• 8 maanden geleden leerde ik Dani kennen op een Metalfees.
    Het was meteen raak.
    Ik was opslag verliefd.
    Wel vertelde hij me eerlijk dat hij pas 14 is en een vriendin heeft.
    Maar het kon me niet schelen.
    ik was verliefd.

    Na maanden van stiekem afspreken is zijn vriendin erachter gekomen.
    Mevrouw komt van het woonwagenkamp en voelt zich daar heel stoer mee.
    Dus gisteren wachte ze me op bij mijn werk.
    Met de volgende boodschap.
    'Vieze hoer laat mijn man met rust anders killen we je'
    Volgens haar ouders zijn Dani en zij al verloofd.
    mede doordat ze elkaar ontmaagd hebben.
    Dus haar ouders hebben gewoon besloten dat er getrouwd moet worden zodra de huwbare leeftijd bereikt is.
    Hun vinden het anders een schande.
    Dani zijn vader heeft geprobeerd te bemiddelen.
    Helaas zonder resultaat.



    En ja het leeftijdsverschil.
    Ik kan er niets doen.
    Je kiest niet op wie je verliefd word.

    Alsjeblieft serieuze reacties!

    Ps: Ander account aangemaakt ivm herkenning

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 21:16 ]

    Alaotra schreef:



    Hahahahaha.

    Maar goed. Ik vind nog steeds dat de 19 jarige in dit verhaal geen haar beter is dan de zogeheten "bitch".


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Hahahahaha.

    Maar goed. Ik vind nog steeds dat de 19 jarige in dit verhaal geen haar beter is dan de zogeheten "bitch".


    Dat mag jij vinden.

    wanhopigmeisje schreef:
    (...)

    Hij voelt niets meer voor der.


    Zegt hij ja. :'D
    Laat hem lekker en laat zien dat je boven hem staat, want ik krijg nu de indruk dat jij eigenlijk heel onzeker bent en graag mannelijke aandacht wilt. Die hij je nu geeft ;x


    wat was dit ookalweer

    Als hij met jouw vreemdgaat op haar doet hij dat nog wel een keer op jouw met iemand anders!
    En ik zeg je dit dumpen die handel want soms gaat het goed en soms niet maar mensen op een woonwagen kamp trouwen echt niet met mensen die niet van buitenaf komen en als ze dat wel doen hebben ze juist de kans om heel veel familie kwijt te raken.

    Ik zeg je zoek gewoon lekker iemand anders waarbij jij niet de 2e keuze bent maar de 1e!

    Ah kom op meid, een jongen van 14 daar wil je geen relatie mee op je 19e. Je ziet toch hoe hij zich gedraagt. Hij zit in een heel andere fase van zijn leven. En dan dat van die verloving... Je kunt wel verliefd zijn, maar je moet wel reëel blijven. Dit heeft echt geen toekomst.


    Life is hard and then we die

    Wat ik me af vraag is waarom jij je drukker maakt om die 'verloving' dan hij. Als hij op zijn volle 14 jaar nog niet begrijpt dat hij zijn leven niet kan laten beinvloeden door angst, dan denk ik toch dat je beter je hart uit kunt laten gaan naar iemand met voller verstand.
    Daarbij is het ook duidelijk dat hij niets anders doet dan vreemd gaan met jou. Stel nu dat de rollen omgedraait zouden zijn, hij voeld niets voor je maar blijft bij je om stiekem met een ander te gaan, zou jij hier blij mee zijn? Op dat gebied ben ik er mee eens dat jullie beide heel slecht bezig zijn, nog niet eens gesproken over het leeftijdverschil.
    Mijn tip is dus hem links te laten liggen. Het excuus verliefd te zijn is gewoon onzin. Iedereen op Quizlet is wel eens verliefd geweest, dit betekend echter niet dat iedereen meteen krijgt wat hij/zij wilt en of dat een rede is fout bezig te zijn. Wanneer mensen zien dat dit niet goed is in wat voor optie ook dan maken ze het uit voor hun eigen bestwil.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Dus ik moet het uitmaken?

    wanhopigmeisje schreef:
    Dus ik moet het uitmaken?


    Dat is wel de meest verstandige optie, want zo te zien ga jij er het hardst kapot aan en dat moet niet.


    26 - 02 - '16

    O wow. 11 fucking pagina's vol waarvan de helft vol staat met "nep verhaal bla bla bla".
    Ik wil niet zeggen dat ik helemaal achter de manier waarop dit meisje het heeft verteld sta, of dat ik zeker weet dat alle feiten kloppen, maar ik vind op z'n minst dat we het bij een paar opmerkingen kunnen houden, in plaats van haar met z'n allen aan te blijven vallen. Doei.

    OT: ik denk dat uitmaken op dit moment het best is, wie weet kom je elkaar over een tijd weer tegen en lukt het dan.

    Let him go, let him go.

    Serieus, de jongen zelf is al vijf jaar jonger en op de leeftijd die jij hebt is dat een groot verschil. Deze jongen is namelijk nog aan het ontwikkelen. Daarnaast is die jongen met jou vreemd gegaan, niet goed van de jongen en niet goed van jou. Jij had vanaf het begin al moeten zeggen dat je alleen iets met hem wilt als hij single is. Dat andere meisje heeft namelijk ook nog gevoelens. Zelf weet ik niet echt wat ik met het verloving ding aan moet aangezien hij 14 is en hij niet tegen zijn wil moet gaan trouwen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Let him go, let him go.

    Serieus, de jongen zelf is al vijf jaar jonger en op de leeftijd die jij hebt is dat een groot verschil. Deze jongen is namelijk nog aan het ontwikkelen. Daarnaast is die jongen met jou vreemd gegaan, niet goed van de jongen en niet goed van jou. Jij had vanaf het begin al moeten zeggen dat je alleen iets met hem wilt als hij single is. Dat andere meisje heeft namelijk ook nog gevoelens. Zelf weet ik niet echt wat ik met het verloving ding aan moet aangezien hij 14 is en hij niet tegen zijn wil moet gaan trouwen.


    Gelijk heb je.

    Ik heb nagedacht. En hoeveel ik ook om hem geef het werkt gewoon niet.
    Ik heb het net uitgemaakt.

    wanhopigmeisje schreef:
    Ik heb nagedacht. En hoeveel ik ook om hem geef het werkt gewoon niet.
    Ik heb het net uitgemaakt.

    Dat is een goede keuze van je geweest.

    Gothasythis schreef:
    (...)
    Dat is een goede keuze van je geweest.


    Ik jank de ogen uit mijn kop.
    Hij belt me de heletijd maar ik neem niet op.
    Pff klotezooi ook

    wanhopigmeisje schreef:
    (...)

    Ik jank de ogen uit mijn kop.
    Hij belt me de heletijd maar ik neem niet op.
    Pff klotezooi ook


    De goede keuzes zijn niet altijd de gemakkelijkste keuzes. Zoek afleiding. Spreek af met vrienden, ga leuke films kijken of, als het helpt, schrijf het van je af.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.