• 8 maanden geleden leerde ik Dani kennen op een Metalfees.
    Het was meteen raak.
    Ik was opslag verliefd.
    Wel vertelde hij me eerlijk dat hij pas 14 is en een vriendin heeft.
    Maar het kon me niet schelen.
    ik was verliefd.

    Na maanden van stiekem afspreken is zijn vriendin erachter gekomen.
    Mevrouw komt van het woonwagenkamp en voelt zich daar heel stoer mee.
    Dus gisteren wachte ze me op bij mijn werk.
    Met de volgende boodschap.
    'Vieze hoer laat mijn man met rust anders killen we je'
    Volgens haar ouders zijn Dani en zij al verloofd.
    mede doordat ze elkaar ontmaagd hebben.
    Dus haar ouders hebben gewoon besloten dat er getrouwd moet worden zodra de huwbare leeftijd bereikt is.
    Hun vinden het anders een schande.
    Dani zijn vader heeft geprobeerd te bemiddelen.
    Helaas zonder resultaat.



    En ja het leeftijdsverschil.
    Ik kan er niets doen.
    Je kiest niet op wie je verliefd word.

    Alsjeblieft serieuze reacties!

    Ps: Ander account aangemaakt ivm herkenning

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 21:16 ]

    Ik vind iedereen wel dom hier. :'D Er zijn een miljoen manieren hoe haar ouders het kunnen weten, zo onwaarschijnlijk is dat nou ook weer niet.


    Your make-up is terrible

    Gothasythis schreef:
    (...)
    Denk wel dat dat belangrijk is. Anders hadden haar ouders het niet geweten.
    Of heeft zij het van de daken geschreeuwd? "Pap, mam, ik heb net seks gehad!"
    Nu zie ik voor me dat ze zo op het dak zit en dat schreeuwt. (':
    Ik ken het Roma ding niet en op TLC kijk ik het niet, maar is dat zo belangrijk?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik vind het een beetje vreemd dat er de hele tijd nieuwe dingen bij komen.
    De meeste keren als het zo is dan is het een troll. Vat het niet persoonlijk op, ik beschuldig je nergens van, ik zeg alleen dat ik het vreemd vind. Misschien even tijd om de beginpost aan te passen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    wanhopigmeisje schreef:
    (...)

    Zij had het der nicht verteld en die heeft zich verlult.

    Heeft ze dat allemaal aan jou verteld toen ze jou opwachtte op je werk om je met de dood te bedreigen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    OutlawQueen schreef:
    Ik vind het een beetje vreemd dat er de hele tijd nieuwe dingen bij komen.
    De meeste keren als het zo is dan is het een troll. Vat het niet persoonlijk op, ik beschuldig je nergens van, ik zeg alleen dat ik het vreemd vind. Misschien even tijd om de beginpost aan te passen.
    + 1


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Hoe oud ben je eigenlijk?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Bat schreef:
    (...)
    Heeft ze dat allemaal aan jou verteld toen ze jou opwachtte op je werk om je met de dood te bedreigen?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Bat schreef:
    (...)
    Heeft ze dat allemaal aan jou verteld toen ze jou opwachtte op je werk om je met de dood te bedreigen?


    Nee dat heeft Dani me verteld

    Pseudos schreef:
    (...) + 1


    Dit soort berichten zijn spam en niet toegestaan.


    Your make-up is terrible

    Chandler schreef:
    Hoe oud ben je eigenlijk?

    19

    Als dit geen troll is heb ik zwaar medelijden met je en je slechte levenskeuzes. Een jongen van 14 met een verloofde en een strenge achtergrond, dat lijkt me niet niks.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Assassin schreef:
    Ik vind iedereen wel dom hier. :'D Er zijn een miljoen manieren hoe haar ouders het kunnen weten, zo onwaarschijnlijk is dat nou ook weer niet.

    Ik zou niet weten hoe ze er echter zouden moeten komen. Mijn ouders weten ook niet wat ik onder de lakens uitspook.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dit soort berichten zijn spam en niet toegestaan.
    I'm sorry.
    Vergeet dat soms.
    Ik hou mijn mond nu.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Gothasythis schreef:
    (...)
    Ik zou niet weten hoe ze er echter zouden moeten komen. Mijn ouders weten ook niet wat ik onder de lakens uitspook.


    Het feit dat ze seks hebben gehad is op zich uit te vinden, zij het door geheimzinnigheid of ongemakkelijkheid, rondslingerende verpakkingen van voorbehoedsmiddelen etcetera. En de ene ouder is de ander niet. [Neemt niet weg dat dit allemaal onzin is, hoor.]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    wanhopigmeisje schreef:
    (...)
    19


    That's pretty illegal.

    Frary schreef:
    Als dit geen troll is heb ik zwaar medelijden met je en je slechte levenskeuzes. Een jongen van 14 met een verloofde en een strenge achtergrond, dat lijkt me niet niks.


    Er staat nergens iets over een strenge achtergrond.

    Gothasythis schreef:
    (...)
    Ik zou niet weten hoe ze er echter zouden moeten komen. Mijn ouders weten ook niet wat ik onder de lakens uitspook.


    Dan weet je ook niet veel. :'D


    Your make-up is terrible