• World Wrestling Entertainment

    Waar zijn die medefans gebleven?




    Wrestlers
    Dylazing • Sylvie • John Cena, Sheamus, Daniel Bryan, Roman Reigns, A.J, Dolph Ziggler, Dean Ambrose
    Wrestler • Cherona • Dean Ambrose, Roman Reigns, Daniel Bryan, Randy Orton, Natalya, Paige, Brie Bella, Naomi, Seth Rollins, Dolph Ziggler, Sami Zayn, Kofi Kingston, The Uso's, Bray Wyatt, Chris Jericho, John Cena, CM Punk, Stone Cold Steve Austin, Mick Foley, Tamina Snuka
    Lucious • Randy Orton, The Miz, AJ Lee, The Wyatts, Lana, Roman Reigns, Dean Ambrose, The Undertaker.
    Undine • Maia • Daniel Bryan, John Cena, Roman Reigns, Brie Bella
    Great_White • Sheamus, John Cena, Big Show, Kofi, Randy Orton, CM Punk, Daniel Bryan, Paige, AJ Lee en Vickie Guerrero
    Lesnar • Undertaker, Brock Lesnar, Kane, Seth Rollins, Ryback en Dolph Ziggler, Paul Heyman


    Stories
    We don't fight, we wrestle
    My New Job


    Iemand nog suggesties voor het topic?
    Heb respect voor elkaar and have fun.
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Laatste reactie opent nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 20:07 ]


    16 - 09 - '17

    Ik houd hier op andere fora nooit van maar ik ga het doen; een topic met een laatste reactie van een maand terug bumpen.
    Want WrestleMania is zondag en omg zo slecht gebookt maar de card is geweldig. 'Taker vs Wyatt, Lesnar die zijn contract heeft verlengd (yay, maw Reigns wordt in elkaar gedrensd), Rollins die waarschijnlijk gaat cashen, Rusev die Cena lens gaat slaan, Bryan wordt de snelste Triple Crown Champ (google het maar jongens) ooit... Het wordt fijn.
    Tussen twee haakjes: Ik zit bij het WWE Street Team! Mijn faves zijn 'Taker, Lesnar, Kane, Rollins, Ryback en Ziggler. Stiekem staat Paul Heyman ook op die lijst. NXT is baas. Einde bericht. :)
    Wat zijn jullie voorspellingen voor zondag?


    "My future is the future."

    Ik kijk gewoon wat er gaat gebeuren. Wil je op de lijst?


    16 - 09 - '17

    Graaaag. Ik schaar me wel onder de die-hards zeg maar. Heb net een Rollins-shirt besteld in de Euroshop, hopen dat die wordt bezorgd voor 17 april! (:


    "My future is the future."

    Lesnar schreef:
    Graaaag. Ik schaar me wel onder de die-hards zeg maar. Heb net een Rollins-shirt besteld in de Euroshop, hopen dat die wordt bezorgd voor 17 april! (:


    Je staat er bij, als ik iets fout geschreven heb, dan hoor ik het wel (:


    16 - 09 - '17

    WRESTLEMANIA IS CLOOOOOSE.

    Rusev VS. John Cena » Ik voorspel John Cena als winnaar. Ook wil ik dat Cena wint.
    Bella Twins VS. Paige & AJ Lee » Ik voorspel Paige & AJ Lee als winnaars. Ook wil ik dat zij winnen.
    Randy Orton VS. Seth Rollins » Ik voorspel Randy Orton als winnaar. Ook wil ik dat hij wint.
    Tag Team Fatal 4 Way » Ik voorspel The Uso's als winnaars. Ook wil ik dat zij winnen.
    Brock Lesner VS. Roman Reigns » Ik voorspel Roman Reigns (en Seth casht in). Ook wil ik dat hij wint, en heel wordt.
    Sting VS. Triple H » Ik voorspel Triple H. Al wil ik dat Sting wint.
    Andre The Giant Memorial Battle Royale » Ik voorspel niemand, MAAR HIDEO DOET MEE. ;D Ik wil dat NXT Hideo wint. ;D
    Intercontintal Titel Match » Ik voorspel Daniel Bryan als winnaar. Al wil ik dat Dean Ambrose wint.
    The Undertaker VS. Bray Wyatt » Ik voorspel Bray Wyatt als winnaar. Ook wil ik dat Bray wint.

    Waarschijnlijk allemaal verkeerd, maar ach.


    I'm your little ray of pitch black.

    Oh wauw oké, Wrestlemania was dus fuuuuucking awesome. Iemand anders die het ook al heeft gekeken?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik moet nog kijken, maar zag als spoilers door de WWE pagina op Facebook.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    Ik moet nog kijken, maar zag als spoilers door de WWE pagina op Facebook.


    Zoals?


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Zoals?


    Wie bij sommige matches gewonnen heeft.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Wie bij sommige matches gewonnen heeft.


    Ja, dat snapte ik dus. Maar wat heb je gelezen dan?


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Ja, dat snapte ik dus. Maar wat heb je gelezen dan?


    Daniel, John, Big Show en Seth die gewonnen hebben. Voor de rest heb ik niks gezien.


    16 - 09 - '17

    Florrie schreef:
    (...)

    Daniel, John, Big Show en Seth die gewonnen hebben. Voor de rest heb ik niks gezien.


    Dat is dus bijna alles, daarom ontweek ik Facebook dus expres, evenals Tumblr.


    I'm your little ray of pitch black.

    Wrestler schreef:
    (...)

    Dat is dus bijna alles, daarom ontweek ik Facebook dus expres, evenals Tumblr.


    Bijna alles? Oh shit... Nja, ik dacht niet dat ze het zo erg zouden spoilen op FB, maar ik vind het niet zo erg. Ik heb de matches nog niet gezien, dus ik ben er nog altijd nieuwsgierig naar.


    16 - 09 - '17

    Mijn profiel moeten jullie maar even vermijden, want er staan spoilers op voor Wrestlemania 31. Net als onder de spoiler.



    Ronda fucks Triple H, one of the highlights for me.


    And again, Ronda. Bye bye Steph.


    Lolololol that intro though.


    Gooooo Dean. ;D


    Badass.


    BEST. RKO. EVER.


    Roman crushed Brock fucking Lesnar.


    Happy Seth is happy.


    Creeeepy mofo's.


    Perfect Nattie is perf.

    Er blijven gifs komen, lol.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 21:03 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Still marking out. My god dat was gaaf. Heb 's nachts live gekeken met mijn beste vriend, en heb sindsdien in bed gelegen. Voorlopig heel veel last na een WrestleMania drinking game en iets te veel kip. :')
    SPOILERS hieronder. Ik waarschuw maar even.


    Vanuit het Street Team was er een prediction contest, ik denk dat ik er prima voorsta omdat ik alleen Sting vs HHH en de Andre The Giant Memorial Battle Royal fout had (Ik voorspelde dat Sting binnen een paar minuten zou winnen, en bij de ATGMBR had ik volgens mij Ryback of Mizdow ingevuld).
    Top vijf hoogtepuntjes:
    1. ROLLINS ERMAHGERD
    2. Monday Night Wars deel twee. DX vs nWo was heerlijk om weer eens te zien.
    3. RKO! Orton en Rollins, wát een match, en het einde.... Damn.
    4. If you smell what Rock 'n' Ronda is cookin'!
    5. Mizdow's turn die eindelijk kwam
    Honorable mentions:
    -De hele Ladder Match. Omdat het gewoon heel fijn was.
    -Lesnar's totale destructie van Roman Reigns. Aan het begin van de match, hoe Reigns probeert Lesnar neer te halen maar tegen een soort betonnen muur aanloopt :') schitterend.
    -'Taker's terugkeer. Had ik als fan hoger op het lijstje verwacht, maar de generatie na hem doet het prima! Daarnaast was zijn outfit weer een beetje richting de Big Evil stijl. Undertaker weer als de American Badass op WM32? Het is tenslotte in Texas.

    Wat dan wel weer een beetje jammer was:
    -Triple H die van Sting wint. Ouderwetse burial, al vanaf de entrances. HHH's beste wapen is een schep, geen hamer.
    -Big Show. Waarom. Wie heeft de booking gedaan voor deze match? Tenzij hij volgend jaar gaat stoppen, wat er wel aan zit te komen - hij kan bijna niet meer mee.
    -Waar was Sheamus?
    -Hideo Itami was maar kort in de Battle Royal. Jammer, had meer verwacht.
    -Diva's match. Zes minuten, die ook niet echt geweldig waren. Jammer, want de dames kunnen alle vier zo veel beter! Dat hebben ze de afgelopen weken wel laten zien... Geef ze wat meer tijd Vince!
    -De nWo aan Sting's kant was gaaf, maar raar om meerdere redenen. Sting vocht in WCW namelijk constant tegen de nWo in plaats van met ze... Daarnaast was The Kliq (Hall, Nash, HHH, Michaels, X-Pac) verdeeld over de twee stables, tegen elkaar aan het knokken, wat ook vrij onlogisch is.

    Al met al, gaaf! :D
    -

    [ bericht aangepast op 30 maart 2015 - 22:17 ]


    "My future is the future."