• Ik heb zojuist een grote opruim actie gehad op facebook. Iedereen van mijn oude school, waarmee ik niet in de brugklas zat, heb ik eruit gegooid en nog meer mensen waar ik niks meer mee heb.
    Zo ben ik ineens van 404 naar 247 vrienden gegaan. Hopakeee! Eigenlijk voelt het goed zo, zo'n dikke opruimactie.
    Maar goed, hebben jullie dat ook gedaan?/Gaan jullie dat nog doen?
    Hoe denken jullie of facebook?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb volgens mij 50 mensen op Facebook, waarvan ik denk ik de helft in het echt ken, een kwart van Quizlet is en dan nog een paar vriendinnen en nog wat mensen die ik nog nooit gezien heb maar wel dezelfde dingen leuk vinden als ik en een schrijfster. Ja.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik verwijder nooit mensen eigenlijk, vind het altijd wel grappig om een kijkje te hebben in de levens van mensen die ik al heel lang niet meer heb gezien. Tumblr is eigenlijk hetzelfde geval, ik volg meer dan 1000 blogs geloof ik. Ik hou gewoon van veel posts om te bekijken.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb nog maar 89 vrienden op Facebook dooral mijn schoonmaak acties. En eigenlijk zou ik er nog meer kunnen verwijderen, maar daarvoor ben ik te lui :Y)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 21:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DiNozzo schreef:
    Hmm ik moet ook eens een FB schoonmaak doen. :p

    Neee. Als je mij er maar niet uit durft te gooien hoor, Yolandapandaa. ;'D

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 21:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Katarina schreef:
    Haha. Ik ben er net achter gekomen dat mijn neef mij verwijderd heeft als vriend. Ik weet dat ik niet zo'n toffe nicht ben, want ik zie hem heel weinig, maar dat vind ik toch even grof. :W


    Mijn tante verwijderde mijn broer en mij ooit en ging toen vragen of wij haar verwijderd hadden -.-


    16 - 09 - '17

    Ik doe er best wel vrij weinig op.. Hier en daar een spelletje.. omdat verveling..
    Bijna al mijn 'vrienden' zijn familie leden.. Zijn er nu 72.. Maar er zitten nog random school mensen tussen die ik eigenlijk best zou kunnen verwijderen, maar ben lui.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik houd regelmatig van die schoonmaken. :') Voelt inderdaad echt goed. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Neee. Als je mij er maar niet uit durft te gooien hoor, Yolandapandaa. ;'D



    Hahaha seriously, why would I even consider to delete you from my friendlist? Tell me that, because I wouldn't know. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een jaar of zo geleden heb ik dat gedaan. Binnenkort nog maar eens doen, I guess. Ik heb tussendoor alleen nog wat mensen verwijderd die echt niet uit kon staan.


    Voelde me wel een beetje een kleuter, haha. 'Ik wil niet meer met jou spelen'.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Hahaha seriously, why would I even consider to delete you from my friendlist? Tell me that, because I wouldn't know. :')

    Ah, just that I know. Niet dat ik je opeens niet meer in mn lijst tegenkom (a').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Ah, just that I know. Niet dat ik je opeens niet meer in mn lijst tegenkom (a').


    Oh don't you worry, dear. That won't happen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik verwijder alleen mensen als ze vervelend gaan doen. :')


    Take me to wonderland

    Nope. Nog nooit gedaan. Ik vind het stiekem veels te leuk om te zien wat iedereen wel niet post, ook al zijn ze me ondertussen al vergeten. :Y)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 0:25 ]


    -

    Ik zou dat eigenlijk ook echt eens moeten doen... alleen weet ik niet zo goed wie ik dan laat blijven/eruit gooi.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb aardig wat mensen die ik amper spreek maar ik kan zo genieten van trieste digen van oud klasgenoten. Zelf werd ik uitgelahen omdat ik naar vmbo ging en niet naar havo of hoger. Inmiddels zit bijna mijn hele basisshool klas op vmbo en daar kan ik dan heerlijk van genieten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan