• The Brotherhood.


    Moderne variant op Assassin’s Creed.
    Je hoeft het spel niet gespeeld te hebben om mee te doen.


    × .Verhaal. ×
          Het was niet echt te verwachten, maar ook in 2022 zijn er nog huurmoordenaars, en vergeleken met vroeger is The Brotherhood enorm gegroeid, inmiddels zit er namelijk in elk land minimaal één hoofdkwartier. Ezio Auditore Da Firenze heeft het gestart, en niemand is van plan het te beëindigen – of misschien toch wel?
          Hier zijn we in het grootste trainingscentrum van Amerika, in Texas. Enkele nieuwe worden getraind door “veteranen”, mensen die in elk geval al langer in het vak zitten, maar nu even niet meer kunnen door middel van verwondingen. Sommigen helpen er al jaren anderen trainen.
          Nu is er een aanval geweest in het trainingscentrum, dus moeten degene die er trainen naar een anders hoofdkwartier, om daar hun trainingen af te maken. Deze zit in New York, en dat brengt zo zijn verleidingen mee. Ondertussen krijgen de “rookies” soms kleine opdrachtjes, terwijl de veteranen de rookies blijven trainen.
          Er zullen natuurlijk ook huurmoordenaars zijn die gewoon even willen trainen, om bepaalde dingen opnieuw te leren, of gewoon iets nieuws te leren, zij worden de “tussendoortjes” genoemd.

    × . Rollen. ×
    Rookies.
    × James Abraham Visscher. || 24 || Enchanter || 1.2
    × Cathrina Natasha Williams. || 25 || Anobrain || 1.3
    × Audrina Collins. || 36 || Sheamus || 1.4

    Veteranen.
    × Beckett Dashiell Hudson. || 30 || Kayfabe || 1.1
    × Colt. || 40 || Gardenzio || 1.2
    × Dorea Lime Tergenson. || 32 || Enchanter || 1.1

    Tussendoortjes.
    × Derek James Halter. || 34 || Anobrain || 1.2
    × Evangeline Scarlett Ross. || 22 || Kayfabe || 1.1


    × . Invullen. ×
    × Naam.
    × Leeftijd.
    × Innerlijk.
    × Uiterlijk.
    × Sterkste punten. [Maximaal drie.]
    × Zwakste punten. [Minimaal drie.]
    × Keuzewapen. [Zowel oudere wapens als modernere zijn mogelijk. Maximaal twee, handen zijn óók wapens.]
    × Rookie/veteraan/tussendoortje.
    × Extra.


    × . Regels. ×
    » Minimum van 200 woorden.
    » Maximaal twee personages.
    » Bestuur alleen je eigen personages, tenzij je toestemming hebt.
    » Leeftijd is minimaal 20 jaar.
    » Geen perfecte personages.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties worden pas besloten in het praattopic!
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.


    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 17:19 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Er worden te veel RPG's geopend die ik leuk vind, maar ik ben slecht in meespelen in zowat vijf verschillende RPG's. Damn ;s


    16 - 09 - '17

    Zou ik een rookie (man) en een veteraan (vrouw) mogen reserveren?


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Mag ik een vrouwelijk tussendoortje? Lol, klinkt grappig.

    Wat is de max. leeftijd?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    Wat is de max. leeftijd?


    Hmm... rond de 40 ergens? c: Of je moet een echte Veteraan kiezen, iemand die echt alleen nog maar dingen leert, dan mag het onwijs oud worden. c:

    De rest zet ik er allemaal bij!


    I'm your little ray of pitch black.





    × .Naam. ×
          Evangeline Scarlett Ross.
                Stelt zich voor als Scarlett, dus wil zo genoemd worden.

    × .Leeftijd. ×
          Tweeëntwintig jaar.

    × .Innerlijk. ×
          Evangeline is een erg stil meisje dat dol is op schaduwen, en dan ook altijd achterin de groep te vinden zal zijn. Dat is ze niet omdat ze nou zo angstig is, maar omdat ze mensen eerst goed wil lezen. Ze wil eerst weten met wie ze te maken heeft voordat ze diegene vertrouwd – of in elk geval een interactie mee aangaat.
          Buiten dat om is ze wel vriendelijk, en zal ze altijd achter, naast én voor haar vrienden te vinden zijn. Maar hiervoor moet je ver zien te komen, want ze noemt niet snel mensen vrienden. Dat gaat tijd kosten. Ze heeft er dan ook niet veel, maar degene die ze heeft zijn haar kostbaar.
          Ondanks dat ze graag achteraan de groep blijft staan zal ze wel haar mening laten horen. Als iets haar niet bevalt, zal ze dat zonder enig pardon of blad voor haar mond uitspreken. Ze vind dat iedereen recht heeft op een stem, dus waarom zou dat voor haarzelf niet gelden?

    × .Uiterlijk. ×
          [FC: Kate Upton] Van nature heeft Evangeline bruine haren, maar ze verft ze altijd blond. Ze vond dat ze anders teveel op haar moeder leek, vooral de golven in haar haren. Haar ogen zijn lichtblauw/lichtgroen, maar er is ook wat bruins en grijs in te vinden. Het ligt letterlijk aan het licht welke oogkleur Evangeline precies bezit. Ook heeft ze een moedervlek vlak boven haar lip, aan de rechterzijde.
          Qua make-up heeft ze letterlijk altijd een winged eyeliner op, die perfect is, met bruine oogschaduw die een lichte smokey eye bezorgen, waardoor haar ogen nog beter uitkomen. Ze heeft ook haast altijd een donkerrode kleur op haar lippen, die perfect bij haar volle lippen past.
          Evangeline heeft echt een modellichaam, maar daar werkt ze dan ook hard voor. Zij is helaas niet zo’n type dat alles kan eten, maar niet aankomt. Ze traint zich suf als ze niet aan het werk is. Ergens irriteert ze zich mateloos aan, en dat zijn haar veel te grote borsten, die totaal niet bij haar slanke postuur vallen. Voor haar kont heeft ze echter wel lopen trainen, dan zouden de proporties wat meer kloppen.

    × .Sterkste punten. ×
          Evangeline is een echte held in klimmen – hoe hoog het gebouw ook is. Vervolgens kan ze ook goed rennen, en lang ook, wat natuurlijk dankzij al dat sporten komt dat ze doet. En ten derde is ze erg goed in verschillende talen, waar ze een echte aanleg voor lijkt te hebben, daar was ze op school al achter gekomen. Ze spreekt bestaande talen, maar ook enkele dode talen.

    × .Zwakste punten. ×
          Natuurlijk heeft Evangeline ook slechte punten. Pistolen en geweren is er daar één van. Dat komt omdat ze totaal niet kan mikken. Ook is ze onwijs slecht in geduldig zijn, vooral als het doel al voor ogen is, maar ze moet wachten. En dan komt het derde… en dat is toch wel de eventuele slachtoffers opvangen. Ze heeft geen idee wat ze tegen hen moet zeggen, dus meestal is ze er al vandoor.

    × .Keuzewapen. ×
          Haar hidden blade als het aankomt op oldschool kwaliteiten. Maar is even dol op gif, maar dit is echter niet altijd een mogelijkheid.

    × Rookie/veteraan/tussendoortje.
          Tussendoortje.

    × .Extra. ×
          Evangeline is een echte roker, en zodra ze dat niet kan zal ze niet te genieten zijn. Ze doet dit dan ook al vanaf haar zestiende, en is niet geneigd snel te stoppen, ook al is het slecht voor haar gezondheid.
          Ze komt uit een echte huurmoordenaar familie, ze is dus al vanaf jongs af aan getraind om een moordmachine te worden, daardoor kan ze soms enorm emotieloos/harteloos overkomen tegen onbekenden.
          Enkelen jaren terug is Evangeline's moeder verdwenen, en dat zit haar nog altijd niet helemaal lekker. Ze was erg close met haar moeder, en nu heeft ze alleen haar vader nog over - waar ze niet altijd even blij mee is. Maar ondanks alles is het nog wel haar vader, en heeft hij nog altijd haar respect en liefde.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2014 - 0:07 ]


    I'm your little ray of pitch black.





    × .Naam. ×
          Beckett Dashiell Hudson.
                Stelt zich voor als Beck, dus wil zo ook genoemd worden.

    × .Leeftijd. ×
          Dertig jaar.

    × .Innerlijk. ×
          Beckett is erg vriendelijk en heeft het beste met iedereen voor – totdat je hem dwarszit of duidelijk vijandigheid laat bleken. Dan kan hij best eens je grootste nachtmerrie worden. Er zijn twee duidelijk zichtbare kanten te zien aan deze man, en die zal hij dan ook niet verbergen. Daar is hij enorm open over. Misschien een beetje té open.
          Ook is hij erg sociaal aangelegd, en zal hij met iedereen een praatje proberen te maken – puur omdat hij gewoon graag onder de mensen is. Al heeft hij zo nu en dan toch wel even tijd nodig om alleen te zijn, en na te denken. Het is een echte denker.
          Beckett is echt een open boek, behalve over zijn jeugd. Je zult hem er nooit over horen praten, gewoon omdat hij daar geen behoefte over heeft. Het was een zware jeugd, en dat is alles. Meer hoeven anderen niet te weten, het is niet alsof ze iets kunnen veranderen.

    × .Uiterlijk. ×
          [FC: Kit Harington.] Beckett heeft warrig krullend zwart haar dat altijd met wat wax naar achteren zit, of hij doet er gewoon niets in. Dat ligt meer aan zijn bui. Zijn ogen hebben een specifieke kleur bruin, die soms haast zwart lijken – vooral als hij kwaad is. Zijn lippen zijn wat vol voor een blanke man, maar hem hoor je niet klagen.
          Ook verzorgd hij zijn lichaam goed, en heeft hij er geen problemen mee het zo nu en dan eens te laten zien. Hij kent er geen schaamte voor. Waarom zou Beckett dat hebben? Hij traint genoeg, waarom zou niemand het mogen zien?
          Hij heeft vaak een pak aan, en dan een goed zittend pak ook nog eens. Daar is hij dan ook dol op, en hij laat dan ook vaak nieuwe pakken op maat maken. Als hij gaat trainen gaat het meestal om een sweatpants, zonder iets erbovenop.

    × .Sterkste punten. ×
          Beckett kan zich geweldig in het donker blenden, zodat hij gewoon onzichtbaar is. Hij weet altijd de duistere plekken te vinden. Ook is hij enorm sterk. Daarbij is Beckett ook goed in iemand ontwapenen, hij kent de meest geweldige trucs ooit.

    × .Zwakste punten. ×
          Beckett heeft ook zwakke punten, en dat is toch wel iets uit het contract krijgen, de persoon dus laten praten. Medeleven tonen in zo’n concept kan hij ook niet, al heeft hij daar in het dagelijks leven geen problemen mee. Beckett heeft als laatste zwakte autorijden, aangezien hij zich niet daarmee verplaatst.

    × .Keuzewapen. ×
          Beckett kies graag voor een pistool met een demper erop, of simpelweg zijn handen. Daar is hij eigenlijk gewoon het beste in.

    × Rookie/veteraan/tussendoortje.
          Veteraan.

    × .Extra. ×
          Beckett verplaatst zich via een motor, en daar is hij dan ook helemaal gek op. Hij zou niet meer zonder kunnen.
          Hij is Straight Edge, wat betekend dat hij niet rookt, geen drugs gebruikt en geen dierenvlees eet. Dus is ook vegetariër.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)
    Hmm... rond de 40 ergens? c: Of je moet een echte Veteraan kiezen, iemand die echt alleen nog maar dingen leert, dan mag het onwijs oud worden. c:

    De rest zet ik er allemaal bij!

    Good, because my first choice is the veteran. Ik weet niet zeker of ik het wel ga redden dus wil je me voor de zekerheid erbij zetten, een mannelijke veteraan pls.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Good, because my first choice is the veteran. Ik weet niet zeker of ik het wel ga redden dus wil je me voor de zekerheid erbij zetten, een mannelijke veteraan pls.


    Je staat erbij. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)
    Je staat erbij. c:

    Thanks!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Thanks!


    No problem, ik hoor het wel. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Mijn veteraan!


    Naam.
    Dorea Lime Tergenson. – wordt altijd Lime genoemd -
    Leeftijd.
    Tweeëndertig jaar jong.
    Innerlijk.
    Lime heeft een warme persoonlijkheid, ze is vriendelijk tegen de meesten. Het meest verwarmende aan haar is haar glimlach, die aan geeft of ze met je meeleeft of niet. Als er bij haar geen glimlach te zien is wanneer ze naar jou kijkt, heb je hoogstwaarschijnlijk een probleem.
    Ze neemt graag overal waar ze is de leiding over, maakt niet uit wie er eigenlijk aan het woord was. Dit doet ze soms op een erg sluwe manier met een vuile grijns op haar gezicht. Lime ziet zich zelf als verheffen tegenover de rest. Heeft een erg hoge hoed op. Niet iedereen kan haar uitstaan, sinds ze vrij arrogant over kan komen.
    Uiterlijk.
    Dunne blonde haren tot over haar sleutelbeenderen. Een fijn neusje met een kleine wip er in. Dunne zachte lippen die zo verleidelijk naar je kunnen grijnzen dat je direct voor haar valt. Blauwe grote ogen, perfecte bruine wenkbrauwen.
    Lime heeft een slank lichaam, gelukkig voor haar kan ze nog steeds eten wat ze wilt waar ze het maar wilt. Echter houdt ze het voornamelijk bij vis en salades. Ze heeft geen grote boezem, maar wel een mooi derriere. Haar kuiten en dijen zijn wat gespierder dan bij menig vrouw, dit komt omdat ze deze ook erg vaak gebruikt.
    Draagt niet vaak make-up, enkel als er een speciaal evenement is waar haar doelwit zich ook bevindt. Meestal zit haar haren in een staart, maar op het koudst van het jaar draagt ze het altijd naar beneden. Lime draagt het liefst alles in het zwart, van top tot teen. Ze heeft meerdere piercings in haar oren en heeft een grote tatoeage van een hertenkop op haar dijbeen.
    Sterkste punten.
    Kan erg goed leiding houden over een groep, kan met twee woorden bij wijze van spreken een hele groep kalmeren of aansporen. Ieder luistert met lof naar haar en is direct stil als ze haar mond open trekt. (Dit is natuurlijk niet altijd zo, de meeste veteranen spreken haar wel tegen.)
    Kan briljante plannen opzetten in haar hoofd, maar laat deze meestal aan een ander over.
    Kan altijd goed omgaan met haar slachtoffers door haar vredelievendheid of haar verleidelijkheid. Men verwacht niets, tot vlak voordat ze vermoord worden. Ze kunnen dan geen geluid meer maken of ook maar iemand alarmeren.
    Zwakste punten.
    Bij ieder contract breekt ze bijna altijd wel iets van haar doelwit. Een vinger, een onderarm of een nek. Hier zijn de betalenden meestal niet erg blij mee.
    Lime heeft een hekel aan de winter. Dit kan mogelijk komen doordat bijna al haar familieleden gestorven zijn in een bepaalde winter. Voornamelijk komt het doordat ze erg bang is om uit te glijden en heeft ze een hekel aan de kou. Hierdoor doet ze altijd rustig aan en schuift een goed contract door naar een ander.
    Ze wil alles onder controle hebben, wanneer dit niet gebeurt is het mogelijk dat ze gaat flippen. Misschien is ze op dat punt een beetje anders, als er bijvoorbeeld een ding verkeerd zit aan haar kleding, moet alles overnieuw worden gedaan.
    Keuzewapen.
    Een ATI FX45 (handgun), met demper uiteraard. Haar dijen.
    × Rookie/veteraan/tussendoortje.
    Veteraan.
    Extra.
    - Heeft een diepe wens voor kinderen -
    Ze kraakt haar vingers continu, niemand snapt – waaronder zij – waarom haar handen nog niet versleten zijn.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 14:49 ]


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Ze is leuk. And I like Natalie Dormer. c:
    By the way, heb je nou als foto Tatiana Maslany?


    I'm your little ray of pitch black.

    hey ik zou wel mee wilen doen, mag ik een rookie (female) en een tussendoortje (male) reserveren? ^-^


    would you kick me in the face please? it'll make whatever I say sound like poetry ~

    Anobrain schreef:
    hey ik zou wel mee wilen doen, mag ik een rookie (female) en een tussendoortje (male) reserveren? ^-^


    Je staat er ook bij. c:


    I'm your little ray of pitch black.