• Ik vond het wel tijd voor een nieuwe naam. Heb er (iets te) lang over nagedacht, en weet het nog niet helemaal zeker. Maar CherokeeRose mocht eindelijk weg. In al mijn tijd op Q heb ik altijd zo geheten, dus het deed me wel wat, hoe cliché dat ook klinkt. Ik ben voor Kayfabe gegaan als nieuwe naam. De betekenis?


    Het is een worstelterm, dus ja, niemand zal het echter kennen. Maar goed, ik vond het een leuk woord en het verhaal erachter is voor mij dan ook best interessant. Ik ga jullie er verder niet mee doodgooien, want toch niemand zou dat gaan lezen. ;D Dus ik ga het mezelf ook niet eens aandoen.

    Oh, nu moet ik toch een standaard vraag stellen? Gehe... wat betekend jullie naam? En heeft jullie naam met een fandom te maken of is het gewoon een woord dat je aanspreekt?


    I'm your little ray of pitch black.

    Mooi woord! Mooie betekenis ook (:

    Tja, Feline... Dat is gewoon 'kat' in het Engels. Ik ben dol op katten. Vooral op deze kat, Pim heet hij:

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 15:00 ]


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Mooi woord! Mooie betekenis ook (:

    Tja, Feline... Dat is gewoon 'kat' in het Engels. Ik ben dol op katten. Vooral op deze kat, Pim heet hij:



    Thanks. (:
    Ik ben jouw naam ook al eens tegengekomen, en om eerlijk te zijn vond ik hem toen al mooier dan 'cat', dit is vrouwelijker.
    Ondanks dat ik geen kattenmens ben, dat is echt een mooierd. Zwarte katten hebben altijd iets mysterieus om zich heen hangen. I like that. Maar echt een leukerd. Ziet er ook heerlijk lazy uit daar. Haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Thanks. (:
    Ik ben jouw naam ook al eens tegengekomen, en om eerlijk te zijn vond ik hem toen al mooier dan 'cat', dit is vrouwelijker.
    Ondanks dat ik geen kattenmens ben, dat is echt een mooierd. Zwarte katten hebben altijd iets mysterieus om zich heen hangen. I like that. Maar echt een leukerd. Ziet er ook heerlijk lazy uit daar. Haha.
    '

    Je hebt gelijk ja ;3
    Zwarte katten zijn heel mysterieus.


    26 - 02 - '16

    Ik heb ook een zwarte kat
    Je hebt een leuke username uitgekozen (:


    Not all those who wander are lost.

    Ik vind het heel mooi klinken! ^^

    Mijn username is het Franse woord voor zandloper. Ik vind het een heel mooi woord, en tegelijkertijd is het ook nog fandom gerelateerd; Sablier is de belangrijkste stad in mijn favoriete manga Pandora Hearts.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Phantasior schreef:
    Ik heb ook een zwarte kat
    Je hebt een leuke username uitgekozen (:


    Dankje. Wat betekend die van jou eigenlijk? (:


    I'm your little ray of pitch black.

    Sablier schreef:
    Ik vind het heel mooi klinken! ^^

    Mijn username is het Franse woord voor zandloper. Ik vind het een heel mooi woord, en tegelijkertijd is het ook nog fandom gerelateerd; Sablier is de belangrijkste stad in mijn favoriete manga Pandora Hearts.


    Bedankt! Vond ik zelf stiekem ook wel. (:
    Oh wauw. Dat is best diepzinnig. Maar gods, wat is Frans een mooie taal dan, dat ze van zo'n stom woord zoiets moois kunnen maken, haha. Oeh een dubbele betekenis ook nog eens. Awesome. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    Mooie naam! Ik zag al dat je hem had veranderd en was al benieuwd naar wat het betekende, haha.

    Toevallig heb ik ook vandaag mijn naam veranderd. Het is de achternaam van een personage uit één van mijn favoriete boeken! (:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    sardothien schreef:
    Mooie naam! Ik zag al dat je hem had veranderd en was al benieuwd naar wat het betekende, haha.

    Toevallig heb ik ook vandaag mijn naam veranderd. Het is de achternaam van een personage uit één van mijn favoriete boeken! (:


    Bedankt, haha. (: Ja, ik wist niet of het mensen zou interesseren, maar toch. xd
    Oh, dat is echt toeval! Ook een leuke naam joh. Beetje moeilijk om uit te spreken - waarschijnlijk niet als je weet hoe, maar die is ook echt awesome.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 15:49 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Dankje. Wat betekend die van jou eigenlijk? (:


    Inbeelden, fantaseren c:


    Not all those who wander are lost.

    I like!
    Mijn naam is wel duidelijk voor je, haha.


    16 - 09 - '17

    Ik vind het leuk!
    Mijn naam is de username van Matty Healy op Twitter en Instagram. (Dat is de zanger van The 1975, mijn favoriete band)


    If a writer falls in love with you, you can never die.

    Phantasior schreef:
    (...)

    Inbeelden, fantaseren c:


    Oh, dat klinkt ook leuk. (: Past goed bij een schrijver.

    Cenation schreef:
    I like!
    Mijn naam is wel duidelijk voor je, haha.


    Gehe, jup jup, and I still like it. Anders had ik je nooit herkend, denk ik. ;D

    trumanblack schreef:
    Ik vind het leuk!
    Mijn naam is de username van Matty Healy op Twitter en Instagram. (Dat is de zanger van The 1975, mijn favoriete band)


    Bedankt!
    Kijk, dat is nou ook leuk. Maar waarom als hij Matty Healy heet is zijn Twitter & Instagramnaam Truman Black? ;D Daar voel ik ook een verhaaltje aankomen?


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Bedankt!
    Kijk, dat is nou ook leuk. Maar waarom als hij Matty Healy heet is zijn Twitter & Instagramnaam Truman Black? ;D Daar voel ik ook een verhaaltje aankomen?

    Truman Capote is zijn favoriete schrijver! En van de black weet ik het niet zeker, ik denk gewoon omdat hij houdt van de kleur zwart.


    If a writer falls in love with you, you can never die.

    trumanblack schreef:
    (...)
    Truman Capote is zijn favoriete schrijver! En van de black weet ik het niet zeker, ik denk gewoon omdat hij houdt van de kleur zwart.


    Oh kijk, dat verklaard het al. Leuk hoor. (:


    I'm your little ray of pitch black.