• Hy lieve mensjes.ik wil mn story hadasa promoten en ik beloof hierbij dat ik wel verder ga met deze story's.ik ben namelijk gestopt met alle andere (ik ga er waarschijnlijk een paar weer oppikken).en ik wil vragen of hier storys gedumpt willen worden.ik hou van fantasie hoewel ik het niets vind als er geen romantiek in zit.ik hou niet van harry potter of een imitatie daarvan.ik hou van twilight en romantishe verhalen die geen fictie zijn vind ik somt ook wel leuk.hoewel ik wel de voorkeur geef aan fictie. O ja en geen 16+ please.laters x

    Ik bedoel story ipv stories

    Hoe denk je over Marvel verhalen? Want daar heb ik er een paar van :)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Lees je Hobbit fanficties? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb nog twee fantasy verhalen met romance. De eerste is man x vrouw, de tweede is vrouw x vrouw (ik weet niet of je dat leest)

    Adventurer



    Xandria, dochter van een groots avonturier, gaat na de dood van haar vader op haar eerste avontuur: een zoektocht naar een schat.
    Maar het gezelschap waarmee ze reist, is nogal opmerkelijk.
    Zo zijn er een constant ruziënde broer en zus en een heks die nooit tovert. De enige normale in dit gezelschap lijkt de jonge ridder Breyan. Maar wat verbergt hij voor haar en de rest van de groep?
    Hun zoektocht naar een mysterieuze schat leidt ze naar de meest sprookjesachtige plaatsen en ze ontmoeten wezens die geen mens ooit heeft gezien. Xandria treedt in haar vaders voetsporen en ontdekt steeds meer over zijn verleden. Maar zal ze ook ooit weten wie eigenlijk haar moeder was? En zal ze ooit Breyans geheim ontdekken?



    en:


    Titanium



    “Het experiment is over, Clio.”
    Mijn ogen werden wijd. “Dat kun je niet doen!”
    Ze knikte kalm. “Dat moet ik zelfs doen. Je moet het begrijpen, Clio. En ik weet dat je je toch zult los vechten als ik het je niet uitleg. Je zult dan weten wat het is dat je moet doen. Ik weet dat je het juiste zal doen.”


    Clio heeft door een chip in haar hoofd vreemde krachten, die naar boven komen bij heftige emoties. Al sinds haar geboorte wordt ze gevangen gehouden en in het geheim getraind, totdat ze op haar 20'ste verjaardag van haar bed wordt gelicht. Het experiment is over en mislukt. Er is geen nut meer voor haar, en de mensen daar willen een einde aan haar leven maken, tenzij ze vecht. Als door een wonder weet ze zich vrij te vechten en zwaargewond valt ze in de handen van Kathryn, een journaliste die langsliep op weg naar haar werk. Of zit er meer achter?

    Zal Clio leren wennen aan het leven in de echte wereld en uit de handen weten te blijven van de mensen die nog steeds achter haar aan zitten? Wat zal Kathryn doen met de schokkende informatie die Clio haar geeft? En wat is het potentieel van Clio's krachten?


    -Nederlands geschreven en gesproken
    -Lesbische relaties
    -Eigentijdse Fantasy
    -Cover door C0BAIN

    [ bericht aangepast op 1 dec 2014 - 23:17 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Laleah schreef:
    Hoe denk je over Marvel verhalen? Want daar heb ik er een paar van :)


    Ik heb die verhalen eigenlijk nooit geprobeerd. Maar ik wil wel een lezen

    samantha141 schreef:
    (...)

    Ik heb die verhalen eigenlijk nooit geprobeerd. Maar ik wil wel een lezen


    Dan zal ik er 2 voor je plaatsen, en dan kun je als je verder nog geïnteresseerd bent in mijn lijst kijken. Ik heb She wolf voor je en The arrow of the silver dragon. Die tweede kan in het begin heel erg lijken op van die cliche stuff, maar dat is niet zo XD
    Nja dan hoop ik dat het je wat lijkt, heb je weer wat te lezen in de vakantie haha



    She Wolf ~ Marvel

    She Wolf ~ Marvel






    My life has never been easy.
    I've seen wrong. I've done wrong and I've felt wrong.
    I've been through things that scarred me for life.
    And nightmares for every night.
    But now that I'm on the right side.
    The side of dreams and hope.
    I give life another chance.











    Started at 10 August 2014.
    o Written in Dutch, spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Marvel gerelateerd
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah



    Soundtrack video


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    The Arrow of The Silver Dragon | The Avengers







    See the Silver dragon
    Soaring above the sky
    Silver arrows shooting
    Just as she flies by

    Magestic silver dragon high up in the skies
    How she shows her beauty as she flies
    Oh so very high in the midnight black
    Majestic beast oh please fly back

    Breathing out the heavy fire
    Eyes as blue as the bluest sapphire
    Flapping her gracious wings before depart
    The silver dragons with a golden heart





    Started at 17 May 2014.
    o Written in Dutch,
    sometimes spoken in English.
    o It's fiction, not based on reality.
    o Meer verschillende Marvel dan alleen Avengers
    o It would be great if you take an abo!
    o Like my story? really appreciate if you would recommend to others
    o By: Laleah


    Soundtrack video



    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.


    Het is geen fantasy, maar ik krijg wel heel erg veel reacties van mensen die normaalgezien alleen maar fantasy lezen, maar mijn story toch echt goed vinden.


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell