• Hai Mensen, jullie zullie onderhand wel zot worden van al mijn topics met mijn gezever over liefdesdrama's, echt sorry voor dat. Maar jullie hebben meestal geweldige tips enzo dus forry, maar hier ben ik weer ....

    Dus zoals de meeste van jullie wel weten, had ik een tijdje een crush op een jongen van mijn school (F) Degene die me hebben geholpen zeiden dat ik hem moest vergeten. Ik zei toen altijd dat gaat me niet lukken, ik weet niet waarom, maar het gaat me niet lukken. Wel, het is nu dus wel aan het lukken. En ik wil dus eerst en vooral alle mensjes bedanken die me hiervoor hebben geholpen en mijn gezaag altijd hebben moeten aanhoren, sorry daarvoor (nogmaals). Maar nu komt het volgende....Ik begin hem namelijk te vergeten omdat er (drie keer raden) andere jongens op mijn pad zijn gekomen. Als ik het zo moet verwoorden. Maar het is niet echt zo....Het is moeilijk uit te leggen, en waarschijnlijk hebben jullie nu al iets van WTF is ze aan het lullen....Maar goed.
    1. Wel eerst het eerste 'probleem'....Ik ben niet zo goed in studeren, omdat ik leren haat. Dus vorig jaar besloot mijn moeder me op school te laten studeren, na school, op het internaat. (vol met jongens) Aangezien dat vorig jaar me toch best wel heeft geholpen, doe ik dat leren ,dit jaar terug. Alleen was het dit jaar het geval dat er niet genoeg plaats was in de 'gewone studiezaal' bij de jongens van mijn jaar. Met als gevolg dat ik nu samen met één andere jongen in een kamertje moet leren. Je hoort me waarschijnlijk al aankomen.... Die jongen is niet leliljk. Maar ik weet al dat ik geen crush op hem heb, om het zo te zeggen. ik weet al dat hij een lief heeft dus daar ga ik niets bij proberen xD ... Maar goed. Ik begon vorige week wel heel hard te stoteren, en maakte nogal afgang, toen ik vergeten was de deur toe te doen. Ook blijf ik mezelf erop betrappen naar hem te kijken. En als laatste, telkens als ik hem en zijn lief zie word ik chagerijnig ...Oké nee, maar ik voel me dan raar....Nu is mijn vraag: is dit omdat ik gewoon iemand wil die mij ook zo behandeld? Komt dat stoteren gewoon omdat ik verlegen ben? Of begin ik toch een crush op die gast te krijgen?
    2. Sorry voor mijn gezaag, maar je bent nog niet van me af, dit is niet echt 'een probleem', maar ik snap mezelf niet. (yeey) Dus ik zal dit ook maar even uitleggen... Mijn vriendin en ik waren vorig jaar altijd heel stom jongens aan het keuren. En ik zei altijd tegen haar van we moeten echt iemand vinden op wie jij verliefd kan worden, dan kan ik jou ook eindelijk is pesten....Ja, zei 'peste mij altijd met het feit dat ik een crush had op eendert wie....En tegen het einde van het jaar, hadden we iemand gevonden ...die ze....iets vond hebben. Met andere woorden, ze vond hem wel knap. Dit jaar begonnen we terug over hem. En ik had ook al gezegd van ja ik vond hem ook wel knap en bla bla bla... De laatste tijd kwamen we hem echt bijna na ieder lesuur tegen. En telkens al hij voorbij kwam, had ik altijd oogcontact met hem, maar echt zo twee seconden. Nu begon mijn vriendin (diezelfde) vorige week inneens "Ik ga jou koppelen met L. (die jongen) Want jij vind hem knap. Jep....(We waren een beetje melig enzow) Dus ik zei van je doet maar. Dus haar geweldige plan was om in te breken op mijn FB en hem een bericht te sturen, gewoon hey. En hier komt het geweldige gesprek tussen hem en mij:
    ik: Hey x
    L. (een dag later): Dag H. (MIJN NAAM) . Ik heb een vriendin en geen behoefte om met iemand te chatten. Sorry.
    (wel dit vond ik een beetje raar om van hem te sturen, ik bedoel waarom direct zeggen van ik heb hem vriendin, en waarom jezelf exuseren als je mij toch niet goed kent enzo xD Mijn vriendin vond het ook raar, dus daarom, stuurde ik dit terug, op verzoek van haar:)
    ik: Maakt niet uit znne. Ik was niet uit naar u liefde ofzo xD
    L: OK geen probleem.
    Om de één of andere redenen vond ik zijn reactie heel raar. Nu was mijn vraag bij deze; Wat vinden jullie van zijn reactie? Ik weet dat dit wss heel normaal is ofzow, maar ik ben nu eenmaal een rare puber.
    Sorry als ik jullie tijd heb verspilt xxx
    En bedankt voor jullie advies alvast xx


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Voor probleem 1:
    Ik denk dat je wil dat iemand je ook zo behandelt en doordat je zo vaak samen met hem bent, een crush op hem begint te krijgen.
    Voor probleem 2:
    Als die jongen zo reageert, dan denkt hij dat je een crush op hem hebt. Ik zou gewoon verder praten en aan zijn reacties zien wat hij van je denkt.
    Hopelijk heb ik je kunnen helpen
    Xx


    <3

    Over die 1 ste dat heb ik du ook altijdd dat je de eene eindelijk vergeet endan komt die andere megool. Maar oke over die 2 de. Wtf?! Waarschijnlijk had ie op 2 of andere manier zelf ook een beetje een gevoel bj het 2 seconden oogcontact. Dus vandaar ofs. Naah sterkte dan heea meissx

    1. Het is heel goed mogelijk dat je een crush op hem begint te krijgen, zeker als je veel tijd met hem doorbrengt, maar als hij een lief heeft, kan je het beste je gevoelens voorlopig aan de kant schuiven. Maar dat hij nu een vriendin heeft, betekent niet dat hij vooraltijd een vriendin heeft... Misschien komt jouw kans nog. :)
    2. Echt heel, heel erg gek van hem om zo te antwoorden. Gewoon "hey" zou hem niet het idee mogen geven dat je een relatie met hem wilt, en om eerlijk te zijn vind ik het zelfs een klein beetje bot. Je reactie op zijn bericht was wel heel erg goed, ik zou niet meer geweten hebben wat ik moest antwoorden.

    Je bent geen rare puber, als mede-tiener begrijp ik je problemen van harte. :)

    Succes, meid, en als je wilt praten: ik ben hier. :)


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Amica schreef:
    Voor probleem 1:
    Ik denk dat je wil dat iemand je ook zo behandelt en doordat je zo vaak samen met hem bent, een crush op hem begint te krijgen.
    Voor probleem 2:
    Als die jongen zo reageert, dan denkt hij dat je een crush op hem hebt. Ik zou gewoon verder praten en aan zijn reacties zien wat hij van je denkt.
    Hopelijk heb ik je kunnen helpen
    Xx


    Dus je denkt dat ik echt een crush op die gast begin te krijgen en dat ik toch met die andere jongen moet praten? Denk je dat het helpt als ik echt gwn oogcontact Me hem zoek en dan zien hoe hij reageert?xx


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    xBambinoox schreef:
    Over die 1 ste dat heb ik du ook altijdd dat je de eene eindelijk vergeet endan komt die andere megool. Maar oke over die 2 de. Wtf?! Waarschijnlijk had ie op 2 of andere manier zelf ook een beetje een gevoel bj het 2 seconden oogcontact. Dus vandaar ofs. Naah sterkte dan heea meissx


    Haha, eindelijk iemand die mij begrijpt :)
    En wat voor gevoel heeft die dan volgens jou bij het oogcontact? Alvast bedankt x


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    niniwa1 schreef:
    1. Het is heel goed mogelijk dat je een crush op hem begint te krijgen, zeker als je veel tijd met hem doorbrengt, maar als hij een lief heeft, kan je het beste je gevoelens voorlopig aan de kant schuiven. Maar dat hij nu een vriendin heeft, betekent niet dat hij vooraltijd een vriendin heeft... Misschien komt jouw kans nog. :)
    2. Echt heel, heel erg gek van hem om zo te antwoorden. Gewoon "hey" zou hem niet het idee mogen geven dat je een relatie met hem wilt, en om eerlijk te zijn vind ik het zelfs een klein beetje bot. Je reactie op zijn bericht was wel heel erg goed, ik zou niet meer geweten hebben wat ik moest antwoorden.

    Je bent geen rare puber, als mede-tiener begrijp ik je problemen van harte. :)

    Succes, meid, en als je wilt praten: ik ben hier. :)



    Great ik had gehoopt dat ik geen crush op hem ging krijgen. En dank je, dan ben ik dus niet de enigste die zijn reactie raar vind
    Bedankt voor je advies xx


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    1. Hoe meer tijd je met iemand door brengt, hoe beter je weet of je weet iemand leuk vind of niet. Het is dus goed mogelijk dat je een crush op hem hebt of begint te krijgen.
    2. Als dit gesprek had plaats gevonden in een kroeg of café dan had ik zijn reactie begrepen. Nu gaat hij ervan uit dat jij met hem wil chatten omdat jij een relatie met hem wil. Het is ook een optie dat zijn vriendin zijn facebook heeft gechackt en dat bericht heeft gestuurd, de kans dat dit het geval was, is heel klein maar toch. Of hij heeft problemen gehad met meisjes die eerst vrienden wilde zijn en daarna toch een relatie met hem wilde ondanks dat hij een lief/relatie heeft.

    Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Je bent geen rare puber, pubers (en volwassenen) worden nu eenmaal verliefd en kan nou eenmaal niet kiezen op wie je verliefd word.


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    1. Hoe meer tijd je met iemand door brengt, hoe beter je weet of je weet iemand leuk vind of niet. Het is dus goed mogelijk dat je een crush op hem hebt of begint te krijgen.
    2. Als dit gesprek had plaats gevonden in een kroeg of café dan had ik zijn reactie begrepen. Nu gaat hij ervan uit dat jij met hem wil chatten omdat jij een relatie met hem wil. Het is ook een optie dat zijn vriendin zijn facebook heeft gechackt en dat bericht heeft gestuurd, de kans dat dit het geval was, is heel klein maar toch. Of hij heeft problemen gehad met meisjes die eerst vrienden wilde zijn en daarna toch een relatie met hem wilde ondanks dat hij een lief/relatie heeft.

    Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. Je bent geen rare puber, pubers (en volwassenen) worden nu eenmaal verliefd en kan nou eenmaal niet kiezen op wie je verliefd word.


    Dam.....tja Dan kan ik er niets aan doen zeker....nog tips?xx


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ik ga al m'n hele leven meer om met jongens en..
    Dit is zeg maar een hele normale reactie voor een jongen. En hij bedoelt ermee dat hij geen interesse in je heeft als een vriendin, evenals een gewone vriend.

    Adjeu


    Why do people judge on sexuality when they can judge on personality?

    CalmxSavedMe schreef:
    (...)

    Dam.....tja Dan kan ik er niets aan doen zeker....nog tips?xx


    Hem vergeten of het met hem er over hebben face to face.


    Physics is awesome

    harrylouis schreef:
    Ik ga al m'n hele leven meer om met jongens en..
    Dit is zeg maar een hele normale reactie voor een jongen. En hij bedoelt ermee dat hij geen interesse in je heeft als een vriendin, evenals een gewone vriend.

    Adjeu


    Ook goed om Te weten ^^


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Ryess schreef:
    (...)

    Hem vergeten of het met hem er over hebben face to face.


    Thanks x


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Voor probleem 1 (haha, dat rijmt):
    Ik denk dat je hem gewoon leuk begint te vinden, daar kun je niks aan doen.
    Voor probleem 2:
    Klinkt misschien gek, maar als hij zo reageert kan het zijn dat hij jou leuk vind. Hij denkt in elk geval dat jij hem leuk vind. Het kan een standaard reactie zijn, maar dat hoeft niet. Ik vermoed: Hij is bang dat je een crush op hem hebt.


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    DestinyMoon schreef:
    Voor probleem 1 (haha, dat rijmt):
    Ik denk dat je hem gewoon leuk begint te vinden, daar kun je niks aan doen.
    Voor probleem 2:
    Klinkt misschien gek, maar als hij zo reageert kan het zijn dat hij jou leuk vind. Hij denkt in elk geval dat jij hem leuk vind. Het kan een standaard reactie zijn, maar dat hoeft niet. Ik vermoed: Hij is bang dat je een crush op hem hebt.


    Dus gwn omdat ik zijn pf likte en hey stuurde denkt hij dat ik een crush op hem heb?....interessant xD
    En daaaamn ik ben eindelijk bereid om F te vergeten en BAM dar een er al 2andere -.-


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    Edit:
    Probleem 2:
    De jongen in kwestie ontweek Me de hele tijd. En dan tien de laatste speeltijd voorbij was ging ik zoals altijd in de rij staan en ik was aan het praten met een vriendin. Toen hij voorbij kwam zag ik vanuit mn ooghoeken dat hij naar Me keek. Toen ik terug naar hem keek, keek hij weg...


    Music is my escape from Bullshit in life <3