef:
    (...)

    Misschien kan hij wel één van haar negen vriendjes zijn geweest of iets in die richting? (:


    Ja, is goed ? Wie heeft dan wie gedumpt ?


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Stacey Marianna Jhons



    Leeftijd :
          Zestien jaar.

    Status :
          Stacey heeft een populaire reputatie, en is erg geliefd bij de meeste mensen. Het spijtige is dat haar liefheid en naïfheid gebruikt wordt. Ze is dus vooral populair door haar best mooie uiterlijk. Je kan haar ongeveer als de "victim" noemen.
    Innerlijk :
          Stacey is een heel aardig meisje. Ze is een echte vriendin waar je alles bij kwijt kunt, je weet dat ze het nooit zou verdervertellen. Ze staat er altijd voor je, zelf in de moeilijkste situatie's. Ze haat het om mensen te kwetsen, wat ze ook bijna nooit doet. Maar als ze het toch per ongeluk doet, kan ze zich dagen slecht voelen. Ze heeft het erg moeilijk met het woord 'nee' zeggen. Ze durft het woord gewoon soms niet uit te spreken, bang ' gemeen ' te worden genoemd. Meestal zie je haar met een grote glimlach, die toch al haar onzekerheid verstopt. Vanbinnen is ze namelijk erg onzeker en breekbaar, bij het minste kritiek is ze al gekwetst. Met haar ''valse' glimlach kan ze mensen positief laten denken en hun een goed humeur geven, zoals zij meestal heeft. Stacey staat voor iedereen klaar, van queens die haar maar niet kunnen accepteren, tot nerds die vaak verlegen zitten bij haar bijzijn. Eigenlijk is ze redelijk verlegen, maar dit laat ze nauwelijks zien, en begint vaak zelf met gesprekken.
          Iets wat voor Stacey om sommige momenten een eigenschap kan zijn en voor andere momenten juist het omgekeerde, is haar gevoeligheid. Als iemand zich slecht voelt, leeft ze helemaal met die persoon mee. Ze zet zich vaak in de plaats van andere mensen, en is goed in de gevoelens te merken van anderen. Naast dit is ze ook een naïf persoon. Je kan haar zoveel wijsmaken of laten doen dat ze echt in de problemen komt. Ze is bijvoorbeeld eens van een rustig feestje thuis, naar een prostituezaak verhuist. Ergens is Stacey ook een enorme perfectionist, ze weet altijd wel een détail te merken.
    Uiterlijk :
          Stacey is een mooi en uniek meisje. Ze heeft en lief en zacht uiterlijk maar er is toch nog een verleidend kantje. De meeste mensen vinden haar niet lelijk. Zelf, heeft ze het erg moeilijk om haar uiterlijk te accepteren. Het betekent veel voor haar, wat de anderen over haar denken. Stacey is ook erg sportief, ze is gek op sporten. Dat laatste is echt een passie voor haar. Ze doet het meest aan acrobatisch turnen (cheerleaden). Je kunt goed aan haar lichaam merken dat ze negen uur per week gaat sporten. Ze heeft buikspieren die je toch redelijk goed te zien zijn, maar niet overdreven. Ze is 1m70 lang. Stacey heeft erg lichtblauwe ogen die de meeste van haar familie ook hebben. Sommige vinden het schattig anderen vinden het vreemd bij z'on haar passen. Haar haren zijn donkerbruin en komen tot net onder haar borsten. Elke dag worden ze zestig keer door haar gekamd en 4 keer per week gewassen. Zo zien ze er ook vaak uit want ze zijn altijd netjes los, in een dot, of een hoge staart. Haar ogen zijn omringd door niet erg lange wimpers. Soms doet ze er zelf valse aan of doet er gewoon veel mascara op. Boven haar oog komt vaak een lijntje eyeliner. Meestal best dun,want haar ouders willen dat ze natuurlijk blijft. Ze heeft een smal neusje en roze, volle lippen. Lucie houdt van schattige outfit, zoals lichtroze jurkjes met een strikje of een shortje met een leuk topje. Ze volgt ook de mode.
    Relatie's :
          Nolan~Slachtoffer
    Freddie~Vrienden
    Extra :

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 7:28 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Iemand een relatie op wat voor manier dan ook met Dylon? :)


    On wednesdays we wear black

    Dancal schreef:
    (...)

    Ja, is goed ? Wie heeft dan wie gedumpt ?


    Hm, wat lijkt jou leuker? :') Het kan wel dat Sean haar heeft gedumpt en dat ze misschien daarom een beetje ruzie hebben of dat het gewoon ongemakkelijk is
    :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.




    Naam: Frederick "Freddie"
    Leeftijd: Freddie is geboren op 25 december 1996, wat hem achttien jaar oud maakt.
    Status: Freddie staat bekend als de dealer. Hij is niet erg bekend om wie hij zelf is, maar meer om wat hij kan regelen. Hij hoort niet perse bij de 'slechte' mensen, aangezien hij het vrij kleinschalig houdt.
    Innerlijk :
    × Stil ×
    Freddie is iemand die zich niet snel uit in drukke situaties. Bij brunches kan hij zich prima gedragen en weet hij goed hoe hij mensen hem aardig kan laten vinden. Op school doet hij dit zelden echter, omdat hij zich zonder belangen niet graag nep-vriendelijk opstelt. Echter, hij kan wel gewoon vriendelijk en geïnteresseerd zijn, als hij je mag.
    × Recht door zee ×
    Hoe het leven ook wendt of keert, Freddie doet vrijwel altijd tegen je zoals hij je vindt. Alleen tijdens formele evenementen zet hij een neppe glimlach op en doet hij alsof alles wat je zegt hem interesseert.
    Maar verder gedraagt hij zich, wanneer hij je mag, gewoon vriendelijk.
    × Slim ×
    Dit vormt een groot deel van zijn karakter. Freddie is erg slim, maar op alle vlakken. Hij gedraagt zich erg tactisch, waardoor mensen hem, wanneer het nodig is, aardig vinden. Zoals eerder vernoemd is, gebruikt hij dit alleen wanneer het hem uitkomt.
    Ook op school doet hij het erg goed, zonder verder extreem veel te doen. In de lessen let hij vaak niet op en pas wanneer er een cijfer aan gekoppeld is, doet hij wat.
    Uiterlijk: [FC: Luke Pasqualino] Freddie heeft een getinte huid. Zijn tanden zijn recht en wit en als hij lacht, heeft hij kuiltjes. Zijn ogen zijn donkerbruin.
    Hij is opzich een vrij knappe jongen, maar niet zo extreem.
    Relatie's :
    Vivian: hij heeft een crush op haar
    Stacey: vrienden
    Lilith: vrienden
    Dylon: stonerbuddies
    Nolan: plagende vrienden
    Lauren: zus
    Extra: Freddie heeft een erg slechte band met zijn ouders. Ze hadden een aantal jaar geleden een dip in hun relarie en toen drong Freddie erop aan om te scheiden, aangezien het zo slecht ging tussen hen. Ook zijn zusje deed er van alles aan om de ruzies te laten stoppen, maar niet zoals Freddie door ze uit elkaar te drijven. Sindsdien staat die relatie nogal onder spanning, waardoor hij een uitweg buiten zoekt.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2014 - 19:59 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Eloquentiae schreef:




    Naam: Frederick "Freddie"
    Leeftijd: Freddie is geboren op 25 december 1996, wat hem achttien jaar oud maakt.
    Status: Freddie staat bekend als de dealer. Hij is niet erg bekend om wie hij zelf is, maar meer om wat hij kan regelen. Hij hoort niet perse bij de 'slechte' mensen, aangezien hij het vrij kleinschalig houdt.
    Innerlijk :
    × Stil ×
    Freddie is iemand die zich niet snel uit in drukke situaties. Bij brunches kan hij zich prima gedragen en weet hij goed hoe hij mensen hem aardig kan laten vinden. Op school doet hij dit zelden echter, omdat hij zich zonder belangen niet graag nep-vriendelijk opstelt. Echter, hij kan wel gewoon vriendelijk en geïnteresseerd zijn, als hij je mag.
    × Recht door zee ×
    Hoe het leven ook wendt of keert, Freddie doet vrijwel altijd tegen je zoals hij je vindt. Alleen tijdens formele evenementen zet hij een neppe glimlach op en doet hij alsof alles wat je zegt hem interesseert.
    Maar verder gedraagt hij zich, wanneer hij je mag, gewoon vriendelijk.
    × Slim ×
    Dit vormt een groot deel van zijn karakter. Freddie is erg slim, maar op alle vlakken. Hij gedraagt zich erg tactisch, waardoor mensen hem, wanneer het nodig is, aardig vinden. Zoals eerder vernoemd is, gebruikt hij dit alleen wanneer het hem uitkomt.
    Ook op school doet hij het erg goed, zonder verder extreem veel te doen. In de lessen let hij vaak niet op en pas wanneer er een cijfer aan gekoppeld is, doet hij wat.
    Uiterlijk: [FC: Luke Pasqualino] Freddie heeft een getinte huid. Zijn tanden zijn recht en wit en als hij lacht, heeft hij kuiltjes. Zijn ogen zijn donkerbruin.
    Hij is opzich een vrij knappe jongen, maar niet zo extreem.
    Relatie's : Iemand?
    Extra: Freddie heeft een erg slechte band met zijn ouders. Ze hadden een aantal jaar geleden een dip in hun relarie en toen drong Freddie erop aan om te scheiden, aangezien het zo slecht ging tussen hen. Ook zijn zusje deed er van alles aan om de ruzies te laten stoppen, maar niet zoals Freddie door ze uit elkaar te drijven. Sindsdien staat die relatie nogal onder spanning, waardoor hij een uitweg buiten zoekt.


    Omg skins! Yay! :)


    On wednesdays we wear black