• New York, de perfecte stad om je dromen waar te maken. Maar het is ook een stad met veel voordelen voor de jongeren uit de bekende privéschool 'Upper East Side'. De jongeren zijn er heel rijk, en zijn tot alles in staat. Iedereen is anders en heeft zijn eigen gewoontes : de dealers, de queen bees, de badboys, de heartbreakers, de bitch, de daydreamers, de nerds ... Ze zijn er allemaal ! Hun leven draait alleen maar om hun status en de bekende site 'Gossip Girl'.
    Gossip girl is een anonieme vrouw die alles weet over iedereen. Alles wat ze weet komt ook meteen op haar bekende site terecht. Je diepste geheimen worden aan heel de wereld verteld. Kan jij het aan ? Welke status heb jij ?

    Gebaseerd om de serie 'Gossip Girl' [Je hoeft de serie niet gezien te hebben].

    Invullijstje
    Naam :
    Leeftijd :
    Status : [Dealer, queen, hartbreaker,..]
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Relatie's : [Bespreken]
    Extra :

    Rollen :
    Meisjes VOL
    • Amelia Aurora Waldorf ~ Dancal [Queen]
    • Abigaile "Abby" Schneider ~ Deers [Queen]
    • Cassandra Marià Santiago ~ Falahee [Dealer]
    • Vivian Delores ~ Vivir [Queen]
    • Aure Carlyn Salpa ~ Djibriel [New/hippie]
    • Lillith Phoebe Jackson ~ Gently [Bitch]
    • Stacey Mariannah Jhons ~ Dancal [Victim]
    • Lauren Adeline Harrington ~ Forman [Perfect girl, socializer]
    • Lily Rose Hale ~ Verityy [Bitch]
    Jongens
    • Nolan Liam Fitzgerald ~ Kayfabe [Heartbreaker]
    • Tyler Jay Montoya ~ Falahee [Bad Boy]
    • Edward Warren Marrez ~ Vivir [Nerd]
    • Frederick "Freddie" ~ Eloquentiae [Dealer]
    • Sean Adams ~ Californication [Bully]
    • Samual Rick Green ~ Kayfabe [Outsider]
    • Logan ~ Aoreolus [Good Guy]
    • Dylon Stuart ~ Dashed [Loner Boy]
    • Gereserveerd ~ Luke_Pinguin
    Regels
    • Minimum 200 woorden
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Niemand buitensluiten !
    • Geen perfecte personnages
    • Geen andere personnages bespelen, tenzij je toestemming hebt

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 17:56 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik zie hem nu toevallig. c:
    Doe mij maar een jongen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Ik zie hem nu toevallig. c:
    Doe mij maar een jongen.


    Prima !


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”



    × Naam. ×
          Nolan Liam Fitzgerald.

    × Leeftijd. ×
          Bijna eenentwintig jaar.

    × Status. ×
          Hartenbreker, maar is ondanks dat nog best geliefd onder de dames.
          Ook behoort hij toe tot de sporters, wat eigenlijk wel duidelijk te zien is aan zijn figuur.

    × Innerlijk. ×
          Nolan is op het eerste oog gewoon een egoïstisch persoon dat alles doet om zijn eigen wensen waar te maken, maar daar schuilt uiteraard wat diepers achter - tenminste, dat is wat je zou denken. Dat is letterlijk zijn gehele persoonlijkheid in één woord, alleen zit er een hele logische reden achter, en die reden is ook gelijk enorm cliché. Zijn ouders hebben hem nooit als eerste gezet, dus nu wil hij zich "de eerste" voelen. Dit is zijn manier. Nolan kent geen spijt, of iets dat in die richting komt. Hij zal zich daarom ook nooit schuldig voelen voor de dingen die hij doet.
          Omdat Nolan niet veel vrienden heeft, zijn de vrienden die hij heeft hem enorm dierbaar. Dit zal hij natuurlijk laten blijken, maar het is zo. Hij hecht veel waarde aan vriendschappen, en ondanks zijn "hartenbreker" status kan hij ook net zo goed vrienden zijn met vrouwen. Of hij dit werkelijk als vriendschappen blijft zien of potentiële scharrels weet hij zelf ook nog niet. Ondanks dat hij vrienden met ze zal zijn, zal er altijd een kans zijn dat hij iets zal proberen. Hun keuzes zal hij echter eerder respecteren dan een van zijn scharrels.
          Nolan is echter wel erg sociaal, en niet alleen tegenover vrouwen. Docenten houden van hem, alleen weet hij zelf niet precies waarom. Ja, de vrouwelijke docenten heeft hij wel een duidelijk idee over, maar de meeste docenten zijn gewoon simpelweg dol op hem. Dat misschien omdat het eigenlijk stiekem wel een pientere jongen is, alleen dat gebruikt hij zelden. Hij zal het dan ook niet snel laten zien, aangezien hij het een van zijn grote zwaktes vindt.
          Ook is hij enorm arrogant, hij weet dat hij er goed uitziet, en zal zich daar dan ook niet voor schamen. Als er iets is dat hij leuk vind is het vrouwen stil krijgen door zijn lichaam te laten zien, of mannen even duidelijk maken dat hij ze zonder enige moeite aankan door zijn arm ook maar wat aan te spannen. Zijn arrogantie is soms ook gericht tegen de weinigen vrienden die hij heeft, dat heeft hij uit verdediging gedaan, en dat gaat hem nog eens problemen bezorgen - al beseft hij dat zelf nog niet helemaal, hij kent immers niets anders.

    × Uiterlijk. ×
          [FC: Ryan Guzman.] Nolan heeft donkerblonde/lichtbruine haren met natuurlijke highlights erin. Het staat meestal omhoog met wat wax in een simpele - maar verzorgde - kuif. En zodra zijn haren wat langer worden gaat het lichtjes naar achteren met wax. Niet zo erg dat zijn haren aan zijn hoofd gestroomlijnd zitten, maar op een speelse wijze.
          Zijn ogen hebben een bepaalde kleur bruin, erg licht - wat erg sexy staat in zonlicht. Hiermee weet hij de vrouwen meestal te lokken, want ze hebben zoveel diepgang. Als hij kwaad word lijken ze haast tegen de rand van zwart aan te worden, wat erg apart is. Zijn bruine kijkers zijn omlijst door een dikke laag wimpers, wat zijn oogkleur alleen maar beter uit laat komen en hem daarbij een iets wat buitenlands uiterlijk geven. Meestal staat er een enorme zelfverzekerde lach op zijn gezicht, die velen vrouwen doen laten smelten.
          Nolan's figuur is heel goed te beschrijven. Hij verzorgd zichzelf tot in de puntjes, zo ook zijn gehele lichaam. Zijn spieren zien er geweldig uit, en hebben echt hun limiet bereikt, ze gaan niet te ver. Hij ziet er gewoon verdomd gezond uit. En ook dit is een van zijn beste aspecten, maar dat weet hij zelf ook wel heel goed.
          Hij is bijna twee meter, waardoor hij boven velen uit torent. Ook dit gebruikt hij als iets positiefs. Dit bezorgd hem dan ook wel wat respect, omdat velen daardoor niet eens iets durven te beginnen tegen hem.

    × Relaties. ×
          Tyler Jay Montoya » Goede vrienden. |×| Aure Carlyn Salpa - Friends with benefits. |×| Stacey Marianna Jhons - Nieuw slachtoffer. |×| Lilith Phoebe Jackson - Ex vriendin. |×| Abigaile "Abby" Schneider - Ex vriendin.

    × Extra. ×
          Nolan is door zijn vader altijd enorm achterover gesteld, aangezien zijn broer - die twee jaar ouder is - al op jongere leeftijd een "wonderkind" bleek te zijn. Eigenlijk kreeg Nolan vaak naar zijn hoofd dat hij maar een "foutje" was, en op latere leeftijd kreeg hij haast iedere dag geschreeuw naar hem toe dat hem vertelde dat hij de familie ten schande bracht. Inmiddels is dit gestopt omdat hij op zichzelf woont.
          Omdat Nolan dus op zichzelf woont heeft hij alle vrijheid die hij maar kan verlangen, en sindsdien is zijn zelfvertrouwen echt wel gegroeid, al is hij altijd al wel een beetje een hartenbreker geweest. Vrouwen hadden zich altijd al aangetrokken gevoeld tot hem, en dat heeft hij gewoon altijd gebruikt.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 20:33 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik wil graag een meisje reserveren als dat kan ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mag ik een jongen en een meisje?


    El Diablo.

    Ik zet jullie erbij (;.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Mag ik een meisje en een jongen?

    [ bericht aangepast op 22 nov 2014 - 18:27 ]


    She was always looking for more..

    Vivir schreef:
    Mag ik een meisje en een jongen?


    Ja (:.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Ik zal zo aan mijn rol beginnen, eerst moet mijn knutselding even lukken en moet ik een FC vinden ;3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Mag ik een meisje?


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Djibriel schreef:
    Mag ik een meisje?


    Ja (:.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Naam :


    Vivian Delores
    Leeftijd :
    Status :
    Queen en ook een beetje een bitch.
    Innerlijk :
    Vivian is een meisje wie graag opvalt. Ze geniet van de aandacht die ze krijgt en dat is dan ook de reden dat ze er altijd op één of andere manier altijd voor weet te zorgen dat ze die dan ook krijgt. Zij is graag degene waar alles om draait. Ze wilt dat iedereen haar aanbid en haar geweldig vindt. Ze kan er niet tegen als mensen haar dat niet vinden. Die gaan meteen op haar haatlijst en ze zal er dan ook alles aan doen om hun leven zo vreselijk mogelijk te maken. Meestal krijgt ze dat nog voor elkaar ook, wat vooral komt door de velen mensen die ze kent. Roddelen kan ze namelijk zeker en ze is ontzettend goed in het bedenken van de schandaligste leugens die ze mensen maar al te graag laat geloven. Gelukkig voor haar kan ze dan ook erg overtuigend liegen en manipuleren. Daar geniet ze helemaal van. Sluw is ze dan ook zeker, en slim ook. Ze kan aardig goed leren, maar ze doet nogal weinig aan school. De voldoendes komen bij haar vanzelf, omdat ze nou eenmaal snel iets oppikt van de lessen. Soms krijgt ze zelfs een onvoldoende, maar daar zit ze dan ook niet erg mee. Alles bij elkaar zijn haar cijfers redelijk, maar dat zou lang niet zo zijn als ze niet zoveel onthield van de lessen en nog veel moest studeren. Ze weet zeker dat ze niet is gemaakt om te studeren. Ze doet ongeveer alles, behalve dat. Ze lacht vaak, gewoon omdat ze weet dat ze dan aantrekkelijker is. Ze vindt het heerlijk om te horen dat mensen haar mooi vinden. Haar zelfvertrouwen groeit daar enorm van. Niet dat dat nodig is, ze heeft namelijk een behoorlijke arogantie. Haar zelfvertrouwen groeit met de dag en eigenlijk is ze dan ook een behoorlijke bitch, maar dat laat ze meestal niet merken. Ze is populair en daar geniet ze altijd van. Ze weet dat ze mooi is en daar maakt ze graag gebruik van. Op zich is ze best wel een flirt, maar als ze geen zin meer heeft in een jongen kan ze hem zo laten vallen. Dat doet ze ook als ze bang is dat hij haar juist laat vallen. Ze vindt dat haar reputatie er dan kapot aan gaat. Het zal haar niet gebeuren dat zij ergens de dupe van wordt. Daarom wil en is ze altijd iedereen één stap voor. Ze maakt mensen populair en ze kan ze zo weer breken. Ze loopt rond alsof de hele wereld aan haar voeten hangt en daar gelooft ze dan ook in, hoewel ze soms ergens nog een beetje onzeker kan worden als mensen haar een bitch noemen en over haar rodellen. Dan voelt ze zich meteen aangevallen en wilt zichzelf het liefst verdediger, wat ze doet door haar alleen nog maar meer bitchy te gedragen. Ze wilt niet falen en ze vindt het erg als ze dat wel doet, al zou ze dat nooit laten merken. In het openbaar is ze de arogantie zelfe.
    Uiterlijk :
    Vivian is een aantrekkelijke jonge en mooie vrouw. Ze heeft blonde haren en een klein, rond gezicht. Ze is iets aan de kleine kant, maar daarom draagt ze ook bijna altijd hakken. Niet alleen om haar lengte, maar ook omdat ze weet dat ze dan nog mooier is. Ze heeft altijd al een slank lichaam gehad, met mooie ronde vormen die ze er altijd net weet te laten uitspringen. Ze is tevreden met haar cup c, die van redelijk formaat lijkt door haar kleine lichaam. Ze draagt vaak strakke kleding die haar vormen benadrukken en ze loopt op een charmante en sexy manier.
    (FC: AnnaSophia Robb)
    Relatie's :
    Amelia - Doen zich voor als vriendinnen, maar mogen elkaar niet.
    Abigaile - Doen zich voor als vriendinnen, maar mogen elkaar niet.
    Nolan - Vrienden.
    Freddie - Hij heeft een beetje een crush op haar.
    Lauren - Vriendinnen.
    Lily - Vriendinnen.
    Extra :
    Het zelfvertrouwen van Vivian komt grootendeels door haar jeugd. Ze is enigskind met rijke ouders, waardoor zij altijd alles kreeg wat ze maar wilde. Haar ouders doen alles voor haar omdat ze ook alles voor hun betekent. Ze was altijd degene met dure kleding, wat haar al snel populair liet worden.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 13:00 ]


    She was always looking for more..

    Mag ik nog een meisje ?
    Zo ja, FC ik al Sky Ferreira.
    ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."



    ABIGAILE "ABBY" SCHNEIDER

    "Out of my way nerds, the upperqueen is comin'."
    _______________________________________

    Leeftijd

    Zeventien jaren. [12-12-1997]

    Status

    Abigaile is een queen, waar ze erg goed in is.

    Innerlijk

    Abigaile, ook wel Abby genoemd, is wat je kan noemen echt een bitch. De blondine draait haar hand nog niet om voor ook maar íémand die buiten de queen- en bitchgroep valt. Zelf wordt ze vaak gezien als "de leider" van de twee groepen, wat haar erg goed af gaat.
    De blondine is niet een makkelijke om mee om te gaan, maar wanneer je haar op de een of andere manier toch over hebt weten te halen kan je nog best een goede vriendin aan haar overhouden. Toch zal ze hoe dan ook altijd aan haar status, reputatie en vooral haar uiterlijk denken. Een egoïst kan je haar dan ook absoluut noemen.
    Verder is ze dan dus erg bot tegenover bijvoorbeeld de nerds. Ook heeft Abigaile al vele vriendjes gehad, maar met allemaal is het gestopt omdat zijzelf het heeft uitgemaakt. Nog nooit heeft de ander het uitgemaakt, en Abigaile is dan ook niet van plan dit te laten gebeuren.
    Tot slot is het meisje haar familie uiteraard erg rijk, hierdoor kreeg Abigaile vroeger echt álles wat ze wilde. Wanneer ze dus niet krijgt wat ze wilt zal je haar dan ook helemaal over de rooie zien.

    Uiterlijk

    Abigaile heeft schitterende lichtblonde, golvende haren die tot haar borsten komen. Ze heeft deze in afwisselende haarstijlen zitten. Een paardenstaart, een vlecht, los, een knot, noem het allemaal maar op. Ook heeft de blondine altijd toepasselijke accesoires, en dan dus voornamelijk in haar haren. Neem een beanie, een doek/strik, etc.
    Het meisje haar kledingstijlen verschillen ook zeker. In haar kleding uit ze haar emoties. Ze heeft echt álle kleuren wel een keer gedragen. Abigaile gaat de deur niet uit zónder dat haar outfit matcht. Van make-up heeft ze dan ook zeker een overdosis.
    Ze heeft verder chocoladebruine ogen, die je vaak intimiderend aankijken. Als ze lacht komt er een hagelwit gebit onder de zachtroze, dunne lippen vandaan, evenals kuiltjes in haar zachtroze wangen. Haar huid is licht van kleur, maar verkleurd snel.

    Relatie's

    Logan -- Abigaile, om het zo maar te zeggen, 'plukt' nogal aan Logan. Hiermee wordt bedoeld dat ze constant zijn aandacht wil, en de hele tijd bij hem op schoot gaat zitten. Enkel doet ze dit niet voor haar reputatie, maar omdat ze voor deze jongen echter wel écht gevoelens heeft.

    Extra

    Komt.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 17:58 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Deers schreef:
    (...)


    CHRISTY ROMANO


    [Mijn begin, ik ga straks verder.]


    Ik ga dood, Ellie.
    :o


    "Satan's friendship reaches to the prison door."