• Niet lachen om mijn titel, voor ik hem heb uitlegt, ajay? :Y)


    Misschien weet je het, misschien niet, maar ik ben een Potterhead en eigenlijk wou ik al heel lang een HP-related username. Doordat Jarne zijne veranderde kwam ik terug op de gedachte dat ik dat nog een keer zou doen. Bedankt Jarne dus.
    Maar wie houd er nou niet van Tom Riddle, zijn uiterlijk, zijn innerlijk, zijn neus die zal verdwijnen. Eerlijk waar, naast Neville Longbottom is hij zeker mijn favoriet!

    Niet getreurd, niet getreurd, Fabrizio komt zeker nog terug! En DAWSONS ook, ik voel het aan mijn wateren.

    Dus, waar komen jullie prachtige naampjes vandaag? c:


    wat was dit ookalweer

    Graag gedaan!

    I like!


    Queer zijn is gewoon alles

    Yaay ik had hem goedgekeurd. ;D
    I like!


    I'm your little ray of pitch black.

    Mooi dat jullie m leuk vinden :Y)


    wat was dit ookalweer

    Oh wauw, dat deze nog niet bezet was ;o super leuk!
    Ik denk dat je wel kan raden waar de mijne vandaan komt :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Soms blijft het me nog verbazen dat sommige usernames nog niet bezet waren, hahaha O.O
    Ik vind het wel echt een geweldige username!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Je naam is echt superawesome (en ja de jonge Tom Riddle is fancy).

    Mijn naam is bladgoud, met als betekenis erachter dat het het laagje is wat alles mooi maakt, maar dat daarachter van alles kan schuilen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Cool! Mijn username komt van Chandler Bing, een awesome persoon in de serie Friends.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Chandler schreef:
    Cool! Mijn username komt van Chandler Bing, een awesome persoon in de serie Friends.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    @Mensen die het ook verbaasde dat hij vrij was.
    Yeah ik was echt heel blij toen ik het zag, aangezien mja. TOM *-*

    Bladgoud schreef:
    Je naam is echt superawesome (en ja de jonge Tom Riddle is fancy).

    Mijn naam is bladgoud, met als betekenis erachter dat het het laagje is wat alles mooi maakt, maar dat daarachter van alles kan schuilen.


    He is very, very fancy.

    Dat vind ik een hele mooie betekenis :Y)

    @Chandler(Bing)
    Hehe, die van jullie vind ik leuk samen c:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 12:54 ]


    wat was dit ookalweer

    Inderdaad verrassend dat die nog vrij was. Harry Potter namen zijn altijd leuk. ^^

    En tja, waar mijn naam vandaan komt blijft een groot mysterie. Ik heb hem al zo lang dat áls ik er ooit een geweldige uitleg voor had, ik die nu in ieder geval niet meer weet. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nice!

    Dat die nog niet bezet was joh 0.0


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Awesome! Mijn username komt van het Engelse woord voor 'kat'.


    26 - 02 - '16

    Wauw dat die nog niet bezet was! Erg leuke naam trouwens ^.^ En ikben iemand die niet houdt van usernames waar twee woorden inzitten.

    Euhm de mijne is de voornaam van Mamoru Miyano. Een Japanse voice-actor en zanger.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik dacht even wie is dat, I’m not a Potterhead, you know. ^^
    Mijne betekend leugen, maar ik wil een andere xp

    Leuke username!!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hij is daar echt schattig! ^^


    Pretty is just a pretty word.