• Meerderheidspartijen in het Vlaams parlement (N-VA, CD&V en Open Vld) denken er ernstig over na om de provincie Antwerpen van naam te veranderen. De provincie zou omgedoopt worden tot Midden-Brabant om verwarring met de stad Antwerpen te vermijden. Maar wat vindt u van dat plan? Zou u de provincie van naam veranderen? En welke naam zou u dan kiezen? Laat het ons weten via deze poll.


    Bron: VTM Nieuws

    Ik vind dit het belachelijkste dat ik ooit al heb gehoord. Als ze dit werkelijk zouden doen, moeten ze dat ook maar doen voor Luik ofzo. En omdat ik eigenlijk ook benieuwd ben naar wat jullie ervan vinden, plaats ik de poll die op de site staat, ook even hier.

    Ik vind persoonlijk dat 'de parking' niet klopt, aangezien Antwerpen 't Stad is, en de rest van Vlaanderen is parking -just kidding.

    Welke naam verkiest u voor de provincie Antwerpen?

    83.0% (44 stemmen)
     
    Antwerpen

    5.7% (3 stemmen)
     
    Midden-Brabant

    0.0% (0 stemmen)
     
    West-Limburg

    1.9% (1 stem)
     
    Kempen

    5.7% (3 stemmen)
     
    Parking

    3.8% (2 stemmen)
     
    Anders


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wtf. :'D Wij hebben toch ook Groningen met hoofdstad Groningen, no one cares.


    Your make-up is terrible

    Wat dom inderdaad. Ik wist niet eens dat Antwerpen een provincie was? :W


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Wtf. :'D Wij hebben toch ook Groningen met hoofdstad Groningen, no one cares.


    En Utrecht met de hoofdstad Utrecht :W


    26 - 02 - '16

    Haha, ja ik zie ook al voor me dat ze Groningen en Utrecht anders gaan noemen - al zijn daar nog wel historische namen voor die we dan kunnen gebruiken zoals het Ommeland en 't Sticht - ik denk dat er dan protesten uitbreken.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Idd, Parking klopt niet, want de rest van Vlaanderen is net parking. :W
    Pfoe, alsof dat er ooit doorkomt. Stelletje zeveraars. Waar houden ze zich mee bezig.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2014 - 20:47 ]


    Let the Night embrace you

    Lol. Die poll. Ik vind dat het gewoon Antwerpen moet blijven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben blij dat ik niet alleen ben met deze mening :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Parking? Waar the fuck komt die naam nou weer vandaan. Te lui om op het artikel te klikken voor uitleg.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bonafonte schreef:
    Ik ben blij dat ik niet alleen ben met deze mening :'D
    Typisch N-VA wss. Wij zeggen wel meestal de Kempen, maar het is niet dat ik het verwarrend vind ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bat schreef:
    Parking? Waar the fuck komt die naam nou weer vandaan. Te lui om op het artikel te klikken voor uitleg.


    Heel het artikel staat hier, ik snap ook niet waarom ze Antwerpen Parking zouden noemen. Of West-Limburg, lol :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Wie maalt er nu om dat Antwerpen wellicht te verwarrend is? Ik zou het gewoon Antwerpen blijven noemen.


    Tijd voor koffie.

    Avarosa schreef:
    (...)Typisch N-VA wss. Wij zeggen wel meestal de Kempen, maar het is niet dat ik het verwarrend vind ofzo.


    Ik verschiet eigenlijk dat net zij ook pro zijn voor die verandering.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lol, nee laat dat maar lekker Antwerpen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bonafonte schreef:
    (...)

    Heel het artikel staat hier, ik snap ook niet waarom ze Antwerpen Parking zouden noemen. Of West-Limburg, lol :'D
    Of Midden-Brabant


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?