• 8 maanden geleden leerde ik Dani kennen op een Metalfees.
    Het was meteen raak.
    Ik was opslag verliefd.
    Wel vertelde hij me eerlijk dat hij pas 14 is en een vriendin heeft.
    Maar het kon me niet schelen.
    ik was verliefd.

    Na maanden van stiekem afspreken is zijn vriendin erachter gekomen.
    Mevrouw komt van het woonwagenkamp en voelt zich daar heel stoer mee.
    Dus gisteren wachte ze me op bij mijn werk.
    Met de volgende boodschap.
    'Vieze hoer laat mijn man met rust anders killen we je'
    Volgens haar ouders zijn Dani en zij al verloofd.
    mede doordat ze elkaar ontmaagd hebben.
    Dus haar ouders hebben gewoon besloten dat er getrouwd moet worden zodra de huwbare leeftijd bereikt is.
    Hun vinden het anders een schande.
    Dani zijn vader heeft geprobeerd te bemiddelen.
    Helaas zonder resultaat.



    En ja het leeftijdsverschil.
    Ik kan er niets doen.
    Je kiest niet op wie je verliefd word.

    Alsjeblieft serieuze reacties!

    Ps: Ander account aangemaakt ivm herkenning

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 21:16 ]

    wanhopigmeisje schreef:
    (...)

    Zijn vader is er chill mee.


    Haar ouders, sorry. Verkeerde persoonsaanduiding.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kanda schreef:
    Niets, lijkt me. Kun je niets aan doen.


    Dus hem laten trouwen met die bitch?
    NOOIT!

    wanhopigmeisje schreef:
    (...)

    Dus hem laten trouwen met die bitch?
    NOOIT!


    Ja, precies dat. Het is zijn "opdracht" om ertegenin te gaan als hij dat niet wilt.
    Of had je een ander plan?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    wanhopigmeisje schreef:
    (...)

    Dus hem laten trouwen met die bitch?
    NOOIT!

    Wat wil je eraan doen dan?

    wanhopigmeisje schreef:
    Maar goed.
    Wat moet ik nu met zijn soon-to-be-wife?


    Aan de ene kant zou ik zeggen "laat Dani daar zelf voor zorgen, het is niet jouw probleem".
    Maar aangezien de handelingen tussen jullie kan je Dani overhalen niet met hem haar (pardon) te trouwen. En je kan altijd bezwaar maken tegen het huwelijk, wanneer ze verloofd zijn op papier.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 21:44 ]

    In Nederland mag je niet iemand dwingen om te trouwen. Als hij dat niet wil dan is dat zo en dan heeft zij volgenmij weinig wat ze kan doen.


    Spoiler alert: you will save yourself


    It's high noon.

    OutlawQueen schreef:
    In Nederland mag je niet iemand dwingen om te trouwen. Als hij dat niet wil dan is dat zo en dan heeft zij volgenmij weinig wat ze kan doen.

    Uithuwelijken mag wel. Hier in NL gaan ze er van uit dat trouwen niet tegen iemands wil gebeurd.

    Dit is echt behoorlijk pedo. :'D Hoewel ik altijd vind dat leeftijdsverschil niet veel moet uitmaken, ben ik het in dit geval met mezelf oneens. Hij is nog lang niet meerderjarig. Getsie, stel je voor dat jij een vent was en hij een meisje.


    Your make-up is terrible

    sc4rsandst0ries schreef:



    Ik zou hem alleen al dumpen om die reden.
    Je noemt haar een bitch, maar als je zo kijkt ben jij geen haar beter. Sorry hoor.


    I'm your little ray of pitch black.

    Assassin schreef:
    Dit is echt behoorlijk pedo. :'D Hoewel ik altijd vind dat leeftijdsverschil niet veel moet uitmaken, ben ik het in dit geval met mezelf oneens. Hij is nog lang niet meerderjarig. Getsie, stel je voor dat jij een vent was en hij een meisje.


    Ondanks dat ik hier reageer, betekend het nog niet dat ik zelf ooit een relatie was aangegaan met die 14 jarige. Nawwwhhh, ik heb ze liever van volwassene leeftijd :Y) probeer alleen een beetje te helpen en het is een beetje uitstelgedrag van een stomme excelinstaptoets


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Assassin schreef:
    Dit is echt behoorlijk pedo. :'D Hoewel ik altijd vind dat leeftijdsverschil niet veel moet uitmaken, ben ik het in dit geval met mezelf oneens. Hij is nog lang niet meerderjarig. Getsie, stel je voor dat jij een vent was en hij een meisje.


    Nogmaals je kiest niet op wie je verliefd word.

    Ik wil voor hem gaan.
    We gaan nu al acht maanden.
    Ik wil hem niet verliezen.

    wanhopigmeisje schreef:
    (...)

    Nogmaals je kiest niet op wie je verliefd word.


    Ja, dat zeggen oude venten die seks hebben met jonge meisjes ook. Dit is gewoon geen excuses, op die leeftijd blijf je gewoon van elkaar af.


    Your make-up is terrible

    Gothasythis schreef:
    (...)
    Uithuwelijken mag wel. Hier in NL gaan ze er van uit dat trouwen niet tegen iemands wil gebeurd.


    Het gaat allemaal om de eer.