• 8 maanden geleden leerde ik Dani kennen op een Metalfees.
    Het was meteen raak.
    Ik was opslag verliefd.
    Wel vertelde hij me eerlijk dat hij pas 14 is en een vriendin heeft.
    Maar het kon me niet schelen.
    ik was verliefd.

    Na maanden van stiekem afspreken is zijn vriendin erachter gekomen.
    Mevrouw komt van het woonwagenkamp en voelt zich daar heel stoer mee.
    Dus gisteren wachte ze me op bij mijn werk.
    Met de volgende boodschap.
    'Vieze hoer laat mijn man met rust anders killen we je'
    Volgens haar ouders zijn Dani en zij al verloofd.
    mede doordat ze elkaar ontmaagd hebben.
    Dus haar ouders hebben gewoon besloten dat er getrouwd moet worden zodra de huwbare leeftijd bereikt is.
    Hun vinden het anders een schande.
    Dani zijn vader heeft geprobeerd te bemiddelen.
    Helaas zonder resultaat.



    En ja het leeftijdsverschil.
    Ik kan er niets doen.
    Je kiest niet op wie je verliefd word.

    Alsjeblieft serieuze reacties!

    Ps: Ander account aangemaakt ivm herkenning

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 21:16 ]

    De vraag is natuurlijk of we dit al dan niet kunnen geloven. Eenderzijds door de massieve spellingsfouten anderzijds door gewoonweg de situatie ><.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Overkill schreef:
    Wat kunnen mensen gemeen reageren zeg, wauw. Overigens vind ik het leeftijdverschil nou niet echt shocking. Zelf kan ik het me slecht voorstellen, maar andersom zijn er genoeg veertien jarige meisjes die met oudere jongens gaan.

    Het is misschien niet schokkend, maar wel illegaal en strafbaar om een relatie met een minderjarige te hebben.

    Of dit nou jongen > meisje of meisje > jongen is.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 22:12 ]

    k


    I live for the applause, you will die for it.

    Gothasythis schreef:
    (...)
    Het is misschien niet schokkend, maar wel illegaal en strafbaar om een relatie met een minderjarige te hebben.


    Klopt. Maar nogmaals kan er niets aan doen.

    wanhopigmeisje schreef:
    (...)

    Klopt. Maar nogmaals kan er niets aan doen.

    Nee, dat zeg ik ook niet.
    Het was alleen op de reactie bedoeld die ik quote. (:

    Gothasythis schreef:
    (...)
    Het is misschien niet schokkend, maar wel illegaal en strafbaar om een relatie met een minderjarige te hebben.

    Of dit nou jongen > meisje of meisje > jongen is.


    Naja, dan zou het dus ook illegaal zijn als een 17 jarige met een 18 jarige ging.


    i put the fun in funeral

    Ik hoop dat Dani voor zichzelf opkomt als hij ook werkelijk verliefd is op jou en dat het lukt om een relatie met hem te krijgen, zo niet dan is het (begrijpelijk) jammer maar je vind dan heus nog wel een andere jongen die op je pad komt – en misschien wel nog iets makkelijker te bereiken ook? :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Overkill schreef:
    (...)

    Naja, dan zou het dus ook illegaal zijn als een 17 jarige met een 18 jarige ging.


    Vanaf je 16de is het niet illegaal als beide partijen ermee instemmen.


    Your make-up is terrible

    Echt, laat Dani zelf lekker in zijn relatie stikken. Hoe verliefd je ook mag zijn. Hij. Gaat. Vreemd. Wil jij zo'n jongen? Wil jij een relatie verpesten? :'D


    wat was dit ookalweer

    Overkill schreef:
    (...)

    Naja, dan zou het dus ook illegaal zijn als een 17 jarige met een 18 jarige ging.


    Ik en mijn vriend schelen ook vijf jaar. Bijna zes zelfs, maar het is een heel ander verhaal bij mij. Ik was achttien toen een relatie met hem kreeg en de topicmaakster is zelf ruim volwassen, maar verliefd op iemand die nog maar net in de puberteit zit. Dat vind ik niet kunnen. Natuurlijk kies je er zelf niet voor, maar echt goed is het niet.


    26 - 02 - '16

    Fabrizio schreef:
    Echt, laat Dani zelf lekker in zijn relatie stikken. Hoe verliefd je ook mag zijn. Hij. Gaat. Vreemd. Wil jij zo'n jongen? Wil jij een relatie verpesten? :'D


    Hij voelt niets meer voor der.

    Domme reactie

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 22:57 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    wanhopigmeisje schreef:
    (...)

    Hij voelt niets meer voor der.

    Oké. Goed. Jullie komen bij elkaar en dan? Wie zegt dat hij het niet bij jou gaat doen? Je bent nog jong, er zijn zoveel gozers op de wereld. . . Misschien is deze gewoon niks voor jou.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanhopig verliefd of een wanhopige actie naar aandacht... klinkt beetje als een soapserie en als dit echt is; hij is 14 jij bent 19. Als je echt van hem houd heb je wel geduld en als je echt volwassen was laat je jezelf niet zo van slag brengen van een meisje van 14 jaar.


    Valar Morghulis.