• Ik heb zojuist een grote opruim actie gehad op facebook. Iedereen van mijn oude school, waarmee ik niet in de brugklas zat, heb ik eruit gegooid en nog meer mensen waar ik niks meer mee heb.
    Zo ben ik ineens van 404 naar 247 vrienden gegaan. Hopakeee! Eigenlijk voelt het goed zo, zo'n dikke opruimactie.
    Maar goed, hebben jullie dat ook gedaan?/Gaan jullie dat nog doen?
    Hoe denken jullie of facebook?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Niet op Facebook, want ik doe daar toch niet veel mee, maar toevallig ben ik de laatste tijd wel met zoiets bezig wat betreft de blogs die ik op Tumblr volg. Ik ben al van iets in de buurt van 700 naar 427 gegaan, en dat voelt inderdaad veel beter. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb er iets over 300 maar dat zijn allemaal mensen die ik of ken of gewoon via conventies ken....

    en soms verwijder ik mensen omdat ze stront vervelend zijn :')


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Toen ik nog aan facebook deed verwijderde ik ook steeds de mensen waar ik niet meer mee sprak. Nu ik nooit meer op facebook zit heb ik er helemaal geen last meer van (:

    Ik heb recentelijk juist het tegenovergestelde gedaan: allerlei mensen uit mijn dorp en/of van de basisschool toegevoegd.
    Dit niet omdat ik graag véél vrienden heb, maar omdat ik op mijn basisschool de underdog was en het nu eindelijk goed met me gaat en ik er stukken beter uitzie dan op mijn elfde en ik dat in hun gezichten wil wrijven. [Dat klinkt heel raar.] En wat is daar een beter medium voor dan Facebook?
    Ik post niet veel op Facebook omdat het zo'n enorm pronk-medium is. Iedereen plaatst over hoe goed het met ze gaat (of juist hoe zielig ze wel niet zijn) maar het gaat nooit echt ergens over en je moet altijd maar vrolijk zijn (dit naast dat 'zielig' zijn, natuurlijk. Maar als je écht in de put zit kun je beter niet op Facebook kijken.)
    Zo af en toe doe ik enthousiast over een concert maar dat is het dan ook wel. :') En ik houd contact met vrienden, dat soort dingen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik moet ook nodig eens een grote schoonmaak op Facebook houden, want sommige mensen irriteren me mateloos en er staan ook mensen tussen waar ik geen contact meer mee heb. Of beter gezegd geen contact meer mee wil.
    Het valt me trouwens wel op dat ik de laatste tijd steeds minder mensen in mijn contactenlijst heb en er automatisch mensen worden verwijderd.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    EdwardSheeran schreef:
    Ik moet ook nodig eens een grote schoonmaak op Facebook houden, want sommige mensen irriteren me mateloos en er staan ook mensen tussen waar ik geen contact meer mee heb. Of beter gezegd geen contact meer mee wil.
    Het valt me trouwens wel op dat ik de laatste tijd steeds minder mensen in mijn contactenlijst heb en er automatisch mensen worden verwijderd.


    Dan verwijderen mensen jou, denk ik. Dan verdwijnen ze toch ook uit jouw lijst?

    Maar ik post er nooit iets op, hooguit een reblog of like. Het meeste gebruik het om te chatten, zo als ik iemand alleen maar kan contacteren via FB omdat ik geen mail of telefoonnummer heb.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik verwijder alleen maar 'vrienden' als ze me de keel uit hangen. Vorige week werd ik uitgescholden voor niks. The fuck. Nou doooei. Dan wil ik niks meer met je te maken hebben en rot je maar op met die lafhartige scheldwoorden van je. Deleten die shit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm ik moet ook eens een FB schoonmaak doen. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dan verwijderen mensen jou, denk ik. Dan verdwijnen ze toch ook uit jouw lijst?

    Maar ik post er nooit iets op, hooguit een reblog of like. Het meeste gebruik het om te chatten, zo als ik iemand alleen maar kan contacteren via FB omdat ik geen mail of telefoonnummer heb.


    Dat dacht ik in eerste instantie ook, dus dacht dat het allemaal wel goed zou zijn. Tot het moment dat ik de vraag kreeg van iemand, die me in een bericht toe wilde voegen, waarom ik haar verwijderd had. Toen merkte ik dat het niet alleen kwam doordat mensen mij verwijderen van Facebook.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik denk er de laatste tijd serieus aan om mijn Facebook-account op te zeggen. Ik doe er eigenlijk echt totaal niks mee, behalve snel aanklikken als iemand op mijn scherm kijkt, zodat ze niet zien dat ik eigenlijk op Quizlet of WeHeartIt zit. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Moet ik ook eens doen, want ik praat niet eens met de helft van m'n facebookvrienden.


    16 - 09 - '17

    Facebook laatst verwijderd, ik vond het maar niks en zat er toch bijna nooit meer op :Y)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 21:21 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik doe het eigenlijk nooit, te veel werk. :'D


    wat was dit ookalweer

    Ik heb niet eens meer FB, maar ik had ooit een keer hierop een schoonmaak gehouden op de vriendenlijst hier, en heb hetzelfde gedaan als de anderen, met wie je contact hebt etc. gehouden.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Haha. Ik ben er net achter gekomen dat mijn neef mij verwijderd heeft als vriend. Ik weet dat ik niet zo'n toffe nicht ben, want ik zie hem heel weinig, maar dat vind ik toch even grof. :W


    Let the Night embrace you