• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Iluvatar • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22


    Song of the night sinds 16 november: Shake it off van Taylor Swift

    Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Thinking out loud van Ed Sheeran
    - Sylvie met Night of the hunter van 30 Seconds to Mars
    - Gail met We are in the crowd van Rumor Mill
    - Kim met 'Goin' Crazy' van Dizzee Rascal ft. Robbie Williams
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:17 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Iluvatar schreef:
    Oh, god, I'm so proud of my sissy.


    Waarom?

    @Kim, da's meestal zoiets xp


    16 - 09 - '17

    Weet iemand wanneer Wie is de Mol? weer start? Ik kijk namelijk amper op Nederlandse zenders.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Weet iemand wanneer Wie is de Mol? weer start? Ik kijk namelijk amper op Nederlandse zenders.

    Nope. Sorry.
    Ik heb WIDM nooit gevolgd en ben het ook niet van plan om het te volgen.
    Ik weet wel dat iedereen die mee gaat doen, bekend is gemaakt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Sheamus schreef:
    (...)

    Waarom?

    @Kim, da's meestal zoiets xp


    Omdat ze één van haar (ook één van mijn) leerkrachten, samen met een vriend, eens goed haar gedacht gezegd heeft. Die leerkracht liet hen al drie lessen zelfstudie doen omdat ze "de ergste klas in dertig jaar" waren, gewoon omdat ze af en toe eens een woordje tegen elkaar zeggen, en "zij kan dat niet af".
    Dus een vriend van haar en zij waren het beu, en haar vriend vraagt aan haar: "Ik ben weg, ga je mee?" Was ze van plan, maar hij stond al aan de deur en zij had haar boekentas nog niet gemaakt, dus zij blijft zitten. Na een discussie met die leerkracht over het feit dat "het een officiële les was en dat hij niet weg ging gaan" (les tijdens de middag), is hij toch naar buiten gegaan. Na de middag is hij weer naar binnen gegaan, en mijn zus zat daar ook nog. Dus zij vragen aan haar of ze weer normaal les ging geven, want dat ze anders geen reden zien te komen opdagen. Deal: Zij moeten muisstil zijn (dat waren ze wel de twee laatste lessen) en dan zou ze weer normaal lesgeven.
    To be honest, je moet echt durf hebben dat bij die leerkracht te zeggen. Dat vonden de andere klassen zo te zien ook, want ze hebben een applaus van hen gekregen toen ze in de studiezaal binnenkwamen. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn hamsters zijn een lege toiletrol aan het mishandelen. Wat een klote geluid is dat zeg.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Mijn hamsters zijn een lege toiletrol aan het mishandelen. Wat een klote geluid is dat zeg.


    Herkenbaar (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    McGregor schreef:
    (...)
    Nope. Sorry.
    Ik heb WIDM nooit gevolgd en ben het ook niet van plan om het te volgen.
    Ik weet wel dat iedereen die mee gaat doen, bekend is gemaakt.


    Ja, dat weet ik ook, dus daarom vroeg ik me af wanneer het weer zou beginnen.


    16 - 09 - '17

    Iluvatar schreef:
    (...)

    Omdat ze één van haar (ook één van mijn) leerkrachten, samen met een vriend, eens goed haar gedacht gezegd heeft. Die leerkracht liet hen al drie lessen zelfstudie doen omdat ze "de ergste klas in dertig jaar" waren, gewoon omdat ze af en toe eens een woordje tegen elkaar zeggen, en "zij kan dat niet af".
    Dus een vriend van haar en zij waren het beu, en haar vriend vraagt aan haar: "Ik ben weg, ga je mee?" Was ze van plan, maar hij stond al aan de deur en zij had haar boekentas nog niet gemaakt, dus zij blijft zitten. Na een discussie met die leerkracht over het feit dat "het een officiële les was en dat hij niet weg ging gaan" (les tijdens de middag), is hij toch naar buiten gegaan. Na de middag is hij weer naar binnen gegaan, en mijn zus zat daar ook nog. Dus zij vragen aan haar of ze weer normaal les ging geven, want dat ze anders geen reden zien te komen opdagen. Deal: Zij moeten muisstil zijn (dat waren ze wel de twee laatste lessen) en dan zou ze weer normaal lesgeven.
    To be honest, je moet echt durf hebben dat bij die leerkracht te zeggen. Dat vonden de andere klassen zo te zien ook, want ze hebben een applaus van hen gekregen toen ze in de studiezaal binnenkwamen. :'D


    Zo moet dat! Haha


    16 - 09 - '17

    Ik ben zo te zien alleen!(no_chears)


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Bonjourr


    wat was dit ookalweer

    Wauw. De FEBO is met de speculaaskroket gekomen..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    Wauw. De FEBO is met de speculaaskroket gekomen..


    Zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt?


    I'm your little ray of pitch black.

    ... waar ging het mis?


    [Link: http://www.wtf.nl/food/24880/sint-lanceert-speculaas-kroket.html]

    [ bericht aangepast op 19 nov 2014 - 14:46 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Zeg alsjeblieft dat je een grapje maakt?

    Nee, ik maak geen grapje.
    En ze lijken me op zich wel lekker, omdat ik niet van gewone kroketten hou, vanwege de ragout.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kayfabe schreef:
    ... waar ging het mis?


    O.0


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.