• hoi ik zoek iemand die een cover kan maken over tom hiddleston (speelt loki in de thor films).
    ik zou de persoon die dit wil maken voor mij vrij spel geven zolang tom hiddleston er maar op staat.
    en natuurlijk maak ik ook reclame voor deze persoon die dit maakt voor me. en eventueel geef ik crd cado aan diegene die me kan verwonderen met een mooie cover.

    dit is tom hiddleston:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2016 - 18:11 ]


    why does it rain rain rain down on utopia

    Kun je me wat uitleg geven over je verhaal? Ik kan je misschien wel helpen! (:


    "Hi, we're Liam, Louis, Niall and Harry. Because without Zayn, we're not One Direction.." - Liam Payne

    Oeh nice! Wat ga je schrijven? (Hiddlestoner hier) Ik ga ook hopelijk nog ooit een THiddy verhaal schrijven ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ben zelf niet geweldig in het maken van covers en stiekem neus ik altijd deze topics door om de creaties van anderen te bewonderen, maar ik denk dat de mensen het fijner vinden wanneer je iets meer over je story verteld, zodat ze op je verhaallijn kunnen inspelen bij het "creatief-zijn".


    I don't understand that reference. - Castiel

    Cliffaconda schreef:
    Kun je me wat uitleg geven over je verhaal? Ik kan je misschien wel helpen! (:


    de titel zou zijn when loves seems unposible ( weet ni of het juist is geschreven)
    gaat over een meisje die als journaliste werkt en naar theater en films moet en daar dan een collum moet over schrijven. maar ze is het beu om gezien te worden als een groentje. ze wil grotere taken dan in de plaats van over kleine ongekende theaters en films te moete schrijven.
    waardoor ze eigenlijk het in eigen handen neemt en een manier zoekt om haar te bewijzen. dit wil ze doen door interviews proberen te krijgen met sterren. ondertussen handelt ze ook af met persoonlijke problemen.


    why does it rain rain rain down on utopia

    Laleah schreef:
    Oeh nice! Wat ga je schrijven? (Hiddlestoner hier) Ik ga ook hopelijk nog ooit een THiddy verhaal schrijven ^^


    cool, ik ben zelf nog niet echt ver met schrijven. ( hij staat nog niet online).
    als je idee hebt mag je altijd laten weten, ik sta ook altijd open voor co writen


    why does it rain rain rain down on utopia

    een klein stukje van het verhaal:
    Lieze is een jonge dame van 24 jaren jong en een beginnende journaliste. Tot nu toe schrijft ze alleen columns in een magazine die vooral over films en theater gaat. Een niet zo gekend blad. Ze had al enkele kleine theater stukken gezien waarover ze dan achteraf een stuk moest over schrijven. Dit was wel iets dat ze graag deed maar de zin naar een grotere uitdaging lonkte haar. Graag had ze eindelijk de kans gekregen om te kunnen bewijze wat ze echt kon, ze wou haar passie voor het schrijven van een goed artikel meer naar voor brengen. Maar haar baas wou haar geen grotere opdrachten geven omdat ze nog een jonge leeftijd had. Zoals sommigen haar noemde : een piepkuiken.


    why does it rain rain rain down on utopia

    Tom Hiddleston <3

    Ik heb iets voor je in elkaar geflanst tijdens een studiebreak, maar tinypic doet het atm niet, dus je houdt hem van mij tegoed ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Tom Hiddleston <3

    Ik heb iets voor je in elkaar geflanst tijdens een studiebreak, maar tinypic doet het atm niet, dus je houdt hem van mij tegoed ^^

    Dankj :-)


    why does it rain rain rain down on utopia

    Hij doet het weer, yay.




    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Hij doet het weer, yay.




    Wow is echt mooi :-)


    why does it rain rain rain down on utopia

    Weer een studiebreak genomen ^^



    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Weer een studiebreak genomen ^^




    ik denk dat ik je eerste ga gebruiken.
    is er iets waarmee ik je kan belone?
    een paar credits mss?


    why does it rain rain rain down on utopia

    arget3isil schreef:
    (...)

    ik denk dat ik je eerste ga gebruiken.
    is er iets waarmee ik je kan belone?
    een paar credits mss?


    Oh nee hoor, dat hoeft niet. Ik heb nog zoveel credits lol. Het was graag gedaan c: Wil je mij wel waarschuwen als je je verhaal begint? Ik ben echt helemaal weg van Tom Hiddleston.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Oh nee hoor, dat hoeft niet. Ik heb nog zoveel credits lol. Het was graag gedaan c: Wil je mij wel waarschuwen als je je verhaal begint? Ik ben echt helemaal weg van Tom Hiddleston.

    ik ben nu bezig met de storie aan te maken dus denk dat ie binne 10min wel lees baar is het eerste hoofdstuk.


    why does it rain rain rain down on utopia