• V a m p i r e      D i a r i e s      ~      R o l l e n t o p i c



    Invullijst:

    Naam:
    Leeftijd:
    Ras: (mens, vampier, weerwolf ect. hou wel rekening ermee dat dit vampire diaries is)
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Rollen:


    Mensen:
    - Alexis Charley McMunton • 19 jr. • xNotlovejustme1
    - Gereserveerd voor Pebble

    - Bhreac Pherson • 20 jr. • Enchanter1
    -

    Vampiers:
    - Scarlett Luna Belacqua • 19 jr. • Reincarnate1
    -

    - Gereserveerd voor xNotlovejustme
    -

    Weerwolven:
    - Jamie King • 17 jr. • geleninja2
    -

    - Andrew Jace Campbell • 21 jr. • Reincarnate2
    -

    Heksen:      Vrouwlijke heksen zitten vol!
    - Avais Elfrida Dyna • 18 jr. • Enchanter1
    - Aure Carlyn Salpa • 18 jr. • Djibriel2

    -
    -


    -Alleen ik (Reincarnate) mag topics aanmaken!
    -Max. 2 personages p.p.!!
    -RESERVATIES BLIJVEN 4 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 350 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -EERST VRAGEN OF JE EEN ROL VAN DE PERSONAGES MAG! Hierbij kan ik voorkomen dat rollen dubbel worden gereserveerd.
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 13:38 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    N a a m:
    Scarlett Luna Belacqua
    L e e f t i j d:
    Lijkt 19, geboren op 31 Oktober 1624
    R a s:
    Vampier
    U i t e r l i j k:
    Scarlett heeft lang donkerbruin haar met een lichte slag erin. Haar huid heeft een zachte perzik kleur en haar hoofd heeft een lichte ronde vorm. Ze heeft ijs-blauwe ogen en lange donkere wimpers. Haar wenkbrauwen hebben een donkere kleur en ze zijn licht gebogen. Haar lippen zijn dun en hebben ronde vorm, ook hebben ze een lichtroze vorm.
    Scarlett is 1,74 lang en heeft ronde vormen, dat betekent dat ze een volle boezem heeft en brede heupen. Haar kleding is modieus maar ook kiest ze erg wat ze zelf leuk vindt en loopt nooit met de trend mee. Ze houdt erg van de vintage en casual stijl.
    K a r a k t e r:
    Scarlett is een meid met een sterke eigen mening en zal zich er ook echt aan vast houden. Ze laat zich niet makkelijk overhalen als ze iets in haar gedachten heeft. In haar eigen tijd hadden dan ook veel mannen moeite om haar onder controle te houden, omdat ze een vrouw is die erg gesteld is op haar vrijheid en dat ze dingen ook zelf kan ondernemen. Scarlett heeft haar hart op haar tong liggen en zal ook echt zeggen waar het op staat. Ze kan wel haarzelf inhouden als het echt moet, maar het liefst is ze recht voor z'n raap. Scarlett kan ook echt wel een lieve en aardige meid zijn, maar dat moet je dan ook echt wel verdienen.
    Scarlett is een meid die veel respect kan hebben voor mensen, maar die mensen moeten zich wel altijd bewijzen dat ze die moeten verdienen. Zo vindt ze Elena niet echt bepaalt een aardige meid, omdat Scarlett denkt dat Elena af en toe en beetje te veel drama creëert. Ze kan dan ook erg bot en bitter tegen Elena reageren, puur omdat ze haar niet echt mag. Niet iedereen mag Scarlett en dat weet ze ook, maar daar trekt ze zich echt niks van aan en zal dan ook gewoon met een grote glimlach voorbij de mensen lopen die haar niet mogen. Diep van binnen is Scarlett een aardig meisje, maar ze laat die kant nauwelijks aan mensen zien. Ze moet je dan ook wel een tijdje kennen, wilt ze die kant aan je laten zien.
    G e s c h i e d e n i s:
    Als klein meisje had Scarlett best een moeilijke jeugd gehad. Haar moeder was al jong gestorven, dus groeide ze op met alleen een vader. Ze denkt dat merendeels hierom ze dus ook wat harder is geworden. Aangezien ze niet echt een moeder heeft gehad die haar kon leren hoe een meisje zich moest gedragen. Scarlett kent dan ook alleen maar spelletjes die mannen vroeger speelden, zoals football. In haar nieuwe tijd is haar kleding ook wat minder meisjesachtig. Ze droeg vroeger dan wel jurkjes enzo, maar tegenwoordig probeert ze die zoveel mogelijk te ontlopen. Ze maakt alleen een uitzondering voor gala's en andere speciale gelegenheden.
    E x t r a:
    Scarlett heeft een witte husky, genaamd Ghost.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2014 - 19:52 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik een Vampier/Mens (liefste mens) Reseveren?

    xNotlovejustme schreef:
    Mag ik een Vampier/Mens (liefste mens) Reseveren?


    Ik zal je erbij zetten :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ok thx, ik ga maken :)

    Zou ik een mens (man) en een heks (vrouw) mogen reserveren?


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Enchanter schreef:
    Zou ik een mens (man) en een heks (vrouw) mogen reserveren?


    Ik zal het erbij zetten! Bedankt dat jullie mee willen doen :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Super! ik zal ze direct aan proberen te maken! c:


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Hier mijn mens!


    N a a m:



    Bhreac Pherson.
    L e e f t i j d:
    20 jaar.
    R a s:
    Mens.
    U i t e r l i j k:
    Zwart golvend haar dat net boven de schouders uitkomt. Heeft voornamelijk op zijn gezicht staan die hij scheert voor speciale evenementen. Ongeveer 1.80 meter, circa 70 kilogram. Hazel kleurige ogen en lange wimpers. Borstelige wenkbrauwen, fijne lippen waarbij zijn onderlip wat breder is dan de bovenlip en normale oren. Breed postuur voor een schot die niet dik is, maar wordt door de meeste Amerikanen omschreven als petite. Toch is hij aardig gespierd. Bhreac loopt vrijwel altijd in het zwart rond, zijn sneakers zijn daar soms de uitzondering van. Het enige wat hij echt in kleur heeft zijn een aantal shirts en zijn stropdassen en vlinderdassen. Natuurlijk zijn ook de sportkleding van zijn team gekleurd, enkel dit vindt hij dat niet valt onder zijn eigen kleding
    K a r a k t e r:
    Een beetje petite in zijn mening naar buiten brengen. Erg beschermend tegenover familie en vrienden, misschien te beschermend. Hierdoor is Bhreac soms erg agressief. Hij heeft een keer iemand het ziekenhuis ingeslagen en zit sindsdien onder de beheersingspillen. Is er van overtuigd dat iedereen goed is (hij is hierom vriendelijk tegen iedereen), tot het tegendeel is bewezen. Zelfs dan probeert hij dan de ‘slechtheid’ te ontdoen. Is vrij onzeker als het op zijn intelligentie aankomt. Is goed in sporten, hierdoor probeert hij altijd iedereen over te halen om mee te gaan rennen. Heeft meestal briljante ideeën, maar spreekt ze nooit uit. Bhreac is een ontzettende teamplayer en geeft graag zijn plek in de spotlight over aan iemand die hij vindt dat het meer verdiend.
    G e s c h i e d e n i s:
    Bhreac komt origineel uit het schotse gedeelte van Engeland, echter toen zijn moeder ging trouwen met haar derde man, zijn ze naar Amerika verhuisd. Sinds zijn man van Amerikaanse afkomst is. Dit gebeurde toen hij ongeveer twaalf was, hierom heeft hij nog steeds een zwak schots accent. Doordat hij zoveel stiefvaders heeft gehad, en tussen de moeilijke scheiding van zijn ouders in kwam, heeft hij nooit echt een goede band met iemand kunnen opbouwen. Veel vrienden heeft hij niet gehad door de jaren heen, wel een aantal goede. Vrouwen adoreren hem door zijn accent, enkel vindt hij de aandacht net te veel. Amerikanen lijken altijd te overdrijven, dus ook in hoe ze iemand aantrekkelijk vinden. Zijn vader ziet hij niet meer, zijn kleine broertjes nog wel.
    E x t r a:
    hij heeft een te grote boekenkast in zijn huis staan, zo groot dat zijn bed niet meer tegen een muur aan kan staan.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2014 - 15:34 ]


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    En hier mijn Heks!


    N a a m:



    Avais Elfrida Dyna.
    L e e f t i j d:
    18 jaar.
    R a s:
    Heks/mens.
    U i t e r l i j k:
    Ze was vroeger hoogblond, nu heeft ze donkerder blond haar, waardoor het lijkt alsof ze uitgroei heeft. Haar haar is lang, tot over haar borsten. Avais is ongeveer 1.73 meter lang en 55 kilogram zwaar. Ze heeft doffe blauwe ogen die omsierd worden door haar lange donkere wimpers. Haar wenkbrauwen hebben een perfecte vorm en hebben dezelfde kleur als haar ‘uitgroei’. Avais is vrij dun. Ongeveer een C cup aan boezem en een fijne kont. Niet erg groot, maar genoeg om te zeggen dat ze niet plat is. Ze heeft een klein moedervlekje onder haar oor in de vorm van een hartje. Haar sleutelbeenderen zijn bijna altijd te zien, tenzij ze in de winter een sjaal of een koltrui draagt. Avais draagt bijna altijd een zwarte broek met een los shirt erboven met het logo van haar favoriete bands. Ze draagt, ook in de winter, zwarte of donkerbruine combat boots. Ze draagt altijd een ketting rond haar nek met het symbool van haar familie, (een vijgenblad). Ze draagt alleen niet met een gala.
    K a r a k t e r:
    Avais heeft een zeer uitgesproken mening. Raakt snel verliefd, draagt haar hart op haar mouw. Kan erg slecht tegen haar verlies en heeft een goede aanleg voor ongeduldigheid. Wanneer ze wordt tegengesproken wordt ze snel boos. Arrogantie komt snel in haar op wanneer ze het over haar eigen vakgebied spreken. Speelt graag vals met spelletjes. Komt meestal erg als een trut over, maar ze doet haar best om zo niet te zijn. Avais kan niet goed met mensen omgaan. Ze staat bijna niemand toe in haar omgeving omdat ze achterdochtig is van de meeste.
    G e s c h i e d e n i s:
    Avais komt uit een lange generatie van heksen. Zij is hier natuurlijk het nageslacht van. Natuurlijk zal ze nooit zo sterk worden als de rest, door haar problemen met haar gewrichten. Haar moeder stierf op een jonge leeftijd en toen heeft haar vader en zijn moeder haar onder hun hoede genomen. Avais bleek heks te zijn, tot opluchting van haar grootmoeder en haar vader. De twee hadden al jaren verwacht dat ze geen krachten zou ontwikkelen, en volgens de reglementen in de familie staat dat men geen familieleden mag hebben zonder gaven. Haar vader had daarom haar moeder verlaten voordat Avais was gebroren, sinds zij geen krachten had. Doordat ze een heks is, heeft ze meerdere malen ontmoetingen gehad met de dood, dit vond ze geen pretje. Deze ontmoetingen waren meestal geregeld door vampieren, waardoor ze achterdochtig is van de meeste. Omdat ze nooit zeker weet wie nou wel of niet bovennatuurlijk is.
    E x t r a:
    Avais heeft erg zwakke gewrichten, hierdoor heeft ze eigenlijk wel altijd ergens last van, van haar rug, nek, schouders, heupen, noem maar op. Ze neemt wel medicatie, maar ze kraakt nog steeds aan alle kanten.


    “You’re unique. Not just in terms of what you’ve accomplished, but what you represent.” - The Illusive Man

    Naam:
    Alexis Charley McMunton
    Leeftijd:
    19 jaar, geboren op 16 februari 1994.
    Ras:
    Mens
    Uiterlijk:
    Alexis heeft mooi golvend bruin haar, op de meeste plekken is haar haar licht bruin voor de rest donkerbruin. Ze heeft blauwe ogen.


    Ze heeft licht wimpers, en donkere wenkbrauwen die gebogen zijn. Haar huidskleur is zacht getint.
    Haar lippe zijn ovaal met een licht roze kleur. De is 1.78 lang. En heeft grote vormen en loopt altijd met de trends mee.
    Karakter:
    Alexis is een behulpzaam meisje, ookal is ze arrogant en vind zichzelf dus geweldig. Ze doet snel dingen die andere vragen, maar als ze weigerd moet het echt super belachelijk zijn. Ze is alleen aardig tegen mensen die ze aardig, en helpt ook alleen maar vrienden, ze zegt niet wat ze vind maar meer wat andere vinden. Maar als de mening van andere raar is, kiest ze zelf pas een mening. Ze houd van mode en draagt daarom veel roze, en reageert ook als een echt meisje. Ze schept vaak op over zichzelf en haar ouders (die heel rijk zijn), maar heeft een gevoelig hart dus als iets ergs op tv ziet, gaat ze huilen. En kan goed flirten
    Geschiedenis:
    Alexis is opgegroeid in een villa, met allebei haar ouders, als kind vond ze de kleur roze heel mooi. Ze had dus een roze kamer en Droeg altijd roze (nu ook)! Ze had een goede jeugd gehad, en had het nooit moeilijk. toen ze heel jong was (1 of 2) was ze niet arrogant, maar haar ouders hebben haar zo opgevoed. Dus eigenlijk was ze zo nooit.
    Extra: Alexis is goede friends met Elena en ze heeft een Shih zu genaamt Twitter

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 19:52 ]

    Sorry. Ik ben niet zo goed met dit soort dingen en ik weet niet of je de foto's ziet, sorry daarvoor en ik moest ook weg, dus daarom later klaar! Sorry hiervoor

    xNotlovejustme schreef:
    Sorry. Ik ben niet zo goed met dit soort dingen en ik weet niet of je de foto's ziet, sorry daarvoor en ik moest ook weg, dus daarom later klaar! Sorry hiervoor


    Maakt niet uit hoor! Op m'n telefoon kan ik ze niet zien. Weet niet of het op laptop anders is. Ach het is goed hoor :) ik help je graag als je vragen hebt!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Damn so many pretty roles :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik zit er over na te denken om mee te doen maar zit hier ook een verhaallijn achter of niet ?


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Djibriel schreef:
    Ik zit er over na te denken om mee te doen maar zit hier ook een verhaallijn achter of niet ?


    Ik werk nog aan een verhaallijn. Het is erg moeilijk om los te denken van het originele verhaal.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †